Partyflock

Forumonderwerp · 783654

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Thunderdome 2004 :respect:, in 1 woord: ZALIG :jaja:. Maar nu we alweer op de helft van t volgende jaar zijn komen we steeds dichterbij de volgende editie: Thunderdome 2005

Welke dj's er aanwezig zullen zijn is voor zover ik weet nog een raadsel.

Maar welke DJ moet er volgens jouw zeker weten aanwezig zijn op, wat volgens mij weer, het beste van 2005 gaat worden :jaja:? En kies er ff voor t gemak 1, niet gelijk 103074827 neerknallen.

[img width=423 height=134 cacheid=0001036d0003b7933f2aebf41a00c826ef]http://usuarios.lycos.es/babygabber/hpbimg/thunderdome..gif[/img]

Persoonlijk heb k t liefst TIEUM, en als t mogelijk is in een battle met JAPPO of PARTYRAISER :jaja:. Als dat mogelijk is :kwijl:.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
>NTF HARDCORE ITS MY LIFE ITS MY STYLE!! citeer 11 juni 2005 21:16
Uitspraak van Ome Bertuz op zaterdag 11 juni 2005 om 21:11:
Maaruh zag ik nou net de naam Outblast staan? Welke idioot wil deze prutser nou op Thunderdome hebben staan??pfffff.......... THINK!laatste aanpassing 11 juni 2005 21:11

ik wil dat omdat het een van de beste Hardcore dj's is van dit moment of je het nou leuk vindt of niet

Whehehehe geintje zeker?.......... pff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 12 juni 2005 om 15:02:
Whehehehe geintje zeker?.......... pff

absoluut niet ik ben bloedsirieus :respect: to OUTBLAST :respect:
Waarschuw beheerder
ntf, ik zeg je dit als vriend (O:)); Houd je mond gewoon....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Mister. op zondag 12 juni 2005 om 15:15:
ntf, ik zeg je dit als vriend (); Houd je mond gewoon....

ik geef mijn mening en daar sta ik voor we leven tenminste nog in een vrij land he :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Het is zoiezo al een schande dat jij in dit topic gereageert heb....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 15:16:
Uitspraak van Hakkuh Rick op zondag 12 juni 2005 om 15:15:
ntf, ik zeg je dit als vriend (); Houd je mond gewoon....

ik geef mijn mening en daar sta ik voor we leven tenminste nog in een vrij land he

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA dat bedoel ik 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is soweizo al een schande dat jij naar Thunderdome gaat..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 15:21:
Het is zoiezo al een schande dat jij in dit topic gereageert heb....

ja hoezo dat:S ik zeg gewoon wie ik op Thunderdome wil zien draaien Dj Inow :respect:,Angerfist:d,Dj Outblast:respect: en natuurlijk Neophyte en RTC :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
[quote element=message id=13240626]{element is niet toegankelijk}Het is soweizo al een schande dat jij naar Thunderdome gaat[/quote
voor de 4E KEER :x:x:x:x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 15:25:
ja hoezo dat ik zeg gewoon wie ik op Thunderdome wil zien draaien Dj Inow ,Angerfist,Dj Outblast en natuurlijk Neophyte en RTC

Je vergeet korsakoff...

Waarschuw beheerder
donateur
En drokz vergeet je ook.. Mr Standard..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 15:32:
En drokz vergeet je ook.. Mr Standard

dat is zeker standaard Die komt sowieso wel haha :d

Waarschuw beheerder
meagashira zou ook nog wel cool zijn
Waarschuw beheerder
Sceletor en Vince:YES:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rups op zaterdag 11 juni 2005 om 15:37:
waarom zijn sommige mensen zoooooo kortzichtig, waarschijnlijk zitten er hier veel echte liefhebbers van de industrielere shit enzo, maar vaak zijn het ook mensen die het ontzettend stoer vinden om te zeggen dat ze Tieum, hellfish, Radium enzo onwijs vet vinden maar als zij draaien staan ze opeens stil en willen ze "echte hardcore". En dan zijn er mensen die gewoon zeggen dat ze van mainstream houden en die worden afgezeken en uitgelachen terwijl als dat gedraaid wordt staat bijna iedereen uit ze dak te gaan. Ik vraag me altijd af hoezo die verhouding op internet zoveel anders kan liggen dan op feesten. Volgens mij zijn het gewoon stoere praatjes van mensen die interessant willen doen. Geef mij maar die vage shit hoor, zeer vet. Maar ook de gewone mainstream kan ik goed waarderen, lekker belangrijk verder...

