Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op dinsdag 21 juni 2005 om 23:38:Er is nog meer waaraan te likken valt
Zeer zeker...
Waar wil je nog meer aan likken dan??
( je winegum?! )
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 21:44:volgens mij was masters of hardcore toch deticated to the underground music. maar wat ik nou weer hoor is alles behalve dat. Dit gaat een tweede Id-t worden volgens mij nog ff en ze gaan R&B draaien
uh ze hebben al een paar keer 50 cent gedraaid en wat trance btje jmmr idd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 08:02:oet werken, geen zin
Heb de eerste spoedklus er al opzitten hoor
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op woensdag 22 juni 2005 om 13:41:Zo maar weer ff aan de wandel
Waarheen?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 21:30:Waarheen?!
Ff over het terrein heen natuurlijk. Was toen op het werk.
Nu lekker weekend
Net ff een examen Opgeleid Persoon gedaan.. makkie
pfff gaat weinig over MoH radio hier
marre k vind die live show op donderdag avond echt triest soms (voorderest luister ik niet echt MoH radio, teveel dezelfde liedjes die ik vaak geen ruk aan vind)
marre ff over die 2 presentatoren van de donderdagavond, die Kel en die Gekke Dave:
- weten maar bar weinig van hardcore
- zijn niet grappig
- kunnen geen radio programma presenteren
- draaien volgensmij vaak dezelfde nummers
met Outblast erbij is het nog enigzins aardig... maar die 2 andere presentatoren bakken dr nie veel van.
mja livesetjes zijn daarentegen wel heel relax
marre k vind die live show op donderdag avond echt triest soms (voorderest luister ik niet echt MoH radio, teveel dezelfde liedjes die ik vaak geen ruk aan vind)
marre ff over die 2 presentatoren van de donderdagavond, die Kel en die Gekke Dave:
- weten maar bar weinig van hardcore
- zijn niet grappig
- kunnen geen radio programma presenteren
- draaien volgensmij vaak dezelfde nummers
met Outblast erbij is het nog enigzins aardig... maar die 2 andere presentatoren bakken dr nie veel van.
mja livesetjes zijn daarentegen wel heel relax
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 23:17:SB?
S6? nu ff niet
Nee ik hou niet zo van outdoorfeesten. Die gore tenten