Partyflock

Forumonderwerp · 782002
Waarschuw beheerder
Okee.. het is een duidelijk NEE geworden in nederland.
Maar wat nu? De 2e kamer wil er toch mee door gaan? Wat vinden jullie daarvan? En in mijn persoonlijke mening vindt ik het echt heel erg dat ze nu denken dat alle mensen die NEE hebben gestemd niet begrepen wat de grondwet was!!
Waarschuw beheerder
Willen jullie dan dat er massaal mensen uit turkije hierheen komen ??? Net zoals dat er nu ook verschrikkelijk veel van die klotepolen door Nederland crossen???

Die voor een knaak en een bounty jullie werk gaan overnemen ???

En ik blijf erbij, zulk soort landen kost ons alleen maar en dat gaat ons niks opbrengen. Voor mij geen verenigd europa.

P.S. en voor de mensen die gaan zeiken over dat dit niks te maken heeft me de grondwet: Als je hiermee instemt zijn we al een stuk verder met de toetreding van Turkije.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal met wauZR eens (Y) :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op vrijdag 10 juni 2005 om 11:21:
Als je hiermee instemt zijn we al een stuk verder met de toetreding van Turkije

Instemmen met de grondwet betekend volgens mij dat het juist moeilijker wordt voor Turkije om toe te treden. In de grondwet worden de mensenrecht redelijk strak geregeld en op dit moment voldoet Turkije nog lang niet aan die voorwaarden.
Waarschuw beheerder
Gellof mij nou, turkije komt er wel :(

Waarschuw beheerder
Dat denk ik ook wel. Ik zeg ook niet dat Turkije er niet bij komt.

Ik reageer alleen op jou opmerking dat door instemming met de grondwet, de toetreding van Turkije dichterbij komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 12:39:
Instemmen met de grondwet betekend volgens mij dat het juist moeilijker wordt voor Turkije om toe te treden.

klopt helemaal :yes:

daarom waren naturlijk ook zoveel mensen tegen :devil:
Waarschuw beheerder
Hopen dat ie er over een paar jaar wel komt als er een betere communicatie naar de burgers toe is...

Want hoe je het ook wendt of keert de grondwet moet er komen...

Trust me
laatste aanpassing