Partyflock

Forumonderwerp · 781110
Waarschuw beheerder
ik ben het kooitje van mijn vriendin der hamster vergeten dicht te doen en toen hebben we de hamster nooit meer gevonden :(

en mijn ex heeft een keer een kan thee laten vallen en er kwam ook hete thee op de cavia en toen ging hij dood :(

en men hond heeft een keer vast gezeten met zen poot tussen het tuinhek :/

voelde me echt zow klote....
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een keer per ingeluk de staart van mijn kat tussen de deur gedaan... toen was ik een jaar of zes, kat heeft er altijd een bobbeltje in dr staart aan over gehouden...
Waarschuw beheerder
Ik wilde bij 1 van mijn katten een klit uit zn vacht knippen, maar knipte in zn poot...

Waarschuw beheerder
gister nog..
me broertje heeft paar van die dwerghamsters (kutbeesten)
eentje liep in zo balletje door de kamer rond
maar had het niet in de gate:P
eerst tusse de deur gekomen da ding
en daarna tege aan gelope:s
hahaha da beest helemaal dol!:P

Waarschuw beheerder
Per ongeluk een stok in het vuur gegooid,, waar m'n hond 8er aan ging rennen,, en dus met zn poten in het vuur kwam.. jankend rende hij rond en heeft dagen last van zn pootje gehad.. ook vaak op zn poten gestaan, en dak hem per ongeluk schopte:S

en me konijn een x op de stenen laten vallen,, vanaf 1,5 m. hoog ofso..:S

Waarschuw beheerder
neej, alleen keertje me hamster laten vallen

Waarschuw beheerder
de kastdeur dicht gedaan toen mijn kat er tussen zat

Waarschuw beheerder
toen onze yorkscher terrier een puppie was was hij zo groot als een cavia en toen ik even niet oplette ben ik boven op hem gaan staan maar hij heeft er gelukkig niks van geleden

Waarschuw beheerder
de staart van me kat tussen de deur gegooit per ongeluk, hij heeft nu een topje van zijn staart die krom staat...

Waarschuw beheerder
donateur
zo'n dozijn duifen, konijnen, en ander gevolgelte wat in het donker voor me auto sprong:no:

laatst nog een familie eend gebombadeerd tot de
peking-special:/ remmen was er op die snelheid niet meer bij:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb mijn hond al veel met een stok geslaan, ook veel de afstandsbedieningen naar zin lelijke kop gegooid
in afwasmachine v 2min gestopt, in de oven ook en uiteindelijk een stuk of 9keer tegen de kapstok geslaan tot ik een nieuw model kapstok had

mijn kat heb ik vaak geë¨letrokuteerd, vijna laten verhongeren en haar ooren afgeknipt, geschopt ook veel oh en eens typ exx over gegoten en geprobeerd in de fik testeken, maar mijn zus kwam tussenbeide Spijtig
Waarschuw beheerder
ik stond afgelopen vrijdag op het balkon van een vriend van me. en ik at een schijfje meloen en toen mn meloen op was, gooie ik die schil van 5 hoog naar beneden en raakte per ongeluk een eend...
vond het best sneu omdat die eend zich kapot schrok, maar gelukkig is het nog wel goed gegaan. (was bang dat tie schuin ging zwemmen ofzo, maar dat was gelukkig niet het geval)
Waarschuw beheerder
jaah mijn moeder heeft vd week de rame es goed gewasse 10 min. later vliegt de 1ste vogel gwoon tege het raam aan :/
die vogel helemaal in shok vet zielig zat hij daar buite met zijn snavel ope en toen viel hij ineens om :| dus ik gelijk hele e.h.b.o kist meenaar buite mog ik niet aan het vogeltje kome van mijn vader :( toen 5 min. later is tie dood gegaan... 3 dage later had men moeder weer de rame gewasse... weer un vogel die kei hard tege er raam aan vlieg mer die heeft et gelukkig wel overleeft :)
Waarschuw beheerder
jaah verslavinge... :p ;)

