Partyflock

Forumonderwerp · 782949
Waarschuw beheerder
Heeft iedereen nou zo een achterlijk belabberd achterbaks handschrift wat een doktor zelfs niet kan lezen?

Tegenwoordig word ook alles getypt, maar het viel me ineens op, schoot me zo naar binnen dat iedereen lelijk schrijft (vrouwen dan nog net iets netter als mannen)

kan je dat nog leren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van John Stagliano op dinsdag 7 juni 2005 om 21:54:
Mijn handschrift is zo slecht, dat ik er soms zelf moeite mee heb om het weer te kunnen ontcijferen

hahahaha,ja dat heb ik ook wel eens.
Waarschuw beheerder
Zelfde hier, schrijf soms zo onduidelijk dat ik het zelf soms niet eens kan lezen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van John Stagliano op dinsdag 7 juni 2005 om 21:54:
Mijn handschrift is zo slecht, dat ik er soms zelf moeite mee heb om het weer te kunnen ontcijferen

dat is schandalig :o en dat heb k ook, ik ken het niet meer lezen :no:

Waarschuw beheerder
dat is ook de reden dat mijn proefwerken altijd worden goed gekeurd! Docenten nemen zelfs niet eens de moeite om het te ontcijferen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ehm.. schrijven!! :P
ik schrijf nog aan elkaar en soms tjah dan ziet het er niet uit.

ik kan het gelukkig zelf lezen :D

Waarschuw beheerder
mijn handschrift is echt klote :/

maar ja schrijf ook haast nooit meer eigenlijk
Waarschuw beheerder
dat is het denk ik juis, niemand schrijft meer, iedereen typt.

Vroeger kon niemand typen, iedereen kan typen als een gek tegenwoordig, die kinderen ook al
Waarschuw beheerder
Ik kan wel netjes schrijven, maar dan gaat't niet zo snel :yes:
't Is wel altijd leesbaar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op woensdag 8 juni 2005 om 16:40:
Vroeger kon niemand typen, iedereen kan typen als een gek tegenwoordig, die kinderen ook al

nou, het klopt inderdaad dat er veel meer op de computer wordt gedaan...
maar de kinderen op de basisschool moeten het overgrote deel toch nog schrijven in hun schriftjes, op de middelbare school maak je tijdens de lessen het meeste nog in schrift (oké werkstukken niet meer) en studenten kriebelen hun blok vol tijdens colleges ;)

Waarschuw beheerder
Heb er geen last van volgens mij :) Maar maak altijd wel veel fouten als ik iets opschrijf met een pen :/
Waarschuw beheerder
mijn handschrift.... alleen leesbaar voor mezelf:S

Waarschuw beheerder
donateur
ja mijn handschrift :S vroeger toen je moest leren schrijven op basisschool had ik altijd onvoldoendes en moest alles opnieuw doen, nog steeds is me handschrift onduidelijk doe ook altijd alles op de computer 8)
Waarschuw beheerder
dus jij hebt nooit kenne schrijve 8) :no: