Partyflock

Forumonderwerp · 781382

NACHT van appingedam en weer geen HARDCORE

alweer geen hardcore dj;s jezus echt stupid
aleen hele nacht trance wordt je ook gek van

Trance Tunes Open Air · Edition 2005
vrijdag 24 juni 2005
21:00 - 05:00
Kerkplein-west
Appingedam

Gratis entree

Muziekstijlen
club, hardstyle, oldschool, trance

Line-up
21:30 - 23:00: Rob-E
23:00 - 00:30: Miss Marion
00:30 - 02:00: Denniz
02:00 - 05:00: Mastermind
laatste aanpassing
vent wat een kinderachtig antwoord (n) je kan ook om hulp vragen bij de jeugd , die kunenn meer samen dan jij denkt, maar kerel zou zo zeggen het beste moar weer wij gaan fijn naar NACHT VAN ASSEN wil niet eens meet naar dat feest toe vent en dat terwijl ik GVD een damster ben!

Wat zijn jullie een stelletje kinderachtige kwakkers zeg.
Wees Snvd blij dat er iets voor de 35minners georganiseerd word. Je hebt de rest van je leven nog om oud te wezen en naar die Grijze muziekbandjes te luisteren!!!!

It's the people that make the party, not the music!!

stelletje kinderachtige kwakkers ???
Hardcore to tha bone 4life
En trouwens wij hebben ons eigen dpc feest al
prepare for earfuckers :respect:
rot maar lekker weg me je hardstyle shit

Earfuckers 03 invites Underground Darkness · Outdoor

georganiseerd door DarkHalf en Underground Darkness

zaterdag 20 augustus 2005
22:00 - 10:00
Omweg 11 Terrein Blacksheep
laatste aanpassing
MAN MAN heel APPINGEDAM KAN me ook gestolen worden met damsternacht, fuck it (n) zwaar kut gewoon

Het is niet verplicht om te komen...........
Als je geen zin hebt ga je je gewoon ergens anders vervelen!!

Maargoed ondanks al dat gezeik zien we jullie daar waarschijnlijk toch wel. (want stiekum is het toch wel gesjellie)

Dus ik zeg: See You At The Party!!!
Ik heb het ff een tijdje gevolgd, maar wat een stelletje zielige ventjes reageren hier in deze chat. Bekijk de leeftijd eens bij de profielen. Daar moet ik echt van op de pot hoor. Stelletje kleuters, jullie zijn net van jullie moeder verlost en zijn nu al helemaal Hardcore? Kom op zeg...en wat bedoel je daar mee? Je hebt een liefde voor een bepaalde soort muziek stroming, maar wat maakt jouw Hardcore dan? Ik heb het vorig voor het eerst mee mogen maken, Trance Tunes Open Air...en ik vond het super gezellig. Kom hier ook helemaal niet uit de buurt, en ga toch weer heen. En jij komt uit Appingedam en gaat niet heen? Lekker dan, hebben ze in Assen dan wel Hardcore voor een paar uurtjes??? Wat maakt het ook uit, ik wens DJ Mastermind alle sterkte toe met het organiseren van dit evenement. En dat voor noppes entree en al 4 jaar lang. Doe hem dat maar eens na! Zo niet...mot je niet gaan zeiken over de muziek, maar gewoon gezellig gaan stappen en lol maken. Met wat voor muziek dan ook. En een boodschap aan Damster Madness, Mastermind maakt en draaide al op Hardcore Party's, toen scheet jij je luier nog vol met schijt. En doe hem dat maar eens na, 3X Thunderdome CD's en 2X een contract bij ID&T. Wat heb jij?? Misschien geen verstand, denk ik....

