Partyflock

Forumonderwerp · 783866

Waarschuw beheerder
in de posteieve zin dan!

ik merk aan mezelf dat ik n stuk rustiger ben geworden
was tot 2jaar terug heel erg agresief wist niet hoe ik met mn gevoelens om moest gaan deed echt bijna alles om aan geld te komen had veel gezeik met justitie enzv.
had gewoon schijt aan alles om het zo maar te zeggen
ben nu bewust dat dr andere manieren zijn...

hoe ervaren julie dat want iedereen zegd ''je kan een mens niet veranderen iemand is zoals die is'' maar de praktijk
bewijst dat niet zo is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Will op donderdag 9 juni 2005 om 15:06:
vooral na het uitgaan.. meestal hing ik beetje overal rond en haalde van alles uit.. maar tegenwoording niet meer

ik hou je niet tegen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ben zeker anders geworden... de pieken zijn er een beetje af zeg maar... dus niet meer zwart of wit, heeeeeeel soms kan het ook grijs zijn :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BYE] op donderdag 9 juni 2005 om 13:32:
Je kan n mens ook niet veranderen... De enige die dat kan is de persoon zelf!

:yes:

Waarschuw beheerder
ja:d

ik was best veranderd voor me ex.

maar nooit meer.

je bent wie je bent.
Waarschuw beheerder
Misschien ben je je puberteit aan het lozen Gompel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op donderdag 9 juni 2005 om 19:23:
Misschien ben je je puberteit aan het lozen Gompel

das ook lang geleden dat ik gompel heb gehoord :D
maar het is VAN Gompel he sjaq ;)
maar je hebt misschien wel gelijk schat

ja wanneer gaan we weer feeste mis die tijd wel dat ik als 12/13 jaar jochy mee ging na feeste ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen maar meegemaakt dat me vriendinnen veranderde in de negatieve zin toen ze een relatie kregen maarja..
Waarschuw beheerder
Jeetje zit ff naar je foto te kijken op je profiel.... Je hebt een ouwe kop gekregen man :D hahahaha
Staat je goed ;)

Feesten.....? Kom maar een keer naar een techno feestje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja mensen veranderen wel degelijk!! eerder moest ik elk weekend feesten ! Maar ben nu inderdaad een stuk rustiger geworden! En vind het eigenlijk wel lekker zo!!! :)

En me vriend is ook echt wel veranderd..ook een heel stuk rustiger geworden :jaja:

Waarschuw beheerder
ik ben nog niet verandert door een vriendje..
heb wel vriendjes zekerder gemaakt van zichzelf.
verder..mens kan je niet veranderen..kunnen ze inderdaad alleen zelf!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel veranderd. ik zie alles wat positiever in. Ben anders over mezelf gaan denken, ben minder onzeker. ik maak weer lol, dingen die ik eerst niet meer kon.
ik heb ook zeker geleerd van mijn fouten. wat ik fout heb gedaan besef ik, en zal ik zeker in mijn nieuwe relatie niet meer doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op donderdag 9 juni 2005 om 21:53:
Jeetje zit ff naar je foto te kijken op je profiel.... Je hebt een ouwe kop gekregen man hahahaha
Staat je goed

thnxs :$ :D
wanneer gaan we dan een filmpy samen kijken dan geile ;)
hahaha :d :p

Uitspraak van Flirt op donderdag 9 juni 2005 om 21:53:
Feesten.....? Kom maar een keer naar een techno feestje

is goed schat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je streken alleen nog steeds niet verleerd zie ik :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 23:08:
ik heb ook zeker geleerd van mijn fouten. wat ik fout heb gedaan besef ik, en zal ik zeker in mijn nieuwe relatie niet meer doen.

me 2 :yes:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat iedereen wel een beetje veranderd in een relatie...omdat je je aan elkaar aan past en of eigenschappen overneemt van elkaar...Maar heb het ook gezien bij een goede vriend van mij..die ken ik soms niet meer terug en niet op een positieve manier, maar ook dat gebeurd...daar is niets aan te doen.

Waarschuw beheerder
Was er heilig van overtuigd dat dat kon. Maar na 1,5 jaar blijkt toch van niet. Wat je ook voor ze doet, te vertrouwen zijn ze niet.