Partyflock

Forumonderwerp · 783722

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Alweer het 2e feest van Dynamo GBBR sinds de opening van het nieuwe gebouw! Deze keer zijn we keihard terug met een early rave editie waarin we je trommelvliezen weer behoorlijk op de proef gaan stellen

We zijn uiteraard druk bezig met dit feest, meer dj's worden dus nog toegevoegd

meer info:

https://vip.partyflock.nl/party/48936
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
misschien toch een idee om deze topic te sluiten en een nieuwe te openen met de gehele line-up en up to date info erin....

veel mensen die nu door alle offtopic geklets (i am guilty whehehe) niet zien wat de gehele line-up is eigenlijk hehe
ga je gang
ik heb deze topic niet geopend dus dat zal kwezel dus moeten doen ;) ik draag alleen een idee aan

het is DIT topic... :[ ;)

hij moet gewoon zijn eerste post ff aanpasse O:)

en laat ik het niet meer zien O:)
ik ben al bezig! :bloos:

had iets fout gedaan schijnbaar :S
:o kunnen we dit eigenlijk wel aan mannen overlaten :X :X
pc's? nee ben ik totaal niet goed in ;)

maar ondertussen heb ik het al voor elkaar hoor! ik had de namen doorgelinkt en das niet zo handig met aanpassen schijnbaar :)

ik zie nog steeds maar een beperkt aantal namen hoor :P
ik denk dat ik toch maar niet kom :no: als jullie al van het topic zo een rommeltje maken... :[

mij treft geen blaam :p
O:)

je weet dat ender je dan komt halen he :P
:o (Y)

scheelt mij geld O:)

Uitspraak van Endonyx op vrijdag 17 juni 2005 om 17:01:
angeldoll > jij gaat komen de 22ste of je wil of niet!

ik zorg er wel voor dat je komt dan....

kijk maar :P
ooowh dan kan ik lekker op mn lauweren rusten O:)

Ja toekomstmuziek, bladiebla en uiteindelijk, wat gebeurt er, nix :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 6622, 48101}
dennis, als je dan ook ff de lijst voor area 2 aanpast ;) ik mis er sowieso nog 1 (Y)

dennis vergeet alle toppers er altijd bij te zette ;)
zolang jullie mij maar niet vergeten O:)

hoe kunne we jou nu vergeten O:)
jezus ik heb dat bericht gister al verstuurd en het is nog niet aangepast :S

ff doorspammen dan maar :[

komt goed b)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 17:36:
hoe kunne we jou nu vergetenO:)

niet :no: daar zorg ik wel voor ;d :[ O:) ;)

waneer kunde die kartjes haalen????????

Uitspraak van AngelDoll op zaterdag 18 juni 2005 om 18:13:
niet daar zorg ik wel voor

hehe, hoe ga je daarvoor zorge? O:) :P
zo het is aangepast zo te zien :D
:o

zo lang ik me maar niet hoef aan te passen O:)
laatste aanpassing
jij moet je zeker niet aanpassen :p wil jouw niet ander dan als het schattige dorisje die ik heb leren kennen :p
laatste aanpassing

zeg, slijmbal :[
:/ wat is er machiel wil je ook aandacht? :p
niet van jou denk ik :D

:no: liever van me vriendinnetje die dit weekend toetse moet leren en nog een hoop maakwerk heeft :gaap:

dus doen ben ik uit verveling maar naar vince gegaan ;)
ik moet ook nog een boel doen voor school :/

nog 3 weken en dan ben ik er eindelijk vanaf :bounce:

3 weken nog? :|
heb al vakantie :D
:o waarom heb jij dan al vakantie?

welke opleiding doe je dan? :/

euh nou kijk... had eigelijk geen zin meer in school, dus blijf gewoon thuis en hoop dat ik mag blijve zitte een half jaar 8) zoniet ga ik een jaar werken en andere opleiding zoeke :yes:
:o schaam je ;)

welke opleiding deed je dan? :/

doe of deed weet ik nog niet, maar twas iig ICT... vin het eigelijk nie zo boeiend, maar wil het wel afmaken :yes:
ontopic :

ik ben ook ooit een ict opleiding begonnen, was na half jaar al de 3e die ermee kapte... na 1 jaar was de helft al gestopt :/

is toch iets mis met de ict-opleidingen in eindhoven volgens mij. hoop van de "stoppers" gingen zelfde opleiding in den bosch bv. doen en waren daar wel succesvol en gellukig.....

ontopic :

iemand nog leuke dynamo anekdotes, oude foto's of herrineringen die ze met meelezend partyflock willen delen ???

Uitspraak van Endonyx op maandag 20 juni 2005 om 02:24:
ik ben ook ooit een ict opleiding begonnen, was na half jaar al de 3e die ermee kapte... na 1 jaar was de helft al gestopt

is toch iets mis met de ict-opleidingen in eindhoven volgens mij. hoop van de "stoppers" gingen zelfde opleiding in den bosch bv. doen en waren daar wel succesvol en gellukig.....

jaah precies! vriend van me ging ook naar den bosch, maar is toch weer naar eindhoven gegaan! en echt heel veel mensen zijn het eerste jaar niet doorgekomen :/ twas absoluut niet moeilijk, maar de organisatie is zoooooo slecht en misschien is daardoor de opleiding ook nie bepaald boeiend!

iemand nog leuke dynamo anekdotes, oude foto's of herrineringen die ze met meelezend partyflock willen delen ???

Laatste feest ter afsluiting van dynamo destijds... :S haha

need I say more?

(vraag me af of er nog toetsen van een keyboard en snaren van een gitaar zijn tegen gekomen tijdens de sloop ;))

genoeg ernstige foto's ergens in een verhuisdoos in de schuur :9
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 09:10:
genoeg ernstige foto's ergens in een verhuisdoos in de schuur

Inscannen!!

misschien bruikbaar voor de vj's ?? :D
wheheh

oranjeveldje :D

whehehehehehe
foto van maken met een digital camera ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 09:10:
genoeg ernstige foto's ergens in een verhuisdoos in de schuur

manon bij deze confisquer ik die doos van je en ga hem op hoogst persoonlijke wijze
bestuderen en inscannen. de beste foto's worden op 22 oktober op een scherm van
10 bij 10 meter geprojecteerd om de nieuwe generatie te laten zien wat goede feestfoto's zijn...

de doos krijg je gevuld weer terug natuurlijk

groet,
the devil inside me o:)
laatste aanpassing