Partyflock

Forumonderwerp · 778827

Jajaja, na lang wachten ligt ie dan eindelijk vanaf vandaag in de winkel!!!:bounce:

Soon picca´s online van de Making of the Cover!!!:D:D:D:D
--------*Plus verslag!!

he was much better with hardstyle before...now jumpstyle :[ I don't like that...
The Prophet Remix is echt om te huilen zo slecht... maar ja als meneer de Profeet met zn handjes aan een plaat gaat zitten wordt het toch alleen maar slechter...

Op die manier is A-lusion - Future Shokk verneukt en ik denk dat als Waveliner - The Anthem niet op Scantraxx was uitgekomen dat ie dan ook een stukje beter geweest zou zijn!

En nu levert ie dus weer een trieste remix af... overigens gaat de A kant nog wel, maar ben er al wel weer op uit gekeken op die plaat...

Gelukkig heeft meneer de Profeet geen remix gemaakt van die Supaboyz vinyl ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 22:18:
now jumpstyle

Hij mocht willen dat iets van jumpstaijl kon maken, met zijn HS Qops (n)... klote gezaag!
Artiest Xavi
indeed -Marina- :)
Uitspraak van Springvloed op woensdag 25 mei 2005 om 21:02:
en ik ben ook geen fan van MBG, maar @ hardbass feb 2004 draaide ie echt zoooooo goed, en @ decibel ook...

...en btw ik ben ook geen groot fan van em, maar die 2x draaide ie echt geweldig, ah fijn luister zelf maar tenminste voor de mensen die die livesets kunnen krijgen

nou, regel jij maar ff waar je die van hardbass vandaan hebt gehaald dan... wil ik die ook wel hebben
die van decibel heb ik wel ja, die is id relaxt en op hardbass draaide ie ook wel relaxt:P
wat een verschrikkelijk kut nummer :P prodigy - no good was 98907190272834782178032 X zoveel beter
laatste aanpassing