Partyflock

Forumonderwerp · 778834
Waarschuw beheerder
Ik heb een vraagje...

Ik wil geen (hard)drugs gebruiken (waar mijn grens precies ligt weet ik ook niet precies. Gebruik wel wiet/hasj...maar geen harddrugs). Nu komt het zo nu en dan voor dat als ik naar een feestje ga oid... en ik ga met een groep vrienden die wel (hard)drugs gebruiken.... ik op een gegeven moment moe wordt (geen energie meer over zeg maar), en de rest (die dus (hard)drugs gebruiken) niet.

Ok... het klinkt lekker vaag, en er zullen er best een hoop zijn die waarschijnlijk geen serieus antwoord gaan geven (verbaast me niets hier op dit forum...spreek uit ervaring). Maar ik kan me voorstellen dat er nog meer mensen rondlopen met hetzelfde probleem.

Nou hoor ik wel van alles om me heen, zoals caffeine pillen, en allerlei middelen uit smartshops.....
Wie heeft hier ervaring mee, of wie kan mij hier wat meer over vertellen?

Of heeft iemand andere (serieuze!!!) tips?
Waarschuw beheerder
lekker paar uur gaan slapen voor een feest ;)
Waarschuw beheerder
donateur
pfff zijn veel opties hoor!! je kunt bijv stackers nemen of ephedra capsules.. werkt best goed.. vooral als je geen harddrugs gewend bent!! gewoon naar smartshop gaan, die leggen het wel uit! suc6
Waarschuw beheerder
Ik ben ook de enige in mijn vriendengroep die geen harddrugs gebruikt... :)
Maar ik heb er nooit echt heel veel moeite mee :no:
Drink gewoon veel water en redbull :yes: Af en toe een lekker jointje, werkt bij mij (y)
En heel af en toe neem ik een stacker, krijg je echt wel meer energie van :yes:
Waarschuw beheerder
stackers, die zijn alleen zo slecht ken je beter een nakkie pep nemen. veel koffie drinken of red bull misschien, ik merk van red bull alleen niks. ook niet na een stuk of 10 maar anderen blijkbaar wel. en niet blowen daar word je lam van.
Waarschuw beheerder
gewoon even reform zaakie inlopen en je laten adviseren ze hebben namelijk genoeg ..slapen voor stappen werkt bij mij namelijk al helemaal niet .....
Waarschuw beheerder
Geen middeltjes uit de smartshop! Heb verschillende verhalen gehoord.. Hartloppingen ect.
En heb zelf ook wel eens zo'n 'oppep' middeltje geprobeerd.. Echt een hel :/ Duurt zeker, bij mij dan, 2 uur voordat het ging werken en toen het ging werken ging k me alleen maar rot voelen en lamlendig :/

Gewoon veel koffie of redbull ofzo drinken :P

K zou ook niet gaan blowen.. Wel leuk maar daar word je zo sloom van.. Dan heb je al helemaal geen energie :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Baan op maandag 23 mei 2005 om 15:26:
en niet blowen daar word je lam van.

Daar heb ik dus nooit last van :no:
Als ik het thuis doe wel, maar op feesten nooit...
Maar dat zal wel bij iedereen anders zijn :)
Waarschuw beheerder
Heheh, nee, blowen als ik nog actief moet zijn is voor mij absoluut geen oplossing. Een paar heisen en ik val zo in slaap.

Slapen ervoor werkt ook niet echt. Kom dan ook niet echt in de stemming ofzo.

Caffeinepillen? Iemand ervaring mee?

En idd van Ephedra heb ik ook best veel slechte dingen gehoord. Dat als je het vaak gebruikt je lichaam de stof zelf niet meer goed aanmaakt, en dat je juist steeds meer moet gaan slikken enzo.

Enne... Redbull? Mwaw, heb nou niet echt het idee dat ik daar nou zo actief van wordt eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
donateur
ADHD is niet besmettelijk hè? :D

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Die mensen die drugs gebruiken worden ook wel moe, maar óf ze voelen het niet door een specifieke drug, óf ze (hun lijf) willen er niet aan toe geven (kan ook als gevolg van het gevoel van een specifieke drug zijn).

Je lijf wordt altijd moe (of je nou gebruikt of niet o:)), gebruik je niks dan voel je dat vaak eerder en beter.