Vriend...

Simon Underground of Outblast..

Kies maar.

hehe, laat je dan nou net een van mijn favorieten noemen: SIMON UNDEGROUND!!!

maar eerlijk waar ik vind dat Outblast ook zeker wel relaxte setjes kan draaien hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 15:35:
dat is zeker standaard

Ik had het over jouw persoonlijkheid hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet zo'n figuur waar jij op doelde rups ;)
Waarschuw beheerder
jawel, marco is er altijd heel trots op dat ie mainstream stom vindt
Waarschuw beheerder
Naja het boeit me ook verder niet, maar je begrijpt wel wat voor mensen ik bedoel. Maar ik vind al dat gezeik gewoon onzin. Ik zie hardcore inmiddels als een overkoepelende naam voor verschillende stijlen als: Oldstyle, Mainstream, Industrial, Terror, Darkcore, UK-hardcore enz. En de mensen die van deze stijlen houden en naar zulke feesten gaan noem ik gabbers. En al dat gezeik of je van die stijl houd of van die andere of je een Old-school of een nieuwe-generatie gabber bent enzo. Dat vind ik allemaal maar gelul.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van rups op zondag 12 juni 2005 om 16:10:
Naja het boeit me ook verder niet, maar je begrijpt wel wat voor mensen ik bedoel. Maar ik vind al dat gezeik gewoon onzin. Ik zie hardcore inmiddels als een overkoepelende naam voor verschillende stijlen als: Oldstyle, Mainstream, Industrial, Terror, Darkcore, UK-hardcore enz. En de mensen die van deze stijlen houden en naar zulke feesten gaan noem ik gabbers. En al dat gezeik of je van die stijl houd of van die andere of je een Old-school of een nieuwe-generatie gabber bent enzo. Dat vind ik allemaal maar gelul

:respect:
Waarschuw beheerder
ntf....stil

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Mister. op zondag 12 juni 2005 om 16:20:
ntf....stil

Nee :frusty: :x:x:x
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
wat een grappige ontwikkelingen toch weer hier in dit topic:p

Vind het bijna zielig worden:nee:

Kom allemaal, zouden we eens lief zijn en onze excuses en die arme ntf aanbieden...?

:p
Waarschuw beheerder
a hoezo dat:S ik zeg gewoon wie ik op Thunderdome wil zien draaien Dj Inow :respect:,Angerfist:d,Dj Outblast:respect: en natuurlijk Neophyte en RTC :bounce:

Voor zo een line-up hoef je toch niet naar thunderdome kan je net zo goed naar moh of een ander groot feest gaan:D
Thunderdome richt zich volgens mij meer op een goed combi van mainstream en het industriele werk juist omdat TD zich juist wil onderscheiden van andere grote feesten tenmisnte dat is mijn gevoel bij thunderdome!

En zo denken hun er zelf ook over wat ik hieronder neerzet komt namelijk uit het pers bericht van TD op Dominator Festival!!!

Thunderdome
Nederlands succesvolste hardcorefeest hoeft eigenlijk geen uitleg. Iedereen weet waar Thunderdome voor staat ook al heeft het feest de laatste jaren duidelijk een verandering ondergaan naar het meer industriële werk. In die hoek zullen de hardcoreliefhebbers de programmering van de Thunderdome area op Dominator ook moeten zoeken. Een bont internationaal gezelschap waarbij de Italianen en de Nederlanders domineren maar de lieftallige Daisy en geluidsterrorist Delta 9 toch ook de nodige bezoekers zullen aanspreken.

