woensdag 5 april; 'Als charlie bijna flauwvalt, eist Barbara dat ze meer rust neemt'
Vrijdag 7 april; 'Charlie ontdekt dat ze over tijd is en doet een zwangerschapstest'
Hmm.. was ze niet eerder al een keer zwanger gweest?
laatste aanpassing
Ja dat wel,
Maar toen was Nick nog vruchtbaar (Sjors had toen op zijn ballen geschoten) dus heeft hij nog maar 1 bal en zou nooit meer kinderen kunnen krijgen.
Dan denkt Nick dadelijk dat Charlie zwanger is van de dansleraar
haha ja misschien een goede manier om te vertellen over de liefde van Nina en Morris, nu kan Ludo toch niks haha.
Ik denk dat Nick opeens weer vruchtbaar is ofzo, ik zie Charlie alleen nog niet met een kind rond sjouwen...
Ja kan hoop het wel voor hem (over Nick)
Maar ze kunnen het juist beter niet nu vertellen want hij zal hun vast wel horen ( zeggen ze tenminste over mensen die in coma liggen ) en dan komt ie helemaal niet meer bij van de schrik
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 08:09:
Maar ze kunnen het juist beter niet nu vertellen want hij zal hun vast wel horen ( zeggen ze tenminste over mensen die in coma liggen ) en dan komt ie helemaal niet meer bij van de schrik
hahaha ja idd
sjors.... *zucht*
Ben benieuwt hoe het vanavon met Ludootje gaat
ludo heeft ook van alles al gehad ja!! ben benieuwd.
Ik las net dat Charlie volgende week een zwangerschapstest gaat doen omdat ze over tijd is..
Nick gaat haar zeker niet geloven!!
Nee idd
Ik weet al wat dr gaat gebeuren deze week ongeveer had het voor 1x gelezen
Maar zeg t maar niet hier want sommige mensen willen het liever niet weten (heb ik ook altijd) haha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 19:18: