1636x bekeken
kinderen houden zich hier nog helemaal niet mee bezig... kinderen van 4 kunnen net 2 jaar praten ofzo
nee ff serieus, volwassen mensen hebben de denkbeelden die ze op die kinderen projecteren terwijl juist de volwassenen 'slechte' beelden hebben bij bijv. sex, naakt ed. je kan niet vroeg genoeg beginnen is het motto, het enige dat vergeten wordt is dat ze het enkel en alleen voor hun eigen gemoedsrust doen zonder verder na te denken of het reeel zin heeft om die kinderen zo vroeg al sex enzo te leren
nee ff serieus, volwassen mensen hebben de denkbeelden die ze op die kinderen projecteren terwijl juist de volwassenen 'slechte' beelden hebben bij bijv. sex, naakt ed. je kan niet vroeg genoeg beginnen is het motto, het enige dat vergeten wordt is dat ze het enkel en alleen voor hun eigen gemoedsrust doen zonder verder na te denken of het reeel zin heeft om die kinderen zo vroeg al sex enzo te leren
kinderen houden zich hier nog helemaal niet mee bezig... kinderen van 4 kunnen net 2 jaar praten ofzo
Hardgirl, heb jij kinderen?????? Ik denk het niet. Lees het hele topic eens door, dan kun je lezen dat moeders vertellen waar kinderen op die leeftijd mee bezig zijn en dat is meer als dat jij denkt.
En sexuele voorlichting is iets anders dan kinderen leren neuken..............pffffff, ik val wel erg vaak in herhaling!!!
En sexuele voorlichting is iets anders dan kinderen leren neuken..............pffffff, ik val wel erg vaak in herhaling!!!
haha dank je dat jij het al zegt... hoef ik het niet nog eens te doen!!
haha sommige mensen... je gaat het kind idd neit leren neuken gossie
zelf n volwassen,sexueel actief leven heeft.
mijn woorden......
2 Hardgirl, we hebben al een hele discursie achter de rug. Sexuele voorlichting voor kinderen, bestaat uit het uitleggen dat er verschil is tussen jongens en meisjes.
Als je geen leek bent op het gebied van 4-jarige dan zou je moeten weten dat dat juist de leeftijd is waarop ze ontdekken dat er verschil is tussen jongens en meisjes.
Kinderen moeten daar het liefst door hun ouders in opgevoed worden, maar niet iedereen doet dat.
Dit is ff snel in een notendop waar we het over gehad hebben.
hejjjj dames!!
sow ik heb me toch een gezellig avondje gehad
alleen is men eige computer naar de tering
krijg hem niet meer opgestart! 
maarja daa rkijk ik vanmiddag wel naar.. moet zo ff douche en dna strax naar men werk ff!!
gister om 6 uur pas thuis joh ppfff haha lekker hoor

ennuh maak je niet druk om die niet lezende partyflockers... dat zijn gweoon een stel kippen zonder koppen
kuzzz to the girliez
sow ik heb me toch een gezellig avondje gehad
alleen is men eige computer naar de tering
maarja daa rkijk ik vanmiddag wel naar.. moet zo ff douche en dna strax naar men werk ff!!
gister om 6 uur pas thuis joh ppfff haha lekker hoor
ennuh maak je niet druk om die niet lezende partyflockers... dat zijn gweoon een stel kippen zonder koppen
kuzzz to the girliez
ennuh ja NOG steeds vrijgezel
Shit!!! Beter gelukkig volgende keer
want die kijke hier toch niet meer terug... geven even hun mening (waarvan ze weten dat het nergens op slaat) dusja
Dan maar negeren...
Kan dat niet dan bij jullie.......overblijven????
jawel, maar allen als het echt nidog is. En zij vind 't ook niet zo leuk op het overblijf...
Ja ik zei ook wellus he???ben ook wellus bewust bot ja hahahahahaha.
Gaan we nu allemaal biechten hier?
laatste aanpassing