Partyflock

Forumonderwerp · 781730
Waarschuw beheerder
Hoe krijgen ze het voor elkaar...

Misschien loop ik achter of zo he...
Maar hoe kan het zo zijn dat bijna alle mooie meisjes van die modepopjes zijn of een slette bak om te zien...
zijn dr ook nog mooie meisjes die gewoon zichzelf kunnen zijn of is t alleen maar een masker en zijn het stiekum wel lieve schattige meisjes?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dizzydee op donderdag 2 juni 2005 om 04:32:
Maar hoe kan het zo zijn dat bijna alle mooie meisjes van die modepopjes zijn of een slette bak om te zien...

Kleren maken de vrouw toch? Is het je wel eens opgevallen dat mooie of knappe meisjes helemaal niet meer mooi of knap zijn als je ze treft in een jogging pak oid?

Persoonlijk vind ik het maar schijn, mooi of knap zijn komt van binnen uit, het gaat niet om de verpakking.
Dat is net zoiets als: een fiets krijgen met krantenpapier omwikkelt is leuker :yes: dan een prul in een mooi doosje :no:

Maar goed, het is persoonlijk. Denk dat het voor de meeste de eerste indruk van visualisatie aangenamer is als het cadeautje wel in een mooi doosje zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JayD op zaterdag 4 juni 2005 om 20:38:
Persoonlijk vind ik het maar schijn, mooi of knap zijn komt van binnen uit, het gaat niet om de verpakking.

preciessssssss :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
een prul in een mooi doosje? :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dizzydee op vrijdag 3 juni 2005 om 00:34:
Neej! je valt niet uit de boot!
je zei toch dat je ook in een joggingbroek de deur uit ging?!
Daar gaat het me om! Niet alleen maar met je uiterlijk bezig zijn! Kost veel tijd, word je grijs van, geen tijd meer voor andere dingen en zo zien mensen ook nog eens hoe je echt bent! Way to go!

Hahah OKay dan is het goed;) Zo zit lekker in mijn joggingsbroek met haar op onweer:P

Waarschuw beheerder
Mwa het valt mij wel altijd op dat er bepaalde plaatsen zijn waar mensen meer met hun uiterlijk bezig zijn dan in andere plaatsen. Noem een plaats als Amsterdam, daar zag ik laatst echt een kerel naar de supermarkt gaan in vol ornaat en dan denk ik van nou ja....dat soort types willen ook alleen vriendjes hebben die altijd hip zijn, kots ik op hoor. Er is niets mis met je leuk kleden, maar dat overhippe gedoe vind ik vreselijk :nee:
Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in.
En wanneer je er in het dagelijksleven al zo opgedoft uitziet, is er ook nix meer aan wanneer je uitgaat.
Ik vind dat extra uur voor de spiegel dan juist zo fijn!
Waarschuw beheerder
nou... lijkt me duidelijk! :)

ps.. dames.. ik hoop dat ik jullie niet belidigd heb! ;)
Was iig niet de boedoeling!

Waarschuw beheerder
Mooie meiden weten dat ze mooi zijn en dat maak ze zo arrogant en denken dat dat ze iedereen kunnen krijgen :)

Waarschuw beheerder
Nanceee citeer 6 juni 2005 12:09
Mooie meiden weten dat ze mooi zijn en dat maak ze zo arrogant en denken dat dat ze iedereen kunnen krijgen

helemaal mee eens:):)
Waarschuw beheerder
Ben ik het niet mee eens...

Want er zij jongens die denken dat mooie meisjes altijd arrogant zijn...
En dan kan een mooi meisje die jongen niet krijgen:P