Partyflock

Forumonderwerp · 784130
1 volger · 1097x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik woon boven een winkel, opzich wel een leuk huis maar ik zou liever ergens anders wonen :yes:

De voordelen van het huis waar ik woon:

Na sluitingstijd van de winkel, kunnen we zoveel lawaai maken als we willen.
Dakterras

Nadelen:

Slecht afgewerkt, ik kan op bepaalde plekken in mijn kamer zo door kieren naar buiten kijken, terwijl het pas in '94 is gebouwd :O
Geen tuin
Vind de buurt niet zo
Bijna alleen maar schuine wanden :S

En hoe zit dat bij jullie?
Een beetje tevreden met jullie 'thuis'? :)

Waarschuw beheerder
Ik woon hier best. Het is hier lekker rustig en woon toch in een stad. Alleen ons huis had wel wat groter mogen zijn maar is wel een super gezellig huisje :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik woon in boornbergum, woon hier best woon lekkerdichtbij drachten, gelukkig niet in drachten zelf!

Waarschuw beheerder
donateur
:nee:
Waarschuw beheerder
:yes::yes::yes:

ik heb al 4 jaar lang bijna elke dag het idee dat ik op vakantie ben als ik weer thuis kom...Vooral met dit heerlijke weer...
Waarschuw beheerder
Ik woon prima, moet alleen die stomme tuin opknappen. (na 3 jaar nog niks aan gedaan)

Het is ruim, kan herrie schoppen en heb het in de meest extreme kleuren geschilderd sinds mijn ex weg is.

Mij krijgen ze mooi niet weg!
Waarschuw beheerder
donateur
K woon in Hoofddorp. Best gezellie hier. Lekker dichtbij Amsterdam en naast Schiphol (nee we hebben geen last van de vliegtuigen). Ik zit hier prima. Lekker centraal en ken overal naar toe:D

Waarschuw beheerder
NOG niet :D:D
Waarschuw beheerder
zaterdag verhuize naar een boere gat... tussen de oudjes in wonen.. die aan het zeike waren dat ik me terras er niet recht hadt in gelegt:@

Waarschuw beheerder
Ik woon op een heerlijk rustig plekje waar geen bijna geen verkeer langs komt, op fietsen na. Ik heb het huisje waar ik in woon, en het huisje ernaast afgelopen december gekocht. In de Zomer de hele (en dan echt de hele )dag zon.
Over een paar jaar gaan we verbouwen en maken we er 1 mooi groot huis van!
Tjah alleen de buren he... veel oudere mensen, en mensen die niet weten wat een leuk leven hebben is.
Dus vaak veel gezeur dta we te veel geluid hebben...
Maar goed aan de buren heb ik schijt... en ik vermaak me prima... lekker dicht bij de binnenstad van LWD !!

Waarschuw beheerder
Nee, woon in een vuilnisbeltstad en wil zo vlug mogelijk verhuizen naar NL of West Vlaanderen, waar de mensen nog sociaal en gedreven zijn.

Waarschuw beheerder
Ik woon nu in Delft, zit hier goed (Y)
Waarschuw beheerder
Vanaf vandaag zeker! :d

Waarschuw beheerder
donateur
zeker! Heb alle ruimte om de muziek zo hard als maar kan te zetten en niemand die zeikt en om bij wijze van spreken naakt rond te kunnen rennen! Als ik maar niet voor het huis kom, want daar ligt een drukke weg :P Maarre zou wel helemaal geweldig zijn geweest als ik in een stad of aan de rand van een stad had gewoond!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crazy King op donderdag 30 juni 2005 om 18:53:
Vanaf vandaag zeker!

:lief: And so do i binnenkort :9 :lief: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crazy King op donderdag 30 juni 2005 om 18:53:
Vanaf vandaag zeker!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 20:46:
And so do i binnenkort

aaah wat lief! Jullie gaan samenwonen! Alvast heel veel geluk gewenst!

Waarschuw beheerder
Wel blij met mijn huisje, maar niet met mijn buurvrouw :s
Maar ga over 2 maanden toch verhuizen dus dan is dat "probleem" ook weer verholpen.