hey wijfie je weet niks van hardcore
ja hij draaide we leven nu in 2005 dus rot op met je verlede this is the future wij zijn de nieuwe generatie
sorry hoor maar sinds waneer zit er een leeftijd verbonden aan een voorkeur hebben voor muziek? en waar bemoei jij je trouwens mee , heb veel respect voor mastermind en dat weet hhij zelf ook wel, maar ben er gewoon eens zat van dat het altijd maar trance is en als je ff beter gelezen had vind ik het ook helemaal niet erg , enige wat mij gewoon tegenvalt is dat er niet eens een uurtje hardcore van af kan, maar heb al met mastermind gepraat en gaat dus om het feit dat appingedam het zelf niet wil hebben, noujah kan mastermind ook niks aan doen, maar ga mij niet beoordelen op me leeftijd of wat dan ook, want ookal ben je ouder, het verstand dat je hebt ligt blijkbaar op gelijkwaardig niveau, je kent me niet en ik jou ook niet dus ga niet oordelen over een persoon voordat je hem kent

hebben ze in Assen dan wel Hardcore voor een paar uurtjes???
anders nacht van winschoten wel dj buzz fuzzz
lalallala steeek die trance rommmel maaar in je reeet

Sodom Night · Free Outdoor Festival

georganiseerd door Massiv Events

vrijdag 22 juli 2005
21:00 - 03:00
Marktplein
Winschoten

Gratis entree!

Muziekstijlen
hardcore, hardhouse, hardstyle, hardtrance, jump, oldschool

Moet ik G#%$#^%#&me Jan Mastermind bellen ofzo???
Heb ze nummer wel. Trouwens staat die tent daar in het centrum nog leeg gaan we die kraken hahaha Hardcore op nacht van Appingedam. We zullen het voor elkaar krijgen. :D:D:D:D

in de fik er meeeee
we want more
Als het aan mij ligt, gaan we gewoon een uurtje inplannen. Maar ik denk dat ik dan een probleem heb, en dat voor de aankomende jaren het wel kunnen vergeten. Maar ik ben ook maar een mens en kan ook wel eens wat vergeten.... Dus ik doe mijn best, om toch iets te doen. Early Hardcore setje ofzo....is dat wat?
Ja das beter als niks...
we willen gewoon even een uurtje kunne stampen en GEEN clubkutten zien springen :nee:

dus mastermind breng ons GVD die HARDCOREEEEE :jaja:

Als het lukt :respect: kerel

Dat lijkt mij ook wel tof:P

early hc>?>
kan wel maar liefst toch moh enzo
evil activies neophyte endymion angerfist platen
laatste aanpassing
Bij deze dan: Het laatste uurtje wordt dus Early Hardcore! Maar kom a.u.b. na afloop niet zeiken, dat we liever het anders gewild hadden. Ik kan hier flink gedonder mee krijgen. Dus ik kom jullie tegemoet, doen jullie dat ook dan bij mij? Anders is het woordje Respect overbodig dan, lijkt mij. En Terrorgek, ik wil jouw er dan bij hebben als MC. Dus nu gaan we los met Damsternacht, of blijven we nog steeds weg. Dit is alles wat ik kan doen.

owkee we maken het gezellig helemaal met terror gek :P
Oke dan dj mastermind serieus kerel nu gaan we lossssss

Beter als niks en jij moet er natuurlijk geen gefuck mee krijgen...

Maar ja 1 uurtje is wel toppie,beter als niks ja :jaja:

dus jongens kom allemaal nu...

HARDCORE YOU PUSSYMOTHERFUCKERSSSSSSSSSSSSS
jah doen we (y) nu zekers van de partij :yes:

:bounce: en beloof je zult van MIJ geen gezeik horen na afloop
Dus dat is dan geregeld. Ik ga aankomende week, nog ff navraag doen, of we gewoon om 05.00uur kunnen stoppen. En niet zoals vorig jaar dat we tegen 04.30uur al moesten kappen. Ik heb een uurtje beloofd, en dat zal gebeuren ook!
Dus wil ik wel weten tot hoelaat we door kunnen gaan.

Spread The Word...
Hardcore From The Early Dayz Will Come!
en nou zijn we blij (y)

LET's GET READY to RUMBLE!!!!! :bounce:

Kijk nou!! Als je praat krijg je oplossingen!