Waarschuw beheerder
Schopte net perongeluk mn kitten weer eens. Dat beesie loopt altijd voor mn voeten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juli 2005 om 13:17:
heb mijn hond al veel met een stok geslaan, ook veel de afstandsbedieningen naar zin lelijke kop gegooid
in afwasmachine v 2min gestopt, in de oven ook en uiteindelijk een stuk of 9keer tegen de kapstok geslaan tot ik een nieuw model kapstok had

mijn kat heb ik vaak geë¨letrokuteerd, vijna laten verhongeren en haar ooren afgeknipt, geschopt ook veel oh en eens typ exx over gegoten en geprobeerd in de fik testeken, maar mijn zus kwam tussenbeide Spijtig

Sooow beetje agresief ofzoo :| als je je huisdiere nie leuk vind en pijn doet wrom heb je ze dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 14:23:
per ongeluk op een kikker gestaan

zoiets heb ik ook gehad :o ben er alleen over uitgegleden 8) had toen kikkermoes onder mijn laars als 8 jarig meisje :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een maatje van mij had echt een stoer parkietje. Die was echt heel eigenwijs en vloog ook af en toe los in de kamer. Als m'n maatje dat bv een dopje op zijn monitor had liggen tijdens het computeren kwam ie aanvliegen op de monitor, pakte het dopje en gooide het op de grond zo van "oprotten met die dop". En zodra je het dopje weer op de monitor zette kwam ie weer. Hij had nog veel meer van die eigenwijse streken... zoals voor her raam express de buurtkatten die buiten zaten uitlokken enzo.

Op een dag was ie vrij aan het rondvliegen en wij hadden flink joints zitten roken en daarna weg gegaan. Toen we terug kwamen lag ie dood en stijd op de grond. :( :( We weten nog steeds niet precies wat er is gebeurd maar voelde ons toch min of meer schuldig. :/

En natuurlijk tegen mijn wil in een aantal dieren aangereden met de auto :/

Waarschuw beheerder
Oh en ik heb toen ik 9 was ofzo mijn cavia'tje meegenomen naar school voor een spreekbeurt over cavia's...... tijdens hartje winter... in zijn open kooitje....

Hij's dan ook een week later overleden aan een longontsteking ;P

Best zielig maarja... wist ik veel :/
laatste aanpassing
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
Ben een x wezen wandelen met mijn rotweiler, na de tijd deed ik 1 van de achterdeuren open van de auto zoals gewoonlijk en de hond sprong op de achterbank en ik gooide de deur met een slag dicht zonder verder na te denken,
(zat zijn staart er tussen!!!)
ik de auto in en die hond maar janken en grommen!!
ik denken waar heeft dat beest last van, ga je met hem wandelen is het nog niet goed!!
(heel verwend werd die dan ook door ons)
tot het bij me doordringde en ik als een speer de deur opende! hem helemaal troste etc.....

eenmaal thuis aangekomen zat er geen leven meer in de staart!! hing er maar slappies bij.
heb die stumperd er ook wel mee geklierd toen haha...

iig heeft het 2 weken geduurd voordat de spieren weer tot leven kwamen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
onze hond wilde spelen met de parkiet(niet opeten),dus toen de parkiet vrolijk door de woonkamer vloog heeft ze hem per ongeluk doodgebeten.:(.

Ik mocht ook eingelijk niet de deurtjes open doen maar ik luisterde weer eens niet, ach ik was nog klein:nee:

Artiest Sonic
Waarschuw beheerder
donateur
een kudde overstekende mieren :jaja:

Waarschuw beheerder
ik heb toen ik klein was ooit de kooi van mijn hamster vergeten dicht te doen....hij is toen uit het raam gevallen
zo'n 9 meter hoog...en is op de oprit terecht gekomen..
met als gevolg dat mijn vader er s'ochtens ook nog is over heen reed... maar hij was ( hoop ik ) al dood...anders zou het wel heeel zielig zijn... ow tja en ooit is vergeten de filter van mijn aquarium pomp erin te zetten ...een paar dagen later vond 3 vissen dood terug in het pompje...oeps..:S
Waarschuw beheerder
een maatje van mij had echt een stoer parkietje. Die was echt heel eigenwijs en vloog ook af en toe los in de kamer. Als m'n maatje dat bv een dopje op zijn monitor had liggen tijdens het computeren kwam ie aanvliegen op de monitor, pakte het dopje en gooide het op de grond zo van "oprotten met die dop". En zodra je het dopje weer op de monitor zette kwam ie weer. Hij had nog veel meer van die eigenwijse streken... zoals voor her raam express de buurtkatten die buiten zaten uitlokken enzo.

