BMW -> Boeren Mest Wagen
Uitspraak van -Backspace- op dinsdag 19 juli 2005 om 19:50:BMW -> Boeren Mest Wagen
Zal geen auto hebben
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 20:49:Zal geen auto hebben
Die heb ik wel VW Golf
Uitspraak van -Backspace- op dinsdag 19 juli 2005 om 21:16:Die heb ik wel VW Golf
Tja, of dat ja.... Had ik kunnen verwachten
Siebe morgen krijg ik de posters van ons feest wil dat wat plakken met die behangerslijm ?? maar ff uit tesen op die Boeren Mest Wagen vanje
Iets tegen VW Golf ????
Iets tegen VW Golf ????
Uitspraak van -Backspace- op donderdag 21 juli 2005 om 19:00:Iets tegen VW Golf ????
Nee hoor.... Maar beetje fantasielose auto
Rijdt half Nederland in
Stond me toch een lelijke auto op mijn stoep net
Tunen mag best... Stylen gebeurd alleen meestal verkeerd...
Ik blijf www.jimmy540i.com een schitterend voorbeeld van tunen vinden.
Ik blijf www.jimmy540i.com een schitterend voorbeeld van tunen vinden.
Uitspraak van **Elianne** op donderdag 21 juli 2005 om 19:57:Foto's Van me ma dr bmw
Beetje donker.. Maar hier is de kap eraf..
Hier is de kap dicht Kom net uit de wasstraat..
Is dat een echte M3? Waarom zitten er dan niet van die roostertjes met emleempies aan de zijkant?
laatste aanpassing
Zo zo hier zitten paar doorgewinterde BMW-kenners! Zo veel weet ik er nou ook weer niet van, maar vindt een wat opgeleukte e30 toch altijd wel erg mooi om naar te kijken! Ook de wat stoerder uitgevoerde E21 (Alpina bijv.) is een genot! Ach, eigenlijk is elke 3-serie wel de moeite waard! Vind alleen de e36 niet echt super... Best leuk hoor, maar heb dan liever een e30 of een e46 (??? geloof dat ie e46 heet tenminste???). De BMW der BMW's die absoluut de kroon spant is en blijft voor mij toch wel de 635 CSI Dat is toch welk zo'n beetje het meest brute wat er op de openbare weg rondrijdt!
Zo zo hier zitten paar doorgewinterde BMW-kenners! Zo veel weet ik er nou ook weer niet van, maar vindt een wat opgeleukte e30 toch altijd wel erg mooi om naar te kijken! Ook de wat stoerder uitgevoerde E21 (Alpina bijv.) is een genot! Ach, eigenlijk is elke 3-serie wel de moeite waard! Vind alleen de e36 niet echt super... Best leuk hoor, maar heb dan liever een e30 of een e46 (??? geloof dat ie e46 heet tenminste???). De BMW der BMW's die absoluut de kroon spant is en blijft voor mij toch wel de 635 CSI Dat is toch welk zo'n beetje het meest brute wat er op de openbare weg rondrijdt!
Amen..
Ps. als je van e30's houdt moet je effe bij mijn persoonlijke tekst gluren..
Die e30 van jou is idd super! Erg stijlvol! Precies zoals het hoort! Niet te veel bespoilerd en met originele 15 inch BBS velgen (denk ik tenminste???)! Niets dan lof voor zo'n mooie BMW! Zal wel een van de latere e30-ers zijn of niet? Bouwjaar 90 of 91 schat ik zo? de 318 schijnt ook een van de fijnere motoren te zijn, redelijk wat vermogen en niet zo duur in de belasting heb ik wel eens gehoord! goed bezig !
Bedankt man! Spoilers en bumpers zijn allemaal origineel, evenals de (inderdaad) 15" BBS honingraat-velgen.
Hij is gebouwd in 1991 dus het allerlaatste model e30. Het is een 318iS, dus een 4 cilinder, 1.8 liter 16 klepper. Katalysator = weg, dus ongeveer 140 pk.
Heb em anderhalve maand geleden als eerste auto gekocht via marktplaats voor een mooi prijsje en ben d'r best blij mee..
Hij is gebouwd in 1991 dus het allerlaatste model e30. Het is een 318iS, dus een 4 cilinder, 1.8 liter 16 klepper. Katalysator = weg, dus ongeveer 140 pk.
Heb em anderhalve maand geleden als eerste auto gekocht via marktplaats voor een mooi prijsje en ben d'r best blij mee..
Lijkt mij dat dat wel meevalt MC Drip En als je zo begint kunnen we altijd wel iets jammer vinden... Wat voor BMW heb je zelf eigenlijk? Ik neem aan dat een Fries geen oranje e46 met belgisch kenteken heeft zoals bovenaan??? Volgens mij is er geen foto van jouw BMW te vinden hier of wel?
