Partyflock

Forumonderwerp · 778964

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ocie op maandag 23 mei 2005 om 21:36:
whaha er zijn er idd 2 die nu eljke avond bij elkaar slapen hahahaha

ik wil er ook aan meedoen..

bertuzzzz zullen we samen een topic openen van "Vrouwen gezocht voor Tempation island 5" hahaha

zoals al blijkt... Ik en Ocie gaan solliciteren bij Temptation Island 5 om maximaal de slet uit te hangen... Vrouwen die onze Ega's willen spelen mogen zich bij deze aanmelden om te delen in de pret :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben weg.. (K)

Waarschuw beheerder
donateur
goejemorgen!

weinig verleiding zo vroeg op de morgen geloof ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
moguhhh

ga ff druif op pikken byebye

Waarschuw beheerder
donateur
haha, jij zorgt wel voor je 2 stuks fruit :D

Waarschuw beheerder
goedemorgen :D

Waarschuw beheerder
donateur
heeey DaisyDel :D

wie gehtst?

Waarschuw beheerder
haha DaisyDel kreeg vanmorgen een berichie..

Hey Daisy, alles goed.

Ik heb ff vraagje, wij hebben voor Confused Events nog promo meiden nodig voor op / naast de wagen van ons met de streetparade en Middelburg en promo girls voor ffwd in rotterdam, dan niet op een wagen. Het is voor promotie van een feest in de Hooizolder en van ons feest in Cherrymoon.

Promo shirt lopen, flyers uitdelen en wat promotie materialen.

Ik vroeg me af of het je mischien leuk lijkt om te doen aangezien ik natuurlijk leuke en mooie meiden zoek .

We kunnen niet echt betalen omdat we ook maar kort bezig zijn, voor Middelburg zou je dan vrijkaarten krijgen voor de komende Confusion in de Hooizolder & vrijkaarten voor Cherrymoon, ook krijg een vrijkaartje voor streetparade afterparty. Tiz dus eigenlijk gewoon gratis feesten .

Met de ffwd hetzelfde verhaal maar dan worden de onkosten van vervoer enzo door ons betaald / vervoer geregeld en ook een vrijkaartje tot het eindfeest van de ffwd.

Ik hoor wel wat je er van vind.

Best wel vet eej :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
best lache ja :D

ga je wel doen dan zeker of niet?

Waarschuw beheerder
hmm weet het nog niet!.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
naja, van die kaartjes voor op wagens zijn altijd best prijzig geloof ik, en dit keer vragen ze of je er alsjeblieft op wilt komen, met als beloning kaartjes voor nog wat feestjes.. klinkt best geinig :)

ik heb ook wel es zoiets gedaan voor id&t, waren we een keer of 3 naar feesten geweest op de gastenlijst, en toen we nog een 4e keer wilden zei die vent dat zn vrijgevigheid op de laatste benen liep en dat we er maar eens wat voor moesten gaan doen hahaha, dus toen hebben we een poster geplakt op et station en 20 laffe flyertjes een kroeg binnengegooid...

Waarschuw beheerder
Het lijkt me ook best geinie maja mn vrienden moeten wel op me wachten enzz.. en ook mee willen naar die feesjes.. anders geen vervoer dusja :)

Waarschuw beheerder
donateur
ze zeggen toch dat ze vervoer betalen :D, gewoon een dikke pimp limo huren :D
Waarschuw beheerder
mogguh peepz
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 11:42:
20 laffe flyertjes een kroeg binnengegooid...

ghehehe, heb ik 1 jaar lang gedaan voor the magic mushroom gallery. sochtends 10 uur komen, flyers ontvangen, naar de dichtsbijzijnde prullebak rennen en weer lekker je nest in. savonds 9 uur 85 gulden ophalen (Y)

enne... in het weekend vrijkaartjes voor feesten om daar te flyeren en alle producten gratis :D beste baan die ik ooit gehad heb :jaja:

Waarschuw beheerder
zeggen toch dat ze vervoer betalen , gewoon een dikke pimp limo huren

haha.. ok dan mag jij samen met mij mn limo delen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: lijkt me best wel es gaaf he :D, naar een feest gaan in zo'n vol uitgeruste limo van 10 meter :jaja: beetje champagne zuipen, de chauf expres door de meest verpauperde wijken laten rijden en af en toe je kop es uit et raam steken en "Kus me kont!!" schreeuwen

heerlijk decadent :D

Waarschuw beheerder
best gaaf ja :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 11:53:
heerlijk decadent

is heerlijk ja, heb ik gedaan :jaja:

heb trouwens niet kus me kont geschreeuwd, ik ben een dame O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
btw daisy, die neukschommel is verplaatsbaar! hij kan op de trekhaak van een auto en dan kan je hem ook nog gebruiken! whahahahahahaha :D

Waarschuw beheerder
btw daisy, die neukschommel is verplaatsbaar! hij kan op de trekhaak van een auto en dan kan je hem ook nog gebruiken! whahahahahahaha

:respect: :respect: whahaha helemaal te gek! wat een uitvinding!!

