Ik weet dat project hardcore belgie nog moet komen, maar waar zouden ze project hardcore.nl gaan houden?
13087x bekeken
| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 1 oktober 2005 om 21:00 |
ghehehe jah idd diehakker je heb gelijk!! kwam op powercore ook van die dwazen tege!! angerfis draaide toen beetje versnelde hardcore enz!! en liepe dr daar een paar heel wreed en jah was dikke terror en speedcore he van angerfist!! ikzo volges mij kan je beter naar huis gaan en dan gwoon daar voortaan altijd blijve ghehehe knaasjes!!
ik ben er ook tot t einde!! haha nooit eerder weg op een feest!! ik zou nie durven!! hmm ik vin dat angerfist soms ooknogwel een lkkre set neerzet hoor!! jah outblast... is sonde datie zo commercieel gaat mja dat zou iedere dj doen gewoon voor t geld!! maar ga zkr wel naar zn b-day mja daar gaak ooknie heen voor hem speciaal!! en hardcore in concert von ik zeker ook een goed feest!!
want dat is stoer.. hoe harder hoe stoerder heh
hehehe das idd zo
vindt terror niet slecht of zo maar als het er is op een feest nie langer dan 30 min of zo.....ik kan er lekker naar luisteren dat wel...maar dan beweeg ik nie alleen geniet ik er van...
outblast...
zuigt....
mja kben dr weer mee weg!!
eindelijk