Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ga lekker in turkije wonen dan
ga lekker in turkije wonen dan
dat wil ik best
doei doei schapenslet
waar wacht je dan op? ga dan! en neem gelijk ook ff de rest van zn familie mee
beter zeg ik niks krijg ik straks nog een ban aan me reet
Zo zie je maar weer hoe triest partyflock mensen kunnen zijn, vind ik
ik ben het met je eens hoor, die opmerkingen zijn nogal over the top.
maar deze topic is volgens mij alleen maar geopend omdat het semi-grappig zou zijn... en ter uitlokking van zulke uitspraken.. topicopener is gewoon overduidelijk fake.
dus als ik jou was zou ik proberen dit alles niet te serieus te nemen
voel je je eigen aangesproken ofso??
denk dat vagepaul 't is
dus omdat ik er niks over wil zeggen maak jij daar op uit dat ik waarschijnlijk een kut opmerking wil maken over een buitenlander??
dus omdat ik er niks over wil zeggen maak jij daar op uit dat ik waarschijnlijk een kut opmerking wil maken over een buitenlander??
idd.. maar wen, jij moet het niveau van de gemiddelde flocker kennen. neem aan dat dit je niet verbaast tocg?
Nee ik geef een mening over bepaalde antwoorden en daar uit concludeer ik dat er bepaalde mensen triest zijn. Maar dat verbaast me niks, ik zeg nu er alleen wat van.
flikker toch op met je dyslectisch.. zelf een dyslecticus weet dat er geen leestekens midden in een woord horen..
stop jij nou maar coke in je neus en spaggetti in je hoofd en verhuis naar turkeye
mensen jezus, kap eens met dat ge-welles/-nietus
we zijn het er toch over eens dat deze topic kansloos is?
nou, laten we 't daar dan vooral bij laten
ik had het al veranderd daarna je was te snel
Eeh ik heb niet met je in de klas gezeten goed? dus je praat maar ff lekker normaal
enne wie zegt dat ze geen foutje maakt? damn waar jij niet druk om maakt zeg
meid word lekker gelukkig met je turk en val ons er veder niet mee lastig
Nee als je bij mij in de klas had gezeten had je wel wat slimmere reacties gepost..
precies
Ik??? Ik denk eerder andersom jou opmerking was niet een van de slimste dus heb geen cometaar op mij goed?
Waarom moet je die jongen er bij halen ik geef me cometaar op jou omdat jij een opmerking maak wat echt nergens op slaat
Ja ik denk ook andersom...
jouw opemerking
commentaar (2x)
opmerking die nergens op slaat
Ja ik denk ook andersom...
hij is zo lekker en ook nog is turks
stop jij nou maar coke in je neus en spaggetti in je hoofd en verhuis naar turkije
Leer jij eens nederlands.
sorry spagetti
Ik had het over Turkije
Ik ben net wakker
Mooi. Doe snel een theedoek om je knar, zwanger worden en voortaan binnen blijven anders schopt ie je de kanker in.
Ook nog even dat fascistengeloof aan gaan hangen en je zoon tot zelfmoordenaar opleiden.
Succes
Mooi. Doe snel een theedoek om je knar, zwanger worden en voortaan binnen blijven anders schopt ie je de kanker in.
Ook nog even dat fascistengeloof aan gaan hangen en je zoon tot zelfmoordenaar opleiden.
Succes laatste aanpassing 3 juni 2005 15:46
Ik weet dat ik de slimste moet zijn en moet ophouden, maar ik kan het gewoon niet...
Laat mij maar arrogant zijn... boeiend!!
IK ga naar het tweede jaar van een studie aan de TU Delft waarin ik in mijn eerste jaar vrijwel alleen achten en negens heb gehaald.. DAT maakt mij slimmer dan iemand die geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan produceren dacht ik zo...
Discussie gesloten..
IK ga naar het tweede jaar van een studie aan de TU Delft waarin ik in mijn eerste jaar vrijwel alleen achten en negens heb gehaald.. DAT maakt mij slimmer dan iemand die geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan produceren dacht ik zo...
Zeg, ben jij ook een Turk of zo?
Nee sorry. Ik ken helaas al teveel Turken en Marokkanen al hier (oftwel Murken).
De één kan dat stukken beter dan de ander.. en dat maakt iemand nou juist slim of niet, in mijn ogen...
Dat is gewoon pure onzin...
De één kan dat stukken beter dan de ander.. en dat maakt iemand nou juist slim of niet, in mijn ogen...
Nee omdat jij het makelijker kan ben je nog niet slimmer. Ik kon heel makelijk leren, iemand die er 2 weken overdeed en ik 2 dagen voor een tentamen. Maakt me nog niet slimmer want diegene weet het zelfde alleen in een wat langere tijd.
En het is een feit dat iedereen kan leren/dingen onthouden/snappen als je er maar tijd in stopt.
Delft is met een hoofdletter en signaleert moet met een t. Du'h.
Huh ik heb er niet over dat ze zich niet goed kan uitdrukken maar dat ze gewoon een onnozel topic opent waarvan ze weet dat mensen haar gaan afzeiken beetje eigen schuld niet???
ja helemaalen met smeagol?
Schandelijk. Vooral omdat het met een c is
Tering kom op man het is een party site geen debat in de 2 de kamer
nee tuurlijk niet straks ga je nog vertellen dan je een vliegend tapijt hebt
Niet als je graag je leven binnen wilt slijten in een achterbuurt met 3-lagen theedoeken om, OOK als het 30 graden is.
Ik durf best een hoop dingen in mijn mond te nemen hoor.
Wederom bewijs je maar weer dat je mensenkennis benedenpeil is, maar goed je zal wel achter een bar staan waar niet veel turken komen denk ik dan, corrigeer me als het niet zo is.
Nee die houden we buiten. Das deurbeleid.
Helaas stikt het in de wijk er wel van.
Vooral van die mooie vrouwen die altijd zo gezellig een praatje met je maken.
Hoezo, wonen Turken dan altijd in slechte wijken volgens jou?
Vooral van die mooie vrouwen
En er zijn trouwens ook leuke turkse jongens..maar ze zijn alleen maar bezig met hun geloof en hun regels al zijn ze hier geboren en opgegroeit...
Waarom voel ik me nooit echt op me gemak als een een stel marokanen of turken zie staan? terwijl als ik langs 20 nederlanders loop nergens last van heb ?
Misschien omdat 9 van de 10 keer dat ik langs het 1 ste groepje liep opmerkingen kreeg ? en dat ze zelfs aan je zitten...
zal wel aan mij liggen
Wanneer hoor je nou dat een chineese man een vrouw heeft verkracht?
of zouden ze dat express uit het nieuws houden?
Ik wel
Op de wallen?
klopt
echt niet
is bij jou alles rustig of gezeur met de buur?
nanceee samen zingen?
nanceee samen zingen
welk liedje?watskeburt of het rode licht?
je ligt daar op je bed met al die kerels om je heen
met hun dikke opgeblazen banaan
ik kan de pijn niet meer wegslikken
zo en toen was ze eindelijk stil fijn he nanceee kunnen we ons zelf horen zingenB)
Of jagen iedereen weg
het wit spuit eruit het is niks vergeleken bij een brandspuit
dat zeker
he ik ga verder zingen in de shaorma tent zo fijn weekend
zet het op de tocht en het word een gedrocht
klopt als een bus geschoren door een rus
ben nu echt weg maandag verder zingen?
jij zou een ban moeten krijgen rac...