13 volgers · 233267x bekeken
eyz jij lijkt op florien meng
Lijk ik op Florien ?? hahaha nee jo !
Poeh 3 dagen! das een lastige.
Oke ik ga niet in volgorde:
Er is nu wel een spanning tussen Ludo en Janine, door Robert en Dian.
Janine en Robert hebben inmiddels gezoent, ze wilde afspreken om te zeggen dat dit niet kan en dat ze niet verliefd op hem is (hij namelijk wel op haar zegt ie) op de gang loopt hij weg en komt terug en zoent haar, ze zoende terug. dian en lorena hadden camera's geplaatst en hebben dit ook gezien.
Fos en Vicky zijn elkaar tegen gekomen, hij is verliefd op haar.
Noud doet er alles aan om Vicky weg te werken. Fos helpt hem door Laura's spelcomputer te jatten en in Vicky's tas te doen. hij word niet betrapt maar als hij weg wilt staan Jef dorothea en Vicky voor zijn neus en zegt: Huh? ben jij VIcky ??
Barbara wilt toch wel een prothese of hoe je dat ook schrijft.
Jef is weer verliefd op barbara (is nog niet gezegd maar is wel duidelijk)
Sjors doet er alles aan om Bing voor haar te winnen maar het lukt niet erg. ze zijn een half jaar getrouwd en versierd alles maar Bing is niet onder de indruk.
Charlie doet een test om te kijken of ze echt de moeder is en heeft dit opgestuurd.
Nick heeft de scheidingspapieren ontvangen en gaat naar Charlie zodat ze ook kan tekenen. een btj een emotioneel moment, ze heeft het erg moeilijk, hij slaat en arm om haar heen (er gebeurd niks) daarna tekent ze huilend.
Nina is kwaad als Florien verteld dat ze gaat studeren in Miami. Later denkt ze na en komt op het idee om met Florien weg te gaan.
Milan is niet blij als Florien verteld dat ze weggaat. ze hoort hem ook een btj uit over wat er gaan gebeuren als ze weg is(valt hij dan op Nina? Wat vind hij van Nina? bla bla bla)
Verder weet ik het ff niet
als ik ergens op kom dan pas ik het bericht wel ff aan.
Oke ik ga niet in volgorde:
Er is nu wel een spanning tussen Ludo en Janine, door Robert en Dian.
Janine en Robert hebben inmiddels gezoent, ze wilde afspreken om te zeggen dat dit niet kan en dat ze niet verliefd op hem is (hij namelijk wel op haar zegt ie) op de gang loopt hij weg en komt terug en zoent haar, ze zoende terug. dian en lorena hadden camera's geplaatst en hebben dit ook gezien.
Fos en Vicky zijn elkaar tegen gekomen, hij is verliefd op haar.
Noud doet er alles aan om Vicky weg te werken. Fos helpt hem door Laura's spelcomputer te jatten en in Vicky's tas te doen. hij word niet betrapt maar als hij weg wilt staan Jef dorothea en Vicky voor zijn neus en zegt: Huh? ben jij VIcky ??
Barbara wilt toch wel een prothese of hoe je dat ook schrijft.
Jef is weer verliefd op barbara (is nog niet gezegd maar is wel duidelijk)
Sjors doet er alles aan om Bing voor haar te winnen maar het lukt niet erg. ze zijn een half jaar getrouwd en versierd alles maar Bing is niet onder de indruk.
Charlie doet een test om te kijken of ze echt de moeder is en heeft dit opgestuurd.
Nick heeft de scheidingspapieren ontvangen en gaat naar Charlie zodat ze ook kan tekenen. een btj een emotioneel moment, ze heeft het erg moeilijk, hij slaat en arm om haar heen (er gebeurd niks) daarna tekent ze huilend.
Nina is kwaad als Florien verteld dat ze gaat studeren in Miami. Later denkt ze na en komt op het idee om met Florien weg te gaan.
Milan is niet blij als Florien verteld dat ze weggaat. ze hoort hem ook een btj uit over wat er gaan gebeuren als ze weg is(valt hij dan op Nina? Wat vind hij van Nina? bla bla bla)
Verder weet ik het ff niet
laatste aanpassing
Oohh Gefeliciteerd
Thnx
werd tijd, dat zeikwijf steeds.
Hoop dat er eindelijk is een definitieve draai aan dat verhaal komt: Bijv. Sjors is zwanger
het gaat uit
het komt weer goed
maar niet hele tijd dat gedraai erom heen
(sorry dat ik ''zeur'' btw haha
ik had der allang een paar kletsen gegeven
donateur
Hoop dat er eindelijk is een definitieve draai aan dat verhaal komt: Bijv. Sjors is zwanger
het gaat uit
het komt weer goed
maar niet hele tijd dat gedraai erom heen .. vind ik niet zo leuk persoonlijk..
ben ik het mee eens
in een echte relatie blijf je ook niet weken om elkaar heen draaien zonder dat er stappen worden ondernomen
(permanent verbannen)
Heb gemist giser, nee geen andere Nina?!
Dat meisje speelt al heel lang in GTST, maar ze blijft maar stuntelen en zo overdreven reageren. Carolien Spoor - die Florien speelt - kan wel goed acteren en die zie je gewoon soms zich ergeren, zo van: Rotwijf, leer eens acteren.
Dat meisje speelt al heel lang in GTST, maar ze blijft maar stuntelen en zo overdreven reageren.
Het typetje dat ze speelt is gewoon overdreven..
vind het altijd wel leuk om te zien
Carolien Spoor - die Florien speelt - kan wel goed acteren en die zie je gewoon soms zich ergeren, zo van: Rotwijf, leer eens acteren.
laatste aanpassing
donateur
Dat meisje speelt al heel lang in GTST, maar ze blijft maar stuntelen en zo overdreven reageren.
Het typetje dat ze speelt is gewoon overdreven..
vind het altijd wel leuk om te zien
wou net zeggen dat is gewoon wie ze moet spelen
ik vind haar juist wel leuk
af en toe idd irritant maar ze kan haar rol goed vervullen
Ik weet het niet want ik heb t de afgelopen week niet gezien..
Maar ik heb idd gehoort dat ze wel gezoent hebben
janine had een vergaderzaal gereseveert waar ze konden praten en zeiden allebij dat ze het niet wouden enzo
en op de gang hing een camera en natuurlijk kijken die lorena en dian net mee met die camera en robert zoent janine en zei moet er om ook nog lachen
terwijl ze eerst zeiden dat ze niks van elkaar wouden weten
robert moet de serie uit man
hij is bijna een opa
en ik kon het eerst ook niet aanzien dat hij met barbara kreeg
vond het echt smerig om naar te kijken
en nou janine??
zo'n mooie vrouw met zo'n lelijke kerel???
laatste aanpassing