Al dat geschreeuw over en weer levert niets op!

NIEUWE FLYERS!!! Early Hardcore maakt zijn rentree!

Wordt het toch nog gezellig............
Mee eens Phreaq! Gelukkig kan het zo ook, hadden we dat andere gedoe helemaal niet voor nodig. Maar ja, het is niet anders. Ik beloof dat ik een leuke tas met beukers mee breng(Y)

En ik heb er ook maar zo weinig :P

joa joa joa joa joa joa
mc terror gek

mc terrogek moet nog wel eeem aan de line up mee doen he :p

Beloofd is beloofd dus bij deze ik ben zeker aanwezig en dan gaan we zeker het laatste uurtje los op de nacht van Appingedam. (y)

Greetz Terrorgek MC
laatste aanpassing
Ja serieus gekkebarrel allesssss

dat word feestje bouwen de 24ste ROEKIETOEKIE ALLESSSS

totale gekte nacht van daaaam :yes:

Heerlijk zo'n nichtenfeest!!!
Gaan we nu lekker met z'n allen tepelknijpen!
of niet..... D.P.C appingedam boer.
zolang jij maar van mijn tepel afblijft viezerik :[

hey kerel die bericht is al oud dus :P
laatste aanpassing
Ff kijken naar de Line Up en muziek Style ;-)
Ja dit word lacheeee

1 en al gekte hahaha
serieus mastermind...eigenlijks ben je wel goed hahah
en MC Terrorgek wel kome he serieus eem feestje bouwen allesss

WOIST JAWEL
Gelukkig valt er altijd te praten. Elkaar aanvallen met de ene opmerking na de andere is totaal geen oplossing. Met een paar telefoontjes kun je al heel ver komen, gelukkig. Ik zal laten zien en vooral horen, hoe het allemaal begon met de Hardcore in Daam. United Gabbers(Y)

Jammer dat ik dan al op een feestje in Zoetermeer ben, anders was ik zeker ff komen kijkenn:bounce:
doen we matermind , weet dat je goede reputatie hebt op dat gebied dus kom maar op en wij maken er met zijn allen een feestje van :bounce:

braincraking :P
Ja we gaan lossssss
1 en al gekteeeeeee :jaja:

en daar gaan de voetjes van de vleor lalalalalalalalalaa

moii

Hahaha "We are all slaves to da rave" dus "Appingedam laat je horen dan!!!" Lets kick some F@#*&ing Asses.

Conclusie:

Het is in Nederland (en dus ook in Appingedam) zo geregeld dan als je maar hard genoeg schreeuwd, genoeg mensen tegen de schenen schopt en een aantal mensen publiekelijk vernederd en afkraakt, je gedaan krijgt waar het je om gaat.

Eerst is M Mind Quote: 'Kinderachtig, slap, en nep'en als hij jullie dan uiteindelijk tegemoet komt is hij ineens weer 'the Man'.
Als je de betekenis van het woord respect kent, ga je zo niet met mensen om! Het woordje respect is hier ver te zoeken. Het is op dit forum als een ijsklontje in een glas kokend water!

Dus excuses lijken me hier op de goede plaats. Laten we zeggen Nacht van Appingedam, Trance Tunes 2005 net voor het laatste uurtje Early Hardcore aan??

Als jullie net zulke 'ballen' hebben als de woorden die jullie gebruiken zien we jullie daar!
En als jullie eventjes heel diep in jullie kleine hartjes kijken denken jullie er vast het zelfde over......
En in dat geval..... No hard feelings.

Komt helemaal goed :D
Soms moet je wel eens je bek open scheuren om wat voor elkaar te krijgen heb al texst klaar voor begin van dat laatste uurtje. Wij zullen echt Dj Mastermind niet vergeten om hem te laten blijken dat we hier verdomd veel :respect: voor hebben!!!

Kijk.................

.....en zo wordt het dan toch nog een feesie!!!!

:respect: 2 All

It's the people that make the party!!!