Partyflock

Forumonderwerp · 781110
Waarschuw beheerder
ik ben het kooitje van mijn vriendin der hamster vergeten dicht te doen en toen hebben we de hamster nooit meer gevonden :(

en mijn ex heeft een keer een kan thee laten vallen en er kwam ook hete thee op de cavia en toen ging hij dood :(

en men hond heeft een keer vast gezeten met zen poot tussen het tuinhek :/

voelde me echt zow klote....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 16:31:
mn konijn heeft n x "per ongeluk" kaarsvet over zich heen gehad en toen moest ze kaal geschoren worden en n tijdje later vreet ze mn wiet op wat op tafel lag.... met als gevolg en konijn wat 3 dagen aan n stuk slaapt maar tis allemaal goed gekomen

en hoe is het konijn op de tafel gekomen :vaag:

Waarschuw beheerder
haha neej huppelt weer vrolijk rond op de konijnenboerderij want k ben verhuisd en flugel (zo heet ze) mocht niet mee:(:(

Waarschuw beheerder
Ik had toen ik nog heel klein meisje was (in een ver, ver verleden) een schattig klein muisje. Maar die ontsnapte steeds en omdat mijn moeder elke keer hysterisch werd en de katten hem elke keer bijna opvraten heb ik een doos bovenop het hok gezet. Zonder gaatjes! Dus lieve, schattige muisje gestikt.
Ben ik echt heel erg ziek van geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 20:54:
haha neej huppelt weer vrolijk rond op de konijnenboerderij want k ben verhuisd en flugel (zo heet ze) mocht niet mee

aah zonde:(

sterkte :P:P
:vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
tis wel saai opeens liep los in huis en volgde me overal sliep ook in mn bed.... en nee plassen enzo deed ze nie maar gewoon netjes in dr hok

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 22:24:
tis wel saai opeens liep los in huis en volgde me overal sliep ook in mn bed.... en nee plassen enzo deed ze nie maar gewoon netjes in dr hok

net een hond:P

Waarschuw beheerder
euh ja alleen moet je die uitlaten... heb wel op een gegeven moment een riempje gekocht maar k werd nogaal raar aangekeken op straat dus heb k alleen achter t huis gedaan haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 11:52:
euh ja alleen moet je die uitlaten... heb wel op een gegeven moment een riempje gekocht maar k werd nogaal raar aangekeken op straat dus heb k alleen achter t huis gedaan haha

stomme mensen die je raar aan kijken ze weten niet wat leuk is :[ :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 17:39:
stomme mensen die je raar aan kijken ze weten niet wat leuk is

haha idd!! konijn vond t super daar ging t om! en ik maar rennen achter dat beest aan met t riempje:P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me eigen kat overreden.
Das echt geen pretje, heb het ook niet overleefd :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 20:07:
haha idd!! konijn vond t super daar ging t om! en ik maar rennen achter dat beest aan met t riempje

jullie waren zkr beste vrienden

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb wel eens op de staart van me kat gestaan, egwel zielig :C Gelukkig niets an de hand!! :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 17:14:
Kheb wel eens op de staart van me kat gestaan, egwel zielig Gelukkig niets an de hand!!

de volgende keer moet je de staart eraf hakken:P

Waarschuw beheerder
Paar keer een mug gedood

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 19:41:
Paar keer een mug gedood

zielig ik vind muggen toch wel zulke lieve diertjes...hoe kun je dat nou doen?:(:D:D:D
Waarschuw beheerder
Toen ik klein was trok ik altijd de poten eraf van sprinkhanen...
Waarschuw beheerder
Ik heb vorige week nog de staart van men vogel eruit getrokken!! :S

Wou em vangen en toen vloog ie weg en greep em per ongeluk bij zijn staart

echt sneu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)(K)Kruimel(K)(K)(K) op dinsdag 21 juni 2005 om 02:27:
Ik heb vorige week nog de staart van men vogel eruit getrokken!!

O my god!!!
En hoe is het nu met je vogel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op dinsdag 14 juni 2005 om 21:08:
Heb me eigen kat overreden.
Das echt geen pretje, heb het ook niet overleefd

:o Lijkt me echt erg :yes:

Waarschuw beheerder
Ben wel is bovenop mn kat gaan zitten :\

Beestje lag op bed onder de deken en ik spring zow op bed...
Zo op mn kat...
Vond ze niet zow leuk :(
Waarschuw beheerder
mn neefje heeft vroeger wel een keer de goudvis in het zakje bij het koffiedik van het koffiezet apparaat gestopt..
De vis heeft het helaas niet overleefd!

ik weet niet wat ik zelf heb gedaan, maar heb vast wel eens iets laten vallen..

owh jah.. schiet me wat te binnen..
vroeger hadden we konijnen. 2 ervan hadden jonkies.. en ik heb perongeluk een verkeerd jonkie bij de verkeerde moeder gezet, deze beet hem onmiddelijk dood :dood:

dat was mijn schuld geloof ik :bloos:
Waarschuw beheerder
Aangezien ik nogal lomp ben, sta ik nog wel eens op een staart of een poot.. :no:

En muggen, spinnen en vliegen roosteren met een shock vliegen mepper... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 17:44:
de volgende keer moet je de staart eraf hakken

Heb wel es een kat zien lopen zonder staart. Ziet dr echt vaag uit!
Waarschuw beheerder
ik doe het meestal met opzet maja
heb wel eens perongeluk op de poot van onze kat gestaan :p
Waarschuw beheerder
nou ben gestoken door een horzel en die had ik toch graag dood willen trappen
Waarschuw beheerder
Ja, maar dat is heel lang geleden gebeurt. Was een jaar of 12 en ik was dol op honden en mocht thuis geen hond, dus deed ik een stel honden in de buurt uitlaten. En 1 hond was van buren/kennissen zat met de 2 jongens op school en ze hadden een bouvie.

