Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Gisteren één losser gehad op een plekje waar ik er zaterdag 7 had gevangen
dtc stop hier de toughguy uit te hangen!
dus ik ben het eens met don & ad dat jij (bako) hier de sfeer loopt te verpesten, daarom ben ik ook niet meer in het nagtvis topic. omdat er alleen stropers zitten en ook alleen maar onzin word uitgekraamd, waar ik voro gek word verklaard AUB.
ben het met bako eens
wie wordt er nu afgekraakt dan ?? als je in dit topic verteld dat je een keer snoekbaars meeneemt wordt je direct voor stroper enz uitgemaakt dat slaat helemaal nergens op
He sjenner ga lekker snoekbaarzen doden dan en vertoon je in het vervolg op het nagtvisforum NEPVISSER !!!
Nee maar je poept wel in je broek en haalt die foto's eraf
Je voelt je dus enigzins schuldig.
voor jou nooit NEVER !!
heb je ook zon grote bek als je voor me staat ??
je hoeft je voor mij niet schuldig te voelen maar waarom waren ze oppeens verdwenen ?? Kabouters ??
Och meisje niet huilen. Voel je je weer persoonlijk aangevallen. Wie is er nu de NERD.
mensen die zonodig iemand anders de grond intrappen
dtc ook andermans mening kunne respecteren graag!
as ik snoekbaars haak kan ik hem verzekeren dat hij ze onderwater vrienden niet meer terug ziet
de nerd ben JIJ dappere dodo ....Pffff kom hier maar kijken wie er gaat huilen
Heb 't over jou
super stoer hoor allemaal. maar als jij er zo over denkt kom je toch gezellig deze kant op. vechten we het desnoods op een eerlijke manier uit aan de waterkant met een hengel wel te verstaan kijken wie er dan nog steeds de grootste bek heeft. kijken wie er dan huilt denk toch zeker dat ik het niet ben. en dan zul jij zo gefrustreerd raken dat jij er op los gaat slaan, daar zul jij niets mee opschieten vriend. waarheid is hard voor stropers maar we zijn er zeker niet van gediend. stropers houden ook het langst vol dat ze het niet zijn. so fuck off.
Mensen, doe niet zo moeilijk en zet elkaar gewoon op negeren
hahahahhahaha ik zal je zeggen, als controleur moet je je wel aan alle regels houden
en als het jou niet aanstaat, je hoeft hier niet te zijn. tim is immer oprichter van dit forum dus ik denk dat ik wel voor hem mag zeggen dat als het jou niet aanstaat dat je gewoon moet opdonderen.
opmerkingen plaatsen in nagtvisfourm moet jij weten ga lekker je gang. ga daar met je mede stropers lullen of zo ik weet wel wanneer iemand stroper is en wanner niet hoor
moet je wilt het dus niej
opdonderen voor jou ??
als het kan wel graag ja, niet alleen voor mij maar voor alle mede fatsoenlijke vissers die in dit topic zitten. alsjeblieft, dankjewel
zeker wil ik het wel. daarom ben ik ook controleur omdat ik mij dood erger aan mensen aan de waterkant die lopen te kloten. mensen als JIJ en al die andere kut stropers
yeps en wij ergeren ons dood aan jullie stumpers
begin dan eens met normaal doen ipv van direct voor stropers uit te maken gvd neem 1x snoekbaars mee in de 2 maand mssn en dan ben stroper ?
is goed jonge, ik denk wel dat jij de gene bent die triest kijkt als je er 1 tegen komt
dus je geeft toe dat je stroper bent
dus hij was wel dood, toen ontkende je alles kei en keihard.
er staat namelijk: neem 1 keer snoekbaars mee, mensen beginne meteen te zeuren.
groot gelijk dat je het dantoch toegeefd, ik heb je ook wel in de gaten gehouden in nagt visforum. zal wel stoerdoenerij zijn.
kwam zondag nog een boa langs bij het vissen, maar hij stuurde de kinderen weg en wij mochten blijven zitten
niej
cker
mssn