ik was gadver pas om 11.15 thuis maarja heb ik er zeker voor over voor zo'n feest had nog meer oude platen verwacht in de 'grote' zaal en minder nieuwe maarja en het geluid stond er op gegeven moment echt bagger
Jeroen Flamman gaf echt een goede set weg vond ik daarna dan The Dreamteam zekers ni slecht ,toen gingen ze wat apart draaien Dano draaide wel goed moetek zeggen toen The Prophet kwam zijn we naar die andere zaal gegaan want heb het ni zo begrepen op hem ik weet niet juist wie er aant draaien was daar maar denk Dr Rude heerlijke oldschool plaatjes voorbij horen komen TOP
Dan terug ner de main en Buzzie was achter de draaitafels was ook ni verkeerd en het geluid stond nu tenmionste ner waarden van de HMH beters dus Gizmo was overigens ook vet Outblast heb ik ook nog horen draaien en die beviel me ook beter dan verwacht helaas ben ik het ouderwets hakkuh ni meer gewoon denk ik heb me helemaal ner de tering gehakt was om 05.30 al helemaal brak en nu nog steeds eigenlijk maar das uiteraard een teken dat je je goed vermaakt hebt
als ik dan toch min,puntjes zou moeten opsommen zou ik t volgende zeggen :
1keer joden geroep slaat uiteraard nergens op , het geluid dat op mementen bagger was en er hing ni echt agressie in de lucht maar sfeer kon je er ook ni echt vinden had iig meer sfeer verwacht , heb wel geen vechtpartij gezien en of wazi' figuren en iedereen hakte of ze leven ervan afhing en das uiteraard wel weer fijn
oja nog wat ben nogal een laserfanaat en moet zeggen dat hebben ze weer mooi gedaan met al die spiegelbollen mooi effect kreeg je dan