En op een dag met uitlaten draaide ie om me heen en hij wou niet luisteren en toen trok ik aan z'n riem, niet gezien dat ie om z'n poot zat..en toen viel ie (niet hard) op z'n zij en toen liep ie mank...:( Vond het zo zielig, en durfde de hond niet thuis te brengen en heb toen tegen die mensen gelogen dat ie gestruikeld was.
En kun je nagaan, 2 weken naderhand werd ie overreden door een auto..zielig he..:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou diertje NOOOOI pijn doen... Ik laat ze enkel lijden...
Waarschuw beheerder
ik heb wel is op me hond's oor gestaan ... vet sielig ...:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op donderdag 23 juni 2005 om 08:22:
Heb wel es een kat zien lopen zonder staart. Ziet dr echt vaag uit!

ik HAD een kat zonder staart... maar dat hoorde zo.. ik had een wit/grijze manx.. raskat die door een genetisch neukfoutje geen staart hebben..

ze doen t ook nooit zo heel lang.. maar zijn super mooie beestjes (Y)
Waarschuw beheerder
Ik was heel klein denk 2/3 jaar ofzo en ik wou voor me hondje die toen nog echt heeeel klein was een koekje pakken boven op de kast, dus ik pakte een soort barkruk en klimde daarop met het kleine hondje in me handen en wil de een koekje pakken alleen toen viel het kleine hondje onder me arm vandaan... dat was een flinke klap...

hondje deed niks meer toen is me vader snel naar de dokter gereden het beessie leeft nu nog steeds is inmiddels 16

was wel heel zielig

Waarschuw beheerder
Ik sta weleens per ongeluk op de staart van mijn katten, maar verder gelukkig niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb mijn vorige hamster perongeluk uns een xtje geslage met een stok :( toen heeft hij 2 dage en rood oog gehad :vaag: en toen was het weer over
maar ik vond het wel heel erg

Waarschuw beheerder
per ongeluk op een kikker gestaan 8)

oja, en op het pootje van mijn kat gestaan. Zielig, maar moet ze me maar niet de hele tijd achterna lopen. Heb ik honing aan me reet?? ;p
Waarschuw beheerder
...met de auto op een gangetje van 110 km/u een konijn geraakt. Beestje nooit meer gevonden....dus of hij leeft nog, of k heb 'm naar Tokio geslingerd?!
Waarschuw beheerder
mijn moeder wilde onze cavia eten geven,
de cavia had zijn tanden in het houte deurtje
gezet,en was daar mee aan het herrie maken
omdat die honger had, mijn moeder dee het deurtje
tehard open, en toen zaten de voor tanden van de
cavia in het deurtje :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luna.78 op maandag 4 juli 2005 om 19:20:
mijn moeder wilde onze cavia eten geven,
de cavia had zijn tanden in het houte deurtje
gezet,en was daar mee aan het herrie maken
omdat die honger had, mijn moeder dee het deurtje
tehard open, en toen zaten de voor tanden van de
cavia in het deurtje

Heh getsie :d wat een eng verhaal :dood: !

Ik ben weleens op mijn , nu overleden, konijn gevallen :@ Dat beest rende opeens voor me voeten, en struikelde over em heen 8-)
Dus ja toen lag ie opeens onder me been :O Stom beest 8-)

Waarschuw beheerder
ja :$ allee pijn niet denk ik alleen marteling ik was 6 jaar ik stak mijn kat in de ijskast gooide hem in onz zwemmbad ben er nog niet goed van als ik die verhalen hoor wat ik er me heb gedaan :s

Waarschuw beheerder
Heb een keer bij m'n zus thuis geprobeert de deur achter me dicht te doen terwijl er een kat van haar tussen zat. Liep van de kamer naar de keuken en bij het dicht doen van de deur klemde hij, dus druk ik m'n gewicht er nog even tegenaan. Hoor ik ineens vanuit de kamer; 'die kaaaaaaaat!!'.
Blijkt dat hij er precies halverwege tussen zat met z'n voorpoten al in de keuken te krabbelen om weg te komen en met z'n achterpoten nog in de kamer. Beestje heeft er verder niets van opgelopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een x perongeluk een vis dood geknepe 8)

Waarschuw beheerder
vrienden van men ouders hadden een vogel, en wouden die schoonmaken..hadden ze met kooi en al in de keuken gezet op het gasfornuis..ik was 1 en in de keuken met de knoppen aan het spelen toen is de vogel levend verbrand!!

ja..hoe kon ik dat nou weten was pas 1 jaar!
Waarschuw beheerder
je ouders hadden beter op je moeten letten....

Waarschuw beheerder
Ik ben wel is op mijn kat gaan zitten of staan maar verder niets.
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft toch wel es zijn/haar huisdier perongeluk pijn gedaan? Ik ben ook wel es op een poot van één van mn honden gaan staan...
Waarschuw beheerder
sta soms op de tenen van m'n hondje, dat beest loopt ook altijd voor m'n voeten wanneer ik 't niet zie
ze heeft er nog nooit iets aan over gehouden ;)

Waarschuw beheerder
ik heb wel eens met opzet dier pijn gedaan .ik en mijn hond werden aangevallen door een LOSLOPENDE mastino ,heb hem zijn poot uit de kom gedraaid en heb het hem op een lopen gezet :D