Partyflock

Forumonderwerp · 784759
10318x bekeken
Waarschuw beheerder
gister na het uitgaan fietste ik door de straat van de hoeren omdat ik daar toevallig langs moest.
kom ik een vriend van mij tegen dus ik maak effe een praatje. En toen stonden daar twee van die hoeren (vet lekker) de nara mij te wenken en te knipogen en de hele tidj met elkaar te praten over mij, hun vonde mij vet lekker.
volgens mij als ik was gegaan mocht ik gratis, ik had gewoon sjans bij twee superknappe wijven!!:)

Waarschuw beheerder
hoeren vragen altijd om aandacht..
als je nou lelijk of knap bent;)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt waar ??????????????????

Wow .. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord ... :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nielzepiels op zaterdag 18 juni 2005 om 20:35:
Heb de topic niet gelezen, alleen eerste post. Maar ik hoop toch niet dat je serieus bent...? Ik bedoel, iedereen heeft sjans bij hoeren hoor. Daar zijn ze hoer voor.

Maar ik neem toch aan dat het een grapje was..? Anders is dit echt één van de meest genante topics die er ooit zijn geopend op PF.

dit was anders, ik voelde dat...
en ik vindt er niks genants aan....

al die kortzichtige posts zijn pas genant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op donderdag 16 juni 2005 om 18:07:
of jij omdat jij denkt dat hoeren niet verlied kunnen worden..... hoeren zijn ook mensen en mensen hebben liefde nodigs. en NEE liefde is niet hetezlfde als sex!

ja, hoeren worden ook wel verliefd, dat hebben we gezien in "Pretty women", maar toch niet zo snel he??:/
Liefde is idd niet het zelfde als seks!! Maar ik denk wel dat een vrouw die seks heeft als beroep toch wat minder gevoelig is dan een gewoone vrouw

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcorehoeli op zondag 12 juni 2005 om 16:05:
hun vonde mij vet lekker

Biertje teveel op????
Waarschuw beheerder
Hahaha.. wat een gast! Denken dat je sjans hebt bij de hoeren, dat is pas kortzichtig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op zondag 12 juni 2005 om 16:05:
volgens mij als ik was gegaan mocht ik gratis, ik had gewoon sjans bij twee superknappe wijven!!

Ik denk dat je de vrouw van je leven hebt gevonden!! ga ervoor jongen dit is echte liefde!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nielzepiels op zondag 19 juni 2005 om 20:13:
Hahaha.. wat een gast! Denken dat je sjans hebt bij de hoeren, dat is pas kortzichtig

ja hoor... jij was er zeker bij en wete heo ze keken?....

nee?? nou dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 17:03:
ja ik ben jaloers
ik wil ook sjans met een hoer

Ik ook :'(

Waarschuw beheerder
ja volgens mij had je ook gratis gekunt hoor :D je bent ook zo lekker :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hoer 1: "zie je die gozer, wat een loser!"
Hoer 2: "welke?"
Hoer 1: "Die daar" *wijst naar jou*
Hoer 2: "zullen we die ff een paar honderd euro lichter maken?"
Hoer 1: "Oké!" *knipoogt en wenkt naar jou*

Hahahaha :d:x
Waarschuw beheerder
Hier ga ik niet meer op in. Dit kan gewonweg niet serieus zijn. Niemand is zo naïef.

Waarschuw beheerder
nee idd dan moet je wel heel wanhopig zijn als je denkt dat zo,n hoer je leuk vind..
Waarschuw beheerder
zielige mensen.... dan kun ej net zo goed zeggen je bent naief als je denkt dat een postbode je leuk vindt...

dat is ook egwoon werk
Waarschuw beheerder
Maar als twee postbodes wenken en knipogen naar je is dat toch wel even heel iets anders dan wanneer twee hoeren dat doen...

Maar ik zou er niet meer op ingaan. Dus na nu doe ik dat ook echt niet meer. Want ik reageer volgens mij seriues terwijl jij echt niet serieus kan zijn.
Waarschuw beheerder
nooit 'vals licht' gelezen van joost zwagerman?? hoeren kunnen ook verliefd worden hoor...
Waarschuw beheerder
Toevallig wel.. of was dat nou alleen het boekverslag ervan. :)

Waarschuw beheerder
dat was fictie :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 22:30:
Hoer 1: "zie je die gozer, wat een loser!"
Hoer 2: "welke?"
Hoer 1: "Die daar" *wijst naar jou*
Hoer 2: "zullen we die ff een paar honderd euro lichter maken?"
Hoer 1: "Oké!" *knipoogt en wenkt naar jou*

ja precies en hij maar denken dat ie SJANS had [img width=29 height=27]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/lachen/lachtot.gif[/img]

Waarschuw beheerder
kijk.. jij snapt het :P

alleen jammer dat hij nu begint te schelden in pb's :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 00:16:
alleen jammer dat hij nu begint te schelden in pb's

Hij stuurde mij ook al berichtje, met de mededeling:
"ik probeer jou toch ook niet belachelijk te maken"

Soms echt trieste mensen op de wereld..........:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op dinsdag 21 juni 2005 om 12:16:
Hij stuurde mij ook al berichtje, met de mededeling:
"ik probeer jou toch ook niet belachelijk te maken"

bij mij was hij orgineler.. iets in de trent van: "ach jij met je rode haar"

whahaha :D 8) very original:no: :P
Waarschuw beheerder
trots zijn op sjans bij 2 hoere !!! :frusty:
volgens mij snapt de maker van dit stukje niet egt dat die vrouwen dat elke dag doen.
ze willen gewoon klante.....althans..dat lijkt mij vrij logisch.
blijkbaar is onze hardcorehoeligan daar nog niet achter dat dat hun werk is :S :S
kortom...volgende keer beter op lette in wat voor buurt dat je rijdt..dan snap je vanzelf wel dat je geen sjans hebt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 12:40:
bij mij was hij orgineler.. iets in de trent van: "ach jij met je rode haar"

