en de rest daar gaat het ook om ik wil weten of ze het allemaal doen dat het effe duurt is een andere zorg maar omdat ik ze allemaal kan downloaden vind ik het vaag dat er mensen zijn die zeggen gelijk hij doet het niet ????
gelukkig zijn er een hoop mensen die het toch lukt ze te downloaden ik hoop dat die mensen er veel plezier van hebben en spoor mensen vooral aan om ze de komende 2 weken te downloaden want dan gaan ze weer van internet
en voor de mensen bij wie het niet wil lukken ....keep trying het is gewoon vaak druk op de server doordat er veel word gedownload
greez and have fun with it!!
dennis
zijn ze niet nog op een andere locatie te downloaden??
jey mensen die links boven aan doen het niet maar deze zouden het moeten doen als iemand van partyflock deze links nou bovenaan kan zetten en die andere wissen dan ben ik weer tevreden ik hoop dat het nu beter gaat dan eerst
ik weet dat het effe duurt maar daarna heb je er profeit van want ik krijgnu alleen maar goede berichten over de qualiteit wat ik heel erg waardeer so to ya
greez dennis
laatste aanpassing
kben z enu aan het downloaden kben benieuwd weet je ook zo wie er draaide bij de filmpies