Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
CORRECTIE: was een mooie snoekbaars
en als ik eerlijk mag zijn, nog wel aardig klein, niet mooi vastgehouden enz.laatste aanpassing 7 februari 2008 18:35
Sjenner als ik op jou profiel kijk denk ik dat jij de straat nog niet helemaal begrijpt
je moet naar de oorzaak en gevolg van fouten kijken vriend wil je de straat begrijpen!
als je ff naar de foto kijkt en goed zie je dat ligt op de ogen valt
leg dat maar es ff uit. ik heb wel eens een keer gehad dat een vis slap was maar zo slap als deze
zie je nou wel dat het een echte KILLER is
omdat mijn klauwen kapot had en doek is nat gemaakt
Sinds wanneer kun je snoekbaarzen kopen in een vijvercentrum dan. Kijk me veel wijsmaken maar volgens mij is dit bij je achterthuis of is dat mooie wasrekje niet van jou
Vrij logisch als je ziet hoe die hem vast houd.Als ik jou aan je hoofd en voeten optil hang je ook slap?
volgens mij is onze vissen dodende vriend verbannen. Het is wel verdomde stil hier.
och daar is dtc zijn holmaat ook al weer
DTc waar ben je in godesnaam mee bezig?
heey vuile stropert, ik miste je al.... NOT
ik wil graag met die stropers afspreken: dit is ons topic. nagtvissen is jullie topic. lijkt me wel redelijk. zit je elkaar ook niet in de weg. want dit is niet leuk meer.
iets wat jij nog moet leren. namelijk het respect hebben voor alles dat leeft
WOW mooi mutsje. Je lijkt wel een beetje op die andere stropert hier...Hoe heettie ook alweer DTC???
WOW mooi mutsje. Je lijkt wel een beetje op die andere stropert hier...Hoe heettie ook alweer DTC???
ben je beetje jaloers omdat jij nooit zoon brasem heb weten te landen?