No offense hoor En voor ik gezeur krijg: ik zou je graag een foto van mijn BMW willen laten zien, maar die bestaat (nog) niet... Nog ff een vraagje: als 3-serie fan blijft BMW natuurlijk de auto der auto's, maar een Lexus IS 200 vind ik ook helemaal niet verkeerd! Ziet er wel vrij cool (bijna BMW-achtig) uit en zou als alternatief voor de 3-serie kunnen dienen... Wat vinden jullie van deze lexus in vergelijking met de 3-serie???
No offense hoor En voor ik gezeur krijg: ik zou je graag een foto van mijn BMW willen laten zien, maar die bestaat (nog) niet... Nog ff een vraagje: als 3-serie fan blijft BMW natuurlijk de auto der auto's, maar een Lexus IS 200 vind ik ook helemaal niet verkeerd! Ziet er wel vrij cool (bijna BMW-achtig) uit en zou als alternatief voor de 3-serie kunnen dienen... Wat vinden jullie van deze lexus in vergelijking met de 3-serie???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 19:11:Ding met dat Koenig pakket erop?? Hier in rotterdam rijdt regelmatig een rode met dezelfde pakket als op de foto.. zijn zeeeerr uniek !
ja vind alleen die spoiler zoooo lelijk.
Bmw 8 serie is idd zoiezo prachtig om te zien
dat wel.
maarja ik moet het met me e36 coupe doen en de mijne heeft maar 1 min punt vind ik dat het een 316 is had achteraf wel een iets snellere willen hebben.
Gheghe ik moet idd geen jappen met duitsers gaan vergelijken...
Pluisman: te cool die BMW van jou!!!
8-serie is ook zeker niet verkeerd!
Ik moet het met m'n fietsje zonder remmen en kapotte versnellingen doen. Die heeft ook maar 1 minpunt vind ik, het is een Batavus Touring, ik had achteraf liever een coupe of een sedan willen hebben
Pluisman: te cool die BMW van jou!!!
8-serie is ook zeker niet verkeerd!
maarja ik moet het met me e36 coupe doen en de mijne heeft maar 1 min punt vind ik dat het een 316 is had achteraf wel een iets snellere willen hebben.
Ik moet het met m'n fietsje zonder remmen en kapotte versnellingen doen. Die heeft ook maar 1 minpunt vind ik, het is een Batavus Touring, ik had achteraf liever een coupe of een sedan willen hebben
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 19:11:Ding met dat Koenig pakket erop?? Hier in rotterdam rijdt regelmatig een rode met dezelfde pakket als op de foto.. zijn zeeeerr uniek !
image
Ahhh gruwelijke bak.. lijkt inderdaad wel op een F40.. mist alleen wat snelheid vergeleken met de Ferrari
Deze staat ook bij mij op als Wallpaper!!
Schitterende auto ja, en dat word toch wel mijn volgende auto, na mijn huidige E30:
Dit is de auto die ik nu heb:
En dit is toch wel de ultieme BMW voor mij:
The one and only: M3 CSL!!!!!!!!
(de bovenste foto's zijn van de M3 CSL van een forumlid van een Duits BMW Forum, en ik ga binnenkort met hem samen rijden op de Nordschleife, dus dat word genieten!!!)
Ik kom vaak op de Nordschleife en daar rijden ze echt heel veel op de baan, en ik zelf ook met mijn auto, en regelmatig komt er weer een CSL links van me voorbij, gaat altijd automatisch het raampje open en gewoon genieten van dat BWWWWWWWWOAAAAAAAAAAAAPPPPPPP!
Echt de mooiste auto die BMW ooit gemaakt heeft in mijn ogen, en ik hoop echt zo'n auto ooit te kunnen kopen!!
Dat is echt de ultieme auto!
Schitterende auto ja, en dat word toch wel mijn volgende auto, na mijn huidige E30:
Dit is de auto die ik nu heb:
En dit is toch wel de ultieme BMW voor mij:
The one and only: M3 CSL!!!!!!!!
(de bovenste foto's zijn van de M3 CSL van een forumlid van een Duits BMW Forum, en ik ga binnenkort met hem samen rijden op de Nordschleife, dus dat word genieten!!!)
Ik kom vaak op de Nordschleife en daar rijden ze echt heel veel op de baan, en ik zelf ook met mijn auto, en regelmatig komt er weer een CSL links van me voorbij, gaat altijd automatisch het raampje open en gewoon genieten van dat BWWWWWWWWOAAAAAAAAAAAAPPPPPPP!
Echt de mooiste auto die BMW ooit gemaakt heeft in mijn ogen, en ik hoop echt zo'n auto ooit te kunnen kopen!!
Dat is echt de ultieme auto!