en wat zit iedereen toch te zeiken over jessica's inteligentie
WORDT DAT GEVRAAGD?!?
ow ja...ken je haar persoonlijk?
weet je hoe ze is achter de schermen?
die dommigheid van haar is ook alleen maar voor de kijkcijfers en dat is dus echt wel slim
Ik heb liever dr man
Ja ik ook!!
Hij is wel te lekker voor Haar!!!
En wat vinden we van haar zusje?
Mooie vrouw wel maar ik vind haar benen in die nieuwe clip toch tegenvallen. Beetje O benen lijkt wel.
die vind ik super gemaakt
eg zo'n "kijk mij een echte rock-b*tch zijn" additude...
ze heb ook zo'n programmaatje bij mtv
eerst hoog en laag springen dat ze het super not-done vind dat haar zus het doet en dan wel zelf doen voor de release van je eigen (slechtgemaakte!!) ceedeetje
...en qua inhoud stelt ze echt nix voor en ze kan niet eens zingen
daar is ze al twee keer pobliekelijk op betrapt
met saturday night life (live uitzending nog wel!!) en voor een american football wedstrijd...ff het volkslied zingen op de middenstip voor miljoenen mensen (in het stadion en natuurlijk voor de teevee...ook live!!)
zij is echt het klasieke gevalletje "mn zus is beroemd...dus dat wil ik ook"
jessica vind ik een stuk echter en leuker dan dat neppe zusje van dr
vertel mij....als ze zo dom is....waarom is ze dan zo rijk en beroemd??
ze maakt misschien domme opmerkingen (op tv), maar dat heeft iedereen wel eens
gaat jullie eigen ego omhoog ofzo als je zegt dat ze dom is terwijl dat helemaal niet zo is?
Haar uiterlijk is zo gemaakt en standaard als het maar kan.. blond haar, lekker kontje en mooie voorgevel.. spannend joh.. en ow ja.. niet te vergeten het iq van een kapotte baksteen. Dat wijf is echt nog te dom om te schijten..
als zij echt een beetje hersens had ze die nieuwe clip niet eens gedaan.dus ze wil nog steeds worden gezien als lustobject...wat het niet echt meer orgineel maakt...inmiddels wordt in elke clip wel chicks gekozen om een een liedje te zingen of om te figureren als lustobject.
wat haar dus een "relatief" goedkope sloerie maakt
vertel mij....als ze zo dom is....waarom is ze dan zo rijk en beroemd??
weet je wat "tussen haakjes" betekenen?
ze maakt misschien domme opmerkingen (op tv), maar dat heeft iedereen wel eens
ik kan gewoon niet tegen kortzichtige opmerkingen