Goed uitgerust zijn, goed blijven drinken en als het even kan een goed hap eten ter plaatse wil best goed helpen. Red Bull e.d. helpen ook wel een beetje (maar te veel ervan ga je je grieperig van voelen en / of je moet tig keer naar het toilet; 't is net bier :P)

(y) voor het niet gebruiken.
Ik gebruik zelf al vele jaren niets, en heb vroeger eigenlijk alleen smartdrugs en een wietje geprobeerd B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
6 van die davitamon vitamine pillen met 3 blikjes redbull wegdrinken

Et werkt dan ong. etzelfde als pep

Alleen et is niet slecht voor je :D

Just try :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 4Maaike4 op maandag 23 mei 2005 om 15:34:
Enne... Redbull? Mwaw, heb nou niet echt het idee dat ik daar nou zo actief van wordt eerlijk gezegd.

na 6 blikjes had ik een uurtje dat ik moe was en daarna was ik weer volop aanwezig :yes:
Waarschuw beheerder
gwoon geen moment stilstaan, als je stilstaat slaat de moeheid toe oftewel blijven hupsen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah ik gebruik ook geen hard drugs....
ik doe altijd wel een tukkie voordat ik naar een feest ga :9
kheb zelf nooit moeite om daarna er nog lekker in t ekomen...
ik bedoel... in principe is de muziek mijn drug :jaja:

verder... tjah.... misschien iets later naar een feest gaan een optie?
en niet vanaf minuut 1 al binnen rond huppelen terwijl het feest pas na 3 uur op gang komt....

en ja... anders worden het toch echt van die bullshit pilletjes en dingetjes....

Suc6 :flower:
Waarschuw beheerder
overigens is caffeine ook een drux dus zowieso gaat het lastig worden. van veel caffeine wordt je onrustig / nerveus maar de energie blijft uit (bij mij dan)

Waarschuw beheerder
Sex met mij op een feest??? ;D
Waarschuw beheerder
caffeine pillen zijn onzin die werken nie (bij mij) of je moet er veelste veel pakken en das nie goed voor je hart

ik hou een feesje makkelijk vol zonder harddrugs en met genoeg wiet en drank, als je gewoon niet toegeeft aan je moeheid ist best te doen..en idd veel blijven springen

Waarschuw beheerder
Gewoon conditie trainen :yes: werkt het beste

Ik hou het zonder drugs beter vol dan met drugs. Alleen met drugs is het intensiever en leuker.
Waarschuw beheerder
Tis niet zo dat ik altijd moe ben hoor ;)
Maar.... t komt wel eens voor.

En idd, weet wel dat drugs het moe-gevoel wegdrukt. Maar achteraf heb ik amper tijd nodig om te 'herstellen' en degenen die wel hebben gebruikt hebben meer tijd daarvoor nodig. Voordeel voor mij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 4Maaike4 op maandag 23 mei 2005 om 15:22:
Maar ik kan me voorstellen dat er nog meer mensen rondlopen met hetzelfde probleem.

Misschien wat minder rondlopen... :p

Uitspraak van 4Maaike4 op maandag 23 mei 2005 om 15:34:
En idd van Ephedra heb ik ook best veel slechte dingen gehoord. Dat als je het vaak gebruikt je lichaam de stof zelf niet meer goed aanmaakt, en dat je juist steeds meer moet gaan slikken enzo.

Ephedra, ma huang of wathever is wat mij betreft inderdaad rotzooi, vraag me af of het uberhaupt nog wel legaal verkocht mag worden in Nederland, Duitsland heeft het in ieder geval verboden.

Als ik nuchter ga feesten zorg ik meestal dat ik mijn bioritme al een beetje heb aangepast aan het nachtleven en wat iemand hier eerder al opmerkte, het blijven bewegen, scheelt ook meestal een hoop, wordt meestal aardig snel lam als ik niks doe.
Waarschuw beheerder
En idd.... eten.

Op een gegeven moment slaat de honger ook toe. Logisch als je je bedenkt dat je lang wakker bent maar al een tijd niet gegeten hebt. Op een gegeven moment is de energie op en kan je dat weer op peil brengen met wat eten.

Nu is het alleen wel zo dat je niet bij elk feestje wat te eten kunt krijgen. Bij een festival misschien wel, maar een feestjes 's nachts ... :S
Best jammer op zich.

Mensen die wel drugs gebruiken hebben vaak juist geen behoefte aan eten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nie zeuren, op n gegeven moment ben ik altijd over me vermoeidheid heen.....nix voor nodig!!

Waarschuw beheerder
bij 'De Tuinen hebben ze tegenwoordig een soort oppepper genaamd, pil met pit...de verkoopster zijn er goed over te spreken...heb het vervolgens zelf ook een keertje uitgeprobeerd en het beviel me wel...

maar vantevoren een flinke bord pasta met een beker melk helpt ook goed en als je daar bent gewoon flink veel water met citroen (!!!) drinken...

het hielp mij altijd wel..als ik moest werken en een dag van 18 uur moest draaien...en tevens op feesten hielp het me ook wel...
Waarschuw beheerder
Gewoon goed slapen, goed eten en zorgen dat je een goede conditie hebt. Heb zelf absoluut geen probleem om een feest vol te houden zonder drugs (als ik wat gebruik is het dan ook niet om die reden)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou geen stackers nemen hoor! Zijn niet goed voor je maag vooral als je het niet regelmatig gebruikt!

