Partyflock
 
Forumonderwerp · 780780
­ Nederland
Wat moeten we van deze dagen verwachten met de matrix arena en de matrix labyrinth???
Uitspraak van oscar!. op zondag 19 juni 2005 om 13:03:
yo gezellig hoor dat labyrint , doe ik de deur open loop ik de hoek om ben ik er ook

kun je je buurtbewoners dan even zeggen dat ze niet moeten zeiken...
1x in het jaar feest en dan zeggen: ahhh nee oprotten met je XX bij het labyrint...


het zijn de ZOMERFEESTEN FOR FUCKS SAKE :respect:
owww!!! dát labyrint! die 2 opgehoogde stenen en die druppel water!!! waar je snachts je nek over breekt als je ffu niet oplet :P
Word zekersss relaxed! Ben alle dagen aanwezig. :D
laatste aanpassing
ik zal er uiteraard net als elk jaar de hele week zijn, maar dit jaar wel veel bij het labyrinth idd. :D
Uitspraak van HetWonderTeNmgn op maandag 20 juni 2005 om 15:36:
kun je je buurtbewoners dan even zeggen dat ze niet moeten zeiken...
1x in het jaar feest en dan zeggen: ahhh nee oprotten met je XX bij het labyrint...

ze moeten nie mauwen als je in nijmegen in het centrum gaat wonen weet je dat er 1x in het jaar een week feest is en dus niet vroeg kan slapen. :)
Uitspraak van Timoothy op zondag 3 juli 2005 om 12:50:
ze moeten nie mauwen als je in nijmegen in het centrum gaat wonen weet je dat er 1x in het jaar een week feest is en dus niet vroeg kan slapen.

juistem...en als ze dat niet voor nijmegen over hebben zijn het geen echt nijmegenaren,
misschien kunnen ze tijdens de vierdaagse slaapplaatsen in arhnem krijgen :x
Uitspraak van HetWonderTeNmgn op zondag 3 juli 2005 om 19:13:
misschien kunnen ze tijdens de vierdaagse slaapplaatsen in arhnem krijgen

haha zou mooi voor ze zijn ja
jah wordt zeker vet daar kijk ik echt elk jaar naar uit word vetjes ga maar weer lekker los helemaal naar de klote!!!!!!!!!
Uitspraak van HetWonderTeNmgn op zondag 3 juli 2005 om 19:13:
misschien kunnen ze tijdens de vierdaagse slaapplaatsen in arhnem krijgen

whahaha :D
 
Werkzaam bij Vier
sommige mensen zijn zoooooo ontiegelijk dom..mja ik heb er ondertussen al zin in!
 
Word weer ff lekker los gaan daar denk k :D
heb der zin in!!
Eigenlijk liever gezien dat de muziek bij het labyrinth onder de brug was geweest... :yes:
 
bijna zover!
Uitspraak van masterxess op woensdag 13 juli 2005 om 08:21:
Eigenlijk liever gezien dat de muziek bij het labyrinth onder de brug was geweest...

ja dat vond ik ook al!
 
Uitspraak van *LadyDi* op vrijdag 15 juli 2005 om 11:24:
Eigenlijk liever gezien dat de muziek bij het labyrinth onder de brug was geweest...

en maar blijven zeuren met zn allen....

zijn we nou nooit gelukkig?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 14:20:
zijn we nou nooit gelukkig?

NEE!!:[

;p;p
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 15 juli 2005 om 11:39:
denk dat iedereen er wel zo over denkt

Iedereen die van hardere stijlen houdt sowieso. Maar de omwonenden hebben bezwaar tegen het labyrinth. Dan hadden ze het toch misschien beter andersom kunnen doen. Want dan heb je de hardere beat onder de brug en dus verder weg bij de woningen toch. Maar ze moeten niet zeuren natuurlijk :p
 
Uitspraak van Coldplay op vrijdag 15 juli 2005 om 14:42:
Iedereen die van hardere stijlen houdt sowieso. Maar de omwonenden hebben bezwaar tegen het labyrinth. Dan hadden ze het toch misschien beter andersom kunnen doen. Want dan heb je de hardere beat onder de brug en dus verder weg bij de woningen toch. Maar ze moeten niet zeuren natuurlijk

omwonende lopen altijd te zeuren boeie 7 dage doorzette voor die mense:-p en mee :bounce: met de rest!!!!
Uitspraak van Coldplay op vrijdag 15 juli 2005 om 14:42:
Want dan heb je de hardere beat onder de brug en dus verder weg bij de woningen toch.

