Nee ik gun Fos ook weer eens iemand
volgende week ontmoet hij een meisje in de koning..
staat in de TV gids..
ik hoop wel dat het goed komt, heb een vermoeden dat ze zwanger blijkt straks...
maar wel zo gtst
Vicky gaat denk ik wel bij Laura wonen,
Als is het alleen om Noud te irriteren haha
Vicky krijgt vast aids van de vork zou weer net zoiets zijn.
is Laura nieuwe Harmsen ofzo?..
Laura wonen.. is Laura nieuwe Harmsen ofzo?.
Wat is er gebeurd dan?
Iemand die me ff bij kan praten heb het gemist
praat me ff bij
Ow aha ik niet
jaah maar we hebben al iemand met aids..anita heeft ook HIV..dus dat zal t wel niet worden
BTW: Dat kind van Laura zie je ook nergens meer trouwens
Hhaha serieus ? haha lache
Vicky gaat op het aanbod van Laura in om bij haar te komen wonen, nogal tegen de zin in van Noud.
Jef zit naar een slapende Barbara te staren en zit over zijn ex-huwelijk met haar te dagdromen, vervolgens geeft hij haar een kusje.
Dian heeft Ludo gestrikt en is hem aan het masseren, maar zodra haar hand iets lager gaat, draait Ludo zich om en pakt haar arm vast...
Robert zit ruzie te maken met Janine vanwege het interview, maar Janine probeert hem te bedaren. Vervolgens gaat Robert recht op de bek van Janine! Maar Janine duwt hem weg en kijk nogal verbaasd.
maar dat de acteurs het zelf ook niet doorhebben is best dom. je kan toch wel bij jezelf nagaan van goh paar maanden geleden moest ik ook al doen dak jarig waS?
omdat er werd gezegd dat hij werd aan gehouden vanwege de ontvoering op tuinman misschien???
vorige keer was ze aan het douchen en had ze hem in de kinderwagen liggen (wakker)
Dat gdoe mt jack wordt wel un beetje te langdradig vind ik