6488x bekeken
| Betreft: | lid: |
Ik gaat lekker op vakantie! Tot over iets meer dan een week
Tot over een week!! Veel plezier, aangezien je nu volgens mij al bijna terug komt
Spreek jullie binnenkort weer
Toedeloe
Dat is erom vragen he
Nu mag het
Veel plezier, aangezien je nu volgens mij al bijna terug komt
Plezier heb ik zeker wel gehad
Pfff vond het maar niets, de post wegbrengen met dit weer. Had gewoon een washandje bij me om af en toe mn voorhoofd droog te maken
Dikke pret zo te horen
Maar het was wel leuk, je vakantie?
SUPER
Kijk das wel lekker weer en nog een beetje kunnen uitslapen ook, wat wil je nog meer??
Daarom, dus heb er zeker zin in, maar eerst vrijdag richting Frankrijk!
Een paar miljoen op me rekening
nu ik weet dat geld WEL gelukkig maakt, wil ik dat ook wel
Gelukkig maar!!!!
Van het weekend nog wat gedaan?
Vrijdag zaterdag en zondag gewerkt....
Ik was in Brothers
Schijt tent... ik vind dat te bagger daar...kan natuurlijk ook zijn dat ik er niet meer in mag omdat ik daar de laatste keer dat ik daar was beetje bonje heb lopen schoppen
Vrijdag zaterdag en zondag gewerkt....
Schijt tent... ik vind dat te bagger daar...kan natuurlijk ook zijn dat ik er niet meer in mag omdat ik daar de laatste keer dat ik daar was beetje bonje heb lopen schoppen
Is ook heel lang gelee dat ikd aar geweest ben, we waren er ook maar 3 uurtjes. Was wel gezellig.
Leuk weekend gehad allemaal?
Prima hoor
Heb mijn verlof uren opgenomen tot en met eind december
Das indd een erg lang weekend
Hoe was jouwn weekend dan?
Hoe was jouwn weekend dan?
Donderdag was Kevin al bij me, Vrijdag ff naar school geweest, 1e dagje dus om 10 uur werden we naar huis gestuurd omdat alles weer is niet goed geregeld was. Toen heeft Kevin me opgehaald en zijn we ff bij de ikea geweest. Zaterdags heb ik dus voor het laatst dit jaar gewerkt, daarna richting Kevin zn huis geweest. Zondag ff langs zn opa en sávonds uit eten geweest bij de griek
laatste aanpassing