Waarschuw beheerder
donateur
wazig apparaat :D, moet wel geniaal zijn :D
Waarschuw beheerder
jahe :D het wordt gemaakt door een heel enge man die altijd naakt is :s
Waarschuw beheerder
http://www.gadgethouse.nl/Scripts/prodView.asp?idProduct=409

mag ik jullie ook ff op deze link wijzen? O:)

Waarschuw beheerder
jajaja hahaha ik ken hem!!! die werkt altijd naakt! ook als zn klanten iets komen kopen :9 maja als hij gaat lassen doet hij wel wat aan :P tss val me weer tegen!

Waarschuw beheerder
[img width=269 height=177 cacheid=00136b220019b8df007666e61a00c7f059]http://www.gadgethouse.nl/prodImages/215232_11.jpg[/img]

Bert iets voor jou?? dan kom ik wel snoepen :9
Waarschuw beheerder
nouja :S straks last ie een verlenging aan ze uitsteeksel

Waarschuw beheerder
donateur
zoiets heb ik ook wel es gezien jah... lasvonken op je kroonjuwelen lijkt me nou ook nie zo'n plezier hoor dais...
Waarschuw beheerder
hihi, ze hebben er nu ook een bh van. ik heb al besteld :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 12:10:
Bert iets voor jou??

Carlo :/ ?

kdacht dat dat jou ding was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 12:12:
Carlo

we kunnen vragen of ie ook mee gaat? hebben jullie wat afwisseling :D

Waarschuw beheerder
haha O:)

het viel te proberen :)

we kunnen vragen of ie ook mee gaat? hebben jullie wat afwisseling

denk dat ik al een goede trap krijg als hij dit topic leest :9 zal hem dan maar niet vragen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
m'n schoonheidsslaapje is lekker verpest trouwens vannacht:( lig ik net in bed, belt me modellenonderbuurmeisje dat er vriend van 39 :o niet op is komen dagen en of ze kan komen uithuilen. ik ben de bedoerdste niet dus ok. gaat ze daarna stappen, belt die doos om 4 uur dat ze de trap niet opdurft!!! heb ik dat stomme kind jankend de trap op moeten dragen :@ :[

Waarschuw beheerder
whahahaha wat een gekke!!! nogal eng trap lopen zeg :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 12:17:
denk dat ik al een goede trap krijg als hij dit topic leest

hahaha, buiten mag je honger krijgen, als je thuis maar komt eten, toch?
Waarschuw beheerder
ze was errug lam en had nogal wat gesnoven volgens mij :/
en vandaag een fotoshoot dus hoe ze dat gaat doen?

stomme modelletjes, af en toe voel ik me net een babysit voor dat kind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laatst vroeg ze aan me hoe je dat eigenlijk deed, klaarkomen? dat was haar nog nooit gelukt. pfffffff, heb je geen moeder ofzo?

maar ik deed wel lief hoor O:)

Waarschuw beheerder
donateur
stuur dr maar mee op temptation, dan laten we dr wel eff een paar kunstjes zien ;)
Waarschuw beheerder
dat wil je niet hoor :no: ze is altijd in paniek om het minst of geringste en absoluut asexueel. maar wel een schatje

Waarschuw beheerder
beetje dom :/

babysitten moet je zeker niet doen! die typetjes zijn altijd een beetje verwaand!
Waarschuw beheerder
nah, je kan een hoop van der zeggen maar verwaand is ze absoluut niet.ze is gewoon gewend dat iedereen der in de watten legt denk ik.
vannacht was er niet met er te praten natuurlijk maar ik ga straks wel ff zeggen dat dit niet helemaal de bedoeling is :[ :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
zeg het haar maar eens! :[ ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
eey Bertus! ik wil angerfist mee :jaja: die beukt lekker door :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t goed :), bel em maar!

Waarschuw beheerder
donateur
hey, ik en ocie regelen het temptation gebeuren, maar van muziekjes hebben wij geen kaas gegeten, allebij kennen we wel een paar plaatjesdraaiers, maar voor de landelijke en internationale namen zijn wij niet echt bij de tijd :(
Waarschuw beheerder
ken wel wat dj's regelen, heb zo wel wat contacten:D
maar mag dat als verleidster:)??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van shanna!!! op woensdag 8 juni 2005 om 14:07:
maar mag dat als verleidster

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 14:03:
ik en ocie regelen het temptation gebeuren

gewoon tegen sbs zeggen denk :D
Waarschuw beheerder
van alles wat maar doen, van lekkere zwoele salsa muziek tot een goede dj's:D