Pure ephedra of cafeinepillen... Veel koffie/red bull en cola drinken:D

Is dat niet genoeg.. tja dat weet je naar wat je moet grijpen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Unbelievable* op maandag 23 mei 2005 om 16:51:
Ik zou geen stackers nemen hoor! Zijn niet goed voor je maag vooral als je het niet regelmatig gebruikt!

Pure ephedra of cafeinepillen...

ephedra en cafeine zijn zeker wel goed voor je maag/darmen 8)
heel eenvoudig...

Men neme Durvitan en alle problemen van de vermoeidheid zijn voorbij!! 300mg pure caffeine per capsule, geen andere rotzooi.... Wel bij blijven drinken, want 300mg is echt onwijs veel, dus als je niet veel blijft drinken zit de dag erna alles vast van de verkramping in je lijf, van darmen tot spieren. En nooit meer dan 1 hooguit anderhalf per avond nemen, want anders slaap je letterlijk 3 dagen niet meer....

En caffeine drugs?? Tsja, als we zo moralistisch gaan beginnen neem ik aan dat niemand meer koffie, thee, cola, laat staan red bull drinkt??

Waarschuw beheerder
vantevoren goed uitrusten en goed eten en als je dan in kakt drink je een red bull

van die cafeine capsules raak je zwaar aan de schijt dan word je al moe van het lopen naar de plee
Waarschuw beheerder
Als ik het zo hoor kan ik er idd beter niet aan beginnen... al die vage capsules ed.
Ach ja, ga voortaan maar goed uitrusten van te voren, genoeg eten, Redbull drinken (wie weet werkt het toch een beetje ;) ), en niet stil gaan staan.... blijven bewegen.

:D Komt goed!

Waarschuw beheerder
Probeeer alles gewoon vantevoren goed te Plannen
Bv dat je eerst aan de Drank gaat
niet teveel natuurlijk 1a2 drankjes
dan ben je al 2uur verder
rook een dikke Blow dan zijn we al 3uur verder
en ga wat eten dan zijn we 4uur verder
en dan zal je ,t maar moeten redde
op redbull en eventueel wat drank en doorzettingsvermogen
en zo kom je ,t hele feest door :)
Waarschuw beheerder
met een red bulleke en een jointje kom ik de nacht wel mee door en je maakt het feest veel beter mee.
het is ook leuker om een ander vaag te zien lache man

Waarschuw beheerder
k pleit bij drugs :).. maar kheb t ook 20 feesten zonder volgehouden!.alleen dan word je meestal rodn een uurtje of zes zo gaar als een banaan :D...
Waarschuw beheerder
Het lijkt alsof jullie t opvatten alsof ik het nu absoluut niet volhoud, maar zo is het niet hoor ;)

Vroeg me gewoon af of anderen daar ook wel eens last van hebben.

En idd... kan me soms kapot lachen om al die vage mensen te zien. Ik word ook al "het geheugen" van ons "groepje" genoemd :D

Enne... idd, met doorzettingsvermogen, maar zeker ook met een hele hoop plezier kom ik er wel :)

Waarschuw beheerder
maaike;misschien een keer cake proberen, ik word er niet zo lam van als roken, 2 plakken en best vaag (niet zo extreem als pillen), maar wel lekker en best veel energie
Waarschuw beheerder
ALs je zorg dat je goed van te voren eet en goed uitgerust bent kan je zeker met een paar bulletjes makkelijk de nacht doorkomen. En tja die dip is er altijd wel je meot jezelf er alleen overheen zien te zetten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Yous~ op maandag 23 mei 2005 om 15:24:
pfff zijn veel opties hoor!! je kunt bijv stackers nemen of ephedra capsules.. werkt best goed.. vooral als je geen harddrugs gewend bent!! gewoon naar smartshop gaan, die leggen het wel uit! suc6

Qua lichaamsbelasting is harddrugs dan een betere optie naar mijn mening.
Die kutephedra is echt slecht voor je hart en vaten

Ik snap je probleem wel moet ik zeggen , ik gebruik zelf wel , en de vaste groep waarmee we op pad gaan , daarvan gebruikt iedereen.
Dat is natuurlijk ook nadelig omdat de drempel lager is.