das wel n goed argument! (Y)
misschien kunnen ze het nog veranderen ;)
 
moet godverdomme maandag al om 6 uur opstaan:S
dus zondag waarschijnlkijk toch niet naar nijmegen:(

dan maar een andere dag deze week een kijkje gaan nemen
 
hele week om 7 uur op dus ga gewoon
 
eerst extrema :P

maar zondag/maandag/dinsdag/woensdag en donderdag zeker aanwezig! (y)
Net een kijkje wezen nemen..zag er vetjes uit!! morgen helemaal losssssss en de rest van de week ook :)
ohhhh vet jonge :D morguh begint ut :kwijl:

w000000000000000000diew000000000000 :P

ik fietste over de waalbrug en zag in de verte de main stage van emporium op het labyrint :D wat cool is dat gek

zal wel iets andere opbouw zijn, niet zon dik podium...
maar zag er heel vet uit...

uiteraard is heel nijmegen op zun best nu, overal muziek, mensen en drank ( en drugs ;))

veel plezier luitjesssss
mensen moeten toch altijd wat te zeiken hebben,en wat is nu een week op een heel jaar.Wedden dat als ze jong waren geweest ze ook gewoon gegaan waren.
Hoe dan ook,ik heb er zin in,t weer zit ook mee dus wat willen we nog meer.
Have fun.:bounce:
Ik vraag me af, wat je tussendoor kan doen waneer er geen feest is???zijn er dan plekken waar je verder kan of zo?
 
de drank is der en de tappen ook :p

duss vanaf morgen wel weer feesten en heleweekenen en ook moet ik eff tussen door niet vergeeten te werken :p :9
maar dat doe ik wel na het stappen :p
labirinth wordt harder :P
 
Nog paar uurtjes en dan begint het feestje
Uitspraak van van der snats op zaterdag 16 juli 2005 om 00:44:
Ik vraag me af, wat je tussendoor kan doen waneer er geen feest is???zijn er dan plekken waar je verder kan of zo?

alle cafe's enzo zijn gewoon open
Het is zaterdag mensen :p Waalkade gaat los !
Uitspraak van *LadyDi* op vrijdag 15 juli 2005 om 18:04:
das wel n goed argument!
misschien kunnen ze het nog veranderen

Het zal me verder een worst zijn hoor. Af en toe komen de ideetjes wel eens binnen :p
 
:yes: vanaaf knallen vast :p
hoe laat begint t dan allemaal?
bedoel onder de brug en labyrinth?
maar ben sowieso present!
wordt weer ooh zo gezellig, same as every year!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:42:
vanaaf knallen vast

Me too me too me too :bounce: :)
Uitspraak van El Bribón op zaterdag 16 juli 2005 om 15:51:
hoe laat begint t dan allemaal?

geloof zo rond een uur of 19.00.
Uitspraak van jess77 op zaterdag 16 juli 2005 om 15:59:
geloof zo rond een uur of 19.00.

aaha, dank je!
mooie tijd komt goed uit.

trouwens wat gaan de meeste feestgangers doen naderhand, matrixx of nijmegen zelf in?
 
Wat is er daarna nog te doen in de matrixx?
 
Oh w8 heb een flyer gevonden...

Marco V
Zany
Jochen Miller

... dat weet ik ook niet....
ga daarna naar huis,moet morgenvroeg weer werken,damm.
 
ooh dat is minder maar is om 0.00 uur al afgelopen... Jammer maar wel vroeg het bedje in dan ;)
wie weet zie ik marco v nog wel knallen in de matrixx:kwijl:
 
Beetje jammer dat ik de hele week in R'dam moet werken :( Anders was ik zeker gegaan!!
 
Weet iemand of er eigenlijk daarna in de stad nog iets boeiends te doen is???
 
ja zeker zin in :)

uhm er is nog vanalles te doen dan in de stad, altijd heel erg druk en gezellig! :yes:
 
ach ja.. we zien het wel. Waarschijnlijk blijven wij ook wel in de stad hangen en we zijn met een aantal, dus dat feesten gaat wel lukken!!! :bounce: :D

Nou tot vanaaf allemaal !! :)
Gezellige boel :p
T was weer super :bounce:
iemand een NEC telefoon gevonden toevallig? stuur me ff berichtje dan. telefoon mag je houden, moet alleen de simkaart terug. thanks