Haha! Bij mij was het: zielig figuur, je hebt niet eens een reden om mij belachelijk te maken... wat heb je tegen mij :P

DOmme opmerkingen verdienen domme antwoorden lijkt me?? Start dan niet zo'n topic

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 00:16:
kijk.. jij snapt het

alleen jammer dat hij nu begint te schelden in pb's

ja kreeg ook een pbtje van hem...
bij mij was t geef mij eens de reden waarom je mij belachelijk probeert te maken???

kortzichtig figuur

ik stuurde terug WHAHAHA!! [img width=29 height=27]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/lachen/lachtot.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Die kerel is of ziek in ze hoofd, of hij zit gewoon te ouwehoeren :D
Waarschuw beheerder
Ik hou het op dat laatste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op dinsdag 21 juni 2005 om 18:04:
Die kerel is of ziek in ze hoofd, of hij zit gewoon te ouwehoeren

jullei zijn kortzichtig of lopen te ouwehoeren
Uitspraak van Nielzepiels op dinsdag 21 juni 2005 om 21:44:
Ik hou het op dat laatste.

ik ook...
Waarschuw beheerder
mwhahaha

Alle hoeren zijn er in getraind om mannen gek te maken, hoe dan ook.

Kansloos topic..:yes:
Waarschuw beheerder
Tering man, leuk voor je maar helaas kijken ze ook zo geil naar quasimodo. Ze geilen op je portomone!
Waarschuw beheerder
hoop jaloerse mensen hier zeg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op woensdag 22 juni 2005 om 18:09:
hoop jaloerse mensen hier zeg...

Jah echt wel, ben net zo jaloers op die kerel :S
Zo speciaal sjans met een hoertje
Waarschuw beheerder
melonium is echt vaste klant in dit topic.... toch roept hij constant dat ie alles triest vindt en dat ie slotjes wil....
zal wel geen sociaal leven hebben ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op woensdag 22 juni 2005 om 19:39:
melonium is echt vaste klant in dit topic.... toch roept hij constant dat ie alles triest vindt en dat ie slotjes wil....

Vaste klant? Tjah ik vind het wel grappig te lezen hoe iemand zo triest kan zijn, dat vraagt gewoon om reacties. En ik geen sociaal leven? flikker tog op man, wat weet jij nou van mij...Get a life

Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar heeft ie gast nooit sjans van een wijf gehad...
en nu had ie sjans van 2 hoeren toen dacht ie ik ben toch nog in trek hahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op woensdag 22 juni 2005 om 19:39:

Het is net als bij de verborgen camera. Mensen geven degene die beet genomen wordt altijd de schuld dat deze er in trapt, zodat ze niet zouden hoeven toegeven er zelf ook met beide poten in te trappen. Mensen die dan ook het hardste roepen er nooit in te trappen zijn dan ook precies die mensen die in Bananasplit figureren.

Dus als de topicstarter gewoon wel gelijk had (of het is compleet fake, maar dat zal toch niet??) dan houden we eigenlijk alleen Melonium over als de grote happer en er in trapper.

Het leven zit soms zo simpel in elkaar dat alleen eenvoudige mensen het nog lijken te snappen.

Waarschuw beheerder
Laten we ff realistisch blijven.. Hoeren vinden iedereen lekker dus jou ook.. :D Het gaat ze tenslotte om het geld hoor :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hap altijd zo lekker....vooral in een lekker stuk cake!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op woensdag 22 juni 2005 om 21:59:
(ik zeg niets!!!!!!!!!!!)

ik ook nie :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op woensdag 22 juni 2005 om 19:50:
Vaste klant? Tjah ik vind het wel grappig te lezen hoe iemand zo triest kan zijn, dat vraagt gewoon om reacties. En ik geen sociaal leven? flikker tog op man, wat weet jij nou van mij...Get a life

en hij voelt zich heel snel aangevallen
Waarschuw beheerder
SHit deze topic begon met een domme opmerking, vervolgens ging iedereen de topic-starter afzeiken, en nou voelen een paar mensen zich geroepen de afzeiker af-te-zeiken :-) DUs Karl-Kani-Wanksta en de kudde-diertjes erachteraan... STerf

Uitspraak van Transistor Rhythm op woensdag 22 juni 2005 om 21:16:
Het is net als bij de verborgen camera. Mensen geven degene die beet genomen wordt altijd de schuld dat deze er in trapt, zodat ze niet zouden hoeven toegeven er zelf ook met beide poten in te trappen. Mensen die dan ook het hardste roepen er nooit in te trappen zijn dan ook precies die mensen die in Bananasplit figureren.

Dus als de topicstarter gewoon wel gelijk had (of het is compleet fake, maar dat zal toch niet??) dan houden we eigenlijk alleen Melonium over als de grote happer en er in trapper.

Het leven zit soms zo simpel in elkaar dat alleen eenvoudige mensen het nog lijken te snappen.

Dit is inderdaad een erg eenvoudige reactie, je zult dus ook wel niet zo intelligent zijn. En behalve dat je redenatie niet eens klopt, slaat hij ook totaal niet terug op wat Melonium nu doet.
Waarschuw beheerder
Look who's talking