Ik moet zeggen dat ik het al heel wat vind dat je erop staat geen harddrugs te gebruiken ,tegenwoordig is het zo dat mensen "Ook maar " aan de drugs gaan omdat iedereen het doet.
Goed kansloos natuurlijk , maar het gebeurt maar al te vaak.
Wat dat betreft heb ik wel respect voor je ;)

Maargoed als je als enige moe bent etc , en niemand gaat even mee zitten etc ,en je ziet iedereen feesten lijkt me dat ook klote ja.
Goed slapen van te voren , goed eten , redbull etc , maar de energie van de hdgebruikers zul je niet evenaren.
Maargoed dat is geen nieuws voor je :)

Suc6 ;)

Waarschuw beheerder
En die zooi uit de smart al helemaal laten liggen dus ;)
Waarschuw beheerder
Het is niet zo dat niemand met mee gaat zitten als ik dat wil hoor. Doen ze juist wel :)
Voel me ook geen buitenbeentje hoor ;)
Maar... iig bedankt voor de tips.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
stackers -stack2- (de oude met ephedra) neem er 2 tegelijk en je voelt al meteen dat je meer energie krijgt. Ik denk dat ze op de zwarte markt nog wel te krijgen zijn, die nieuwe stackers zonder ephedra zijn minder :-(
pas wel op dat je er niet meer dan 6 neemt ivm hartkloppingen...

beetje nutteloos het staat hierboven allemaal al :-s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt bij de tuinen van die pillen waar je meer energie van krijgt, heel logisch de naam: oppepper. Die geven je extra energie bij vermoeidheid staat er op. Als je daar een paar van eet, en heel wat blikjes red bull komt het allemaal goed. En ik blow ook op feestjes krijg ik op dat moment ook meer energie van.
En ook dan hou je het prima vol!
Waarschuw beheerder
is wel grappig om te zien hoe mensen wel bereid zijn om allemaal v die oppeppers / fucking veel cafeine in hun lichaam te stoppen om iig n schoon geweten te hebben en te kunnen zeggen dat ze geen harddrugs nemen

maar als jij n halve gram cafeine je lijf in jast is dat volgens mij nog 10x slechter dan pillen/pep

Dus waarom zou je dat wel nemen als je drugs uit principe weigert?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gilz op woensdag 25 mei 2005 om 18:47:
maar als jij n halve gram cafeine je lijf in jast is dat volgens mij nog 10x slechter dan pillen/pep

volgens mij is dat echt complete onzin.. je weet tenminste wat je binnenkrijgt en bij pillen niet.
Waarschuw beheerder
Gilz Wrote:

maar als jij n halve gram cafeine je lijf in jast is dat volgens mij nog 10x slechter dan pillen/pep.

Haha dat is idd complete onzin... ik ben niet tegen HD maar beetje caffeine is echt lang niet zo slecht als die teringbende waar jij het over hebt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
red bull zuipuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ik kan nooit een leuke nick verzinnen... op maandag 23 mei 2005 om 17:22:
300mg pure caffeine per capsule, geen andere rotzooi.... Wel bij blijven drinken, want 300mg is echt onwijs veel, dus als je niet veel blijft drinken zit de dag erna alles vast van de verkramping in je lijf, van darmen tot spieren. En nooit meer dan 1 hooguit anderhalf per avond nemen, want anders slaap je letterlijk 3 dagen niet meer....

naja als dit waar is .... 3 dagen niet slapen lijkt me tog niet een natuurlijk iets .. van pillen heb je zoiets niet

Waarschuw beheerder
Meestal neem ik dan een rode wodka redbull of drink je geen alcohol? Gewoon redbull kan natuurlijk ook..Geeft toch altijd ff een oppepper. En misschien ff een uurtje pitten voordat je naar het feest gaat, scheelt ook altijd wel..En ff zitten kan ook geen kwaad, ff bijkomen..
Beetje kijken en zo en dan weer doorgaan..Gevaar is dat je dan helemaal instort, persoonlijk heb ik daar niet zo'n last van..Maar je hebt ook mensen, die dan nooit meer overeind komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je kan bij smartshop soort "plant aardige"pillen zooi kopen dat neemt me zus wel is ofzo :S misschien een optie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 03:13:
Qua lichaamsbelasting is harddrugs dan een betere optie naar mijn mening.
Die kutephedra is echt slecht voor je hart en vaten

oke.......
vandaar dat je je zo fit voelt na speed :vaag: :s

Na ephedrine heb ik nergens last van (behalve spierpijn :P), maar ephedrine zorgt toch wel voor flinke verhoging van de hartslag en de bloeddruk.

Ik zou het als een afgezwakte vorm van speed zien, maar zeggen dat je beter HD kan gebruiken is gewoon een kut opmerking.
laatste aanpassing