Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hou toch op zeg.. doe wat nuttigs zoek n nuttig ding waar je over kunt discuseren zoiets vannuh hoe stop ik met de hoer uit hange ennuh vage antw te geve.. hebby daar n school voor want zie jullie allemaal al zitte
waarom wil je witte bretels ????
mm triest ben je als je geen atnw geef op wat ik vraag
kijk, dat bedoel ik nou met typerend. Geit
zwakbegaafde trut
wat is dat toch elke keer met die middelvinger op de foto?!
de helft in deze topic zal wel hetzelfde als jouw geweest zijn...
leg haar dan even uit wat een woordenboek is
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
Speciaal voor de zwakbegaafde trut
zwak·be·gaafd (bn.)
1 weinig verstandelijke vermogens hebbend => achterlijk, minderbegaafd
naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze deze zin begrjipt...
leg haar ieder woord even afzonderlijk uit.
ach meid maak je niet druk
de helft in deze topic zal wel hetzelfde als jouw geweest zijn...
conclusie: over 2 jaar mag jij iedereen zwartmaken
toedels
wat zit je nou weer te zeike als je wat te zeike heb ga dan ff tege de muur schreeuwe ofzow.. en dat wrom is voor jullie denk s ff na joh.. god jezus zo moeilijk is denke af en toe niett... goed als het nou weekend was dan zeg k t mag maar nu.. mense jullie zoeke t maar uit ik ga nu lache om wat jullie allemaal type hehe k snap nie da jullie der nog op in gaan hehe suc6
MSN: gabber_lonsdale_chick@hotmail.com
HALLOO
Het is maar kleding hoor
Het gaat er nog altijd om wat er in je kop omgaat
stelletje zeikers