13 volgers · 234469x bekeken
GTST veel belovend met beter script enz enz, ik merk er nog niks van
Ze zijn ook pas net begonnen en de eerste paar weken waren al geschreven en zoiets verander je niet in een paar afleveringen...
vind het wel gek dat je eerst voorstukje krijgt dan begint het en dan krijg je in een keer het introliedje
echt
Ja idd.. das bij Onderweg naar Morgen en The bol ook zo.. Irri wel.. voorals met video als je hem doorspoelt
Staat 10x beter!
Jaa das indd leuk
iets in haar schild voert
die auto had een buitelands kenteken..
ik denk dat Dorothea binnen een paar dagen wel weer opduikt
ik hoop dat ze nooit meer opduikt
donateur
denk dat Dorothea binnen een paar dagen wel weer opduikt
nou het is gtst hoor dus dat duurd wel een maand of wat
Ik snaptte alleen dat laatste stukje ff niet, dat Dorothea instapte bij die vrouw & Vicky reed langs... met dat spannende geluid erbij... Zou dat betekenen dat die vrouw die Dorethea een rit gaf iets in haar schild voert
Dat Vicky ziet dat Door in een auto stapt met een vreemd kenteken. en aangezien heel Meerdijk elkaar kent is het vanzelfsprekend dat ze pleite gaat. want Vicky zegt dan natuurlijk dat het een onbekende is.
(Kan zijn dat dit gisteren geweest is maar ik heb he tnog niet gezien)
Pff dat wijf is echt heeeeeeeeeel erg irritant..Die belg hoe heet ze ook alweer die Valentijn ontvoerd had...
ja echt hé.. zie dat mens liever vandaag dan morgen verwijnen uit de serie!
Ik lijkt mij wel leuk worden eigenlijk..
Je zegt eerst dat je haar liever vandaag dan morgen zien verdwijnen en daarna dat je het wel spannend vind worden nu
Ja dat klopt.
Ik vind het verhaal wel goed op dit moment en vind het ook spannend worden, maar dan kan ik me nog wel aan die domme belg irriteren!
nou het is gtst hoor dus dat duurd wel een maand of wat die is naar duitsland toe natuurlijk en ze gaan haar zoeken en dan lopen ze haar telkens mis nou uit eindelijk vinden ze haar en dan leven ze weer vrolijk verder....
zoiets denk ik ook
In het begin alleen die opa,
Maar als Laura en die opa gaan trouwen, dan komt de hele familie er vast bij
Ja en dan blijkt ma flodder de verloren zus van laura te zijn, kees krijgt een relatie met noud en sjonnie gaat heel meerdijk terroriseren samen met ludo
laatste aanpassing

![][ Cold as ice ™ ][](/images/user/240127_991065.jpg)