Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nee omdat jij het makelijker kan ben je nog niet slimmer. Ik kon heel makelijk leren, iemand die er 2 weken overdeed en ik 2 dagen voor een tentamen. Maakt me nog niet slimmer want diegene weet het zelfde alleen in een wat langere tijd.
En het is een feit dat iedereen kan leren/dingen onthouden/snappen als je er maar tijd in stopt.
Delft is met een hoofdletter en signaleert moet met een t. Du'h.
Huh ik heb er niet over dat ze zich niet goed kan uitdrukken maar dat ze gewoon een onnozel topic opent waarvan ze weet dat mensen haar gaan afzeiken beetje eigen schuld niet???
ja helemaalen met smeagol?
Schandelijk. Vooral omdat het met een c is
Tering kom op man het is een party site geen debat in de 2 de kamer
nee tuurlijk niet straks ga je nog vertellen dan je een vliegend tapijt hebt
Niet als je graag je leven binnen wilt slijten in een achterbuurt met 3-lagen theedoeken om, OOK als het 30 graden is.
Ik durf best een hoop dingen in mijn mond te nemen hoor.
Wederom bewijs je maar weer dat je mensenkennis benedenpeil is, maar goed je zal wel achter een bar staan waar niet veel turken komen denk ik dan, corrigeer me als het niet zo is.
Nee die houden we buiten. Das deurbeleid.
Helaas stikt het in de wijk er wel van.
Vooral van die mooie vrouwen die altijd zo gezellig een praatje met je maken.
Hoezo, wonen Turken dan altijd in slechte wijken volgens jou?
Vooral van die mooie vrouwen