Vince 🇳🇱
Endymion 🇳🇱
Daisy 🇫🇷
Live: Art of Fighters (It)
Re-Style 🇳🇱
Armageddon Project (It)
Evil Activities 🇳🇱
Delta 9 🇺🇸
The Stunned Guys (It)
Live: Noize Suppressor (It)
Placid K (It)
DJ Manga 🇳🇱
DJ Sceletor 🇳🇱
Waarschuw beheerder
partyraiser

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van [NL] Just_Hard op zondag 12 juni 2005 om 16:48:
Darkraver

Leuk Komt ie dan he Komt tie KOMT TIE DAN HE!! :x:X:x:x :dood::dood::vaag::s:@:@:@:frusty::frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 18:45:
Leuk Komt ie dan he Komt tie KOMT TIE DAN HE!!

Verbaast me nix als jij dit ook vet vind..

Waarschuw beheerder
eerst lees je dit:

Uitspraak van HC4L op zondag 12 juni 2005 om 16:50:
Iedereen weet waar Thunderdome voor staat ook al heeft het feest de laatste jaren duidelijk een verandering ondergaan naar het meer industriële werk.

dan dit:

Uitspraak van HC4L op zondag 12 juni 2005 om 16:50:
Vince 🇳🇱
Endymion 🇳🇱
Daisy 🇫🇷
Live: Art of Fighters (It)
Re-Style 🇳🇱
Armageddon Project (It)
Evil Activities 🇳🇱
Delta 9 🇺🇸
The Stunned Guys (It)
Live: Noize Suppressor (It)
Placid K (It)
DJ Manga 🇳🇱
DJ Sceletor 🇳🇱

ziet er meer uit als het tweede MOH podium :S
de enige 3 die me boeien zijn Vince, AP en Daisy....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mark N
Ruffneck
Delta 9

Eerste wat in me opkwam :)
Waarschuw beheerder
ziet er meer uit als het tweede MOH podium :S
de enige 3 die me boeien zijn Vince, AP en Daisy....

Dat ben ik wel met je eens maar op dominator is ook een Darkcore tent dus ik denk dat ze gewoon niet anders mochten omdat de tenten anders qua stijl teveel op elkaar zouden lijken!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
:lief: Darkcore tent op Dominator :lief:
Waarschuw beheerder
Darkcore tent is heerlijk:jaja: Hoef er eigenlijk alleen maar uit voor armageddon project, daisy, en delta 9:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 juni 2005 om 15:25:

ja hoezo dat:S ik zeg gewoon wie ik op Thunderdome wil zien draaien Dj Inow :respect:,Angerfist:d,Dj Outblast:respect: en natuurlijk Neophyte en RTC :bounce:

hoe kun je RTC nou op Thunderdome willen...altijd maar die zelfde live act... ze produceren voor hun live act al jaren geen andere nummers meer....evenals darkraver bv. die komt jammer genoeg ook altijd met t zelfde...denken gewoon KASSA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
darkraver geeft af en toe echt nog wel relaxte setjes hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
met de nadruk op AF EN TOE
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen willen van Thunderdome een draaiorgel MoH feest maken zie ik al wel........ met namen als Outblast, RTC en Neophyte :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
RTC leeft nog van hun mergandise gedoe...
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
ik vin dah maar zo'n popiejopie tmf snikkel !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 13 juni 2005 om 17:11:
Sommige mensen willen van Thunderdome een draaiorgel MoH feest maken zie ik al wel........ met namen als Outblast, RTC en Neophyte

Nee wij willen gewoon mainstream Hardcore en niet de hele avond industrial ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
voor de 100000e keer DAN GA JE GOTVERDOMME MAAR NAAR MASTERS OF HOUTHAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
NTF Wil je mijn vriendje zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noizefucker op maandag 13 juni 2005 om 17:41:
simon underground vs mark n

Ja IDD Ja Noizefucker Dat is IDD Een Goed PLAN!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juni 2005 om 17:30:
voor de 100000e keer DAN GA JE GOTVERDOMME MAAR NAAR MASTERS OF HOUTHAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja volgende x weer haha ;) eerst maar weer Thunderdome
:xtc: :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 17:32:
NTF Wil je mijn vriendje zijn?laatste aanpassing 13 juni 2005 17:38

Dat kan je mooi vergeten alleen mensen die ik persoonlijk ken!!! :frusty: :x
laatste aanpassing