Op een dag was ie vrij aan het rondvliegen en wij hadden flink joints zitten roken en daarna weg gegaan. Toen we terug kwamen lag ie dood en stijd op de grond. We weten nog steeds niet precies wat er is gebeurd maar voelde ons toch min of meer schuldig.

lijkt me knap logisch dat het beestje dan dood is ;), als je een joint rookt dan is het voor jezelf niet zo heel erg schadelijk, maar voor die mini longetjes is een beetje van die rook naar binnen krijgen fataal...voortaan oppassen waar je in de buurt van gaat blowen :O

ik heb een keer mijn dwerghamster op de tafel gezet, ging die beetje rondjes lopen, alsie van tafel af wilde lopen hield ik hem tegen, maar hij liep op gegeven moment een tijdschrift op en gleed te snel er van af, naar beneden. Ik heb hem nog kunnen remmen door me hand er onder te houden, maar hij stuiterde verder

hij is overigens nog in goede conditie :respect:
Waarschuw beheerder
Ook perongeluk op ee naaktslak gaan staan :frusty:
Dat is toch ranzig Gadverdamme! da wil je echt niet meemaken!

Ht kwam zo de voordeur dicht gegooid, en tja konden niet mee naar binnen, dan maar door het raam container ernaast en klimmen. Maar puntje bij paaltje toch niet durven ik spring van de container af HOPPA op die ranzige ongeziene vieze pakkerige naaktslak :/ ,sta je dan !!!!

afwassen van de onderkant van je voet dat gaat wel slecht al dat plaksel blijft aan je poten zitten!!!!!

Die was overigens niet meer in perfect shape ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij hadden vroeger teckels, en die hebben vrij lange oren. Toen ik klein was had ik zijn oren bij elkaar gedaan op zijn hoofd en daar een haarknijper opgezet, een met vrij scherpe punten, dat beestje janken echt zielig ! [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/ooo.gif[/img]
Vroeger ging ik weleens vissen en mijn gevangen vissen moesten terug het water in, ik pakte ze en smeet ze over het water zodat ze ketste net zoals wanneer je een plat steentje over het water gooit [img]://partyflock.nl/images/light/smileys/ooo.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ik had een cavia en die had ik in de tuin gezet enne tja ... toen ging ik weg en toen ik paah uur later trug kwam was tiej dood gebakken in de zon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo gingerale, jij weet wel hoe je dieren moet pijnigen nietwaar :O

Waarschuw beheerder
ik heb ooit een keer een cavia laten vallen. :x
Waarschuw beheerder
ben een keer samen met mijn cavia op bed gaan springen:$

resultaat: gekneust pootje..:$:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 6 september 2005 om 22:02:
zo gingerale, jij weet wel hoe je dieren moet pijnigen nietwaar

vroeger wel,al viel dat ook best mee [img ]https://partyflock.nl/images/light/smileys/ooo.gif[/img] nu zou ik dat nooit meer doen [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]

Waarschuw beheerder
trok een x de deur dicht toen ik bij mijn vriend aan kwam, de deur ging niet dicht dus deed ik hem weer open en trok hem nog een x dicht maar weer ging die deur niet dicht keek ik naar beneden zat de kat ertussen :S
gelukkig niks aan de hand :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb ooit mijn kleine visje doodgeknepen :$
Waarschuw beheerder
heb ooit met mn hak op me kat zn staart gestaan, echt zielig :s :$

Waarschuw beheerder
nee nog nooit :)
Waarschuw beheerder
trouwens, vroeger wist ik niet hoeveel voer een vis moest hebben, ik dacht altijd handvol :P

Waarschuw beheerder
http://www.laatjehondleven.nl/
Waarschuw beheerder
Heb een keer perongeluk mn konijn in zn ballen geknipt, had wat viezigheid in zn haren dacht dat knip ik er wel ff uit :(

Waarschuw beheerder
ja mijn hond loopt altijd voor mn voeten.
Heb zo'n teckel die je altijd over het hoofd ziet dus dan sta je wel eens per ongeluk op dr pootjes :(
Waarschuw beheerder
toen ik nog klein was heb ik me kleine eendje PER ONGELUK doodgetrapt .. beestje liep altijd achter me aan , tot ik op me tenen ging staan om iets uit de koelkast te pakken :(

RIP Duckie
laatste aanpassing