Waarom geen pilletje meer?
wat dacht je van al die troep die er tegenwoordig op de markt is?
je hoeft maar net de verkeerde te nemen, en dan ben je klaar. maar dan heb je wel kleintjes thuis. daarom moet je vind ik gewoon een stuk verantwoordelijker wezen als je kindertjes heb. elke pil kan een foute wezen
wat een ongelooflijk domme vergelijking weer.
je kan die 2 niet met mekaar vergelijken.
Pff volwassen worden betekend niet dat je gelijk achter de geraniums moet zitten!!!
een kind hebben betekend niet het einde van je leven!!!
Maar als jij je kind opvoed met de gedachte dat drugs normaal is en de gewoonste zaak van de wereld dan ben je in mijn ogen echt slecht bezig!!
Maar zo lang hij er niks van mee krijgt???
weet ie ook niks!!!
Tog??
dat bedoel ik dus!! dat kan toch niet.. Zo'n kind denkt dan echt dat dat maar normaal is!
! OOOh das een lekker snoepje denkt ie dan!!
Niet je kop in het zand steken en het kind maar laten geloven dat er geen 'slechte' dingen zijn
Sorry hoor maar ik vind het echt slecht!
De volgende dag als je je kind weer terug krijgt ben je nog niet 100% nuchter
Ja dat vindt ik wat anders. Als je maar niet super lam bent en niet meer op je benen kan staan.
Ik zag trouwens vorig jaar op Defqon1 een koppel lopen met kinderwagen.. Ze liepen daar helemaal van de kaart. Was bij Red!
Dat kan toch echt niet!!!!!
ten eerste: de drugs.. wtf man!!
ten tweede: die fucking herrie aan die kleine zn oren!! Die oortjes zijn niks gewend en dan neem je zo'n kind mee naar een party!
Ik trek dat echt niet!!
En bier in de koelkast is wel normaal? En wijn in de wijnkelder?
Uitspraak van Kruidenpotje op maandag 30 mei 2005 om 13:08:
En bier in de koelkast is wel normaal? En wijn in de wijnkelder?
ik zou denken dat deze opmerking van een puber af komt.
bier in de koelkast is wel vrij normaal ja..
hoe kan je dat in godsnaam vergelijken met dat drugs in de kast dan ook maar normaal moet zijn?
dit is echt niet te geloven.
mensen van een jaar of 40 lekker naar de klote op een feest (geen gezicht).
Zou het echter nu pas 'uitgevonden' worden zou het op zeker op de lijst van hard drugs komen te staan. Dus wel degelijk een vergelijk!!
Is het niet zo, dat als je nu al een kinderwens hebt, je beter nu al kunt stoppen met drugsgebruik omdat je de gevolgen niet kent op de lange termijn ?
Beetje hypocriet om dan te zeggen dat je zult stoppen zodra er kinderen komen, maar nu nog rustig doorslikt.
ik feest gewoon door
ben partime moeder voor de rest passen me ouders of vrienden op
Uitspraak van cokeslet op woensdag 1 juni 2005 om 09:32:
ik laat me er niet door beinvloeden dat ik een kind heb
ik feest gewoon door
ben partime moeder voor de rest passen me ouders of vrienden op
Denk er ook even bij na dat je kind dit later tegen je gaat gebruiken. Vrijbrief om zoveel te gebruiken als hij/zij wil in zijn/haar pubertijd..
Ik denk dat als je gebruikt terwijl je kinderen hebt dat je dan gewoon een probleem met verantwoordelijkheid hebt! Wat als mammie nou een verkeerd pilletje slikt en 3 dagen ziek is? Beetje lullig heh
Ik ben geen puber, ik beschouw (en meerderen met mij) alcohol ook als drugs, als hard drugs! Alcohol is echter maatschappelijk wel aanvaard. Zou het echter nu pas 'uitgevonden' worden zou het op zeker op de lijst van hard drugs komen te staan. Dus wel degelijk een vergelijk!!
ps ik ben 40 jaar!
Oppas probeert jou te bellen, maar jij staat waus te zijn op een feest en bent niet te bereiken.
Hmm vind het een beetje raar dat sommige ouders hier (sommige!) doen alsof ze weinig meer met hun kind te maken hebben als de kleine eenmaal bij opa/oma/vrienden is gedropt
Nee, als ik kinderen heb, is het helemaal gedaan met de drugs...
Nee, als ik kinderen heb, is het helemaal gedaan met de drugs..
![[img width=25 height=15]http://members.home.nl/snoerzop/sm130.gif[/img]](http://members.home.nl/snoerzop/sm130.gif)