4985x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Wil je me dan niet ontmoeten Nol?? 
ja maar met blowen verpest je wel een boel, als jij dit jaar niet op school had geblowt en buiten schooltijd ook niet, alleen in het weekend dan had je het makkelijk gered en had je er veel meer zin in gehad .... van smoken wordt je echt zo iemand die nergens zin in heb en vet suf.
beter dat ik blow dan dat ik pakken wegsnans en dat ik op elk feest tokkels MOET eten om het naar me zin te hebben
donateur
ja okeej want je vond het ook niet leuk, dan ben je wel een uitzondering
donateur
ik ga wel, ga volgende week ofzo me kaartje halen 
donateur
hey oscar je moet anders maar met nannet heen gaan, want ik kan echt niet
donateur
gaat dik regenen dit weekend, dan vindt er verkoeling plaats 
donateur
nou vind ik 'm wel zeer irritant worden
Jij denkt nog steeds dat Multivit met fitheid te maken heeft he, nou nee want dat schrijf je met een F
Jammer dat ik je dat nou uit moet leggen.
waar zie je mij dat denken ?? ik heb het gewoon over een figuur dat zich mulitivit noemt dat ben jij toch
Jammer dat ik je dat nou uit moet leggen.
donateur
relaxt 
Welke dweep noemt zich PiA??????je bent nie echt snugge
nee als je niet eens weet waar die naam vandaan komt
enne der zijn ook ouders die hun kind zo noemen hoor is gewoon een nederlandse naam maarja in de sean heb je natulijk alleen pietje en klaasie oja en NOL DE DROL
is SAEN howr geen sean !!!!
ff voor de duidelijk ok
BOEIEEEE
SLOTJE vies topic
zaans topic he