Partyflock

Forumonderwerp · 778818
2651x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
wrom?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
witte bretels zijn wel gaaf, alleen ze worden wel snel vies

Waarschuw beheerder
hc hooligirl toppie en puff pat :D

Waarschuw beheerder
kansloze vriendenzoeker dat ben je!
Waarschuw beheerder
ik heb ook witte veters gedragen...eigenlijk zou ik geen bruine(lees zwarte veters ) mogen dragen want tja....dat heeft dan toch dezelfde betekenis!?
ik vond t gewoon mooier, daarom trok ik ze aan....

PS er is niks mis met skinheads...t gaat om die neo nazi skins.....
skins ken ik genoeg en die zij n allemnaal zeer ok!!

Waarschuw beheerder
mmm ik zeg nie da ik witte bretels draag maar vraag wat jullie der allemaal van vinden tsja soms moeilijk te lezen heh :S(een kansloze vrienden zoeker) neeeh heb zat vrienden dus hehe hoef ze ni te zoeke :D

Waarschuw beheerder
ieder zn eige smaak.
het hoef nog niet gelijk lelijk te zijn alleen om dat JIJ dat vind lompe hoer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vin witte bretels bij sommige jongens wel vet staan.. maar goed... en bij Sommige meisjes ook.. en al late jullie elkaar nou lekker in waarde en gewoon acceptere wat iedereen draagt.. ook al draag j klere met pimpel paars met rooie stippe ga toch ook nie zegge da da nie mag omdat miss wel racistisch is.. je kunt overal wel wat van make!! stel nou voor da lonsdale (boxmerk) nou niet zo racistisch was.. wat was t dan wel?? Nike? Puma?? Adidas?? hou toch op zeg.. laat iedereen drage wat tie wil zeg.. mijn mening! atjooh

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig mag je nog niet eens een neutraal kleurtje als bretel dragen :[ . Hou op met zeiken en doe normaal.

Waarschuw beheerder
tegenwoordig is alles racistisch net als gisteren dat er een moskee in de brand is gestoke en wat staat der op de muur: lonsdale! wat heeft da er meej te make :S

Waarschuw beheerder
iris tering je heb gelijk (ff foto's dervan gekeke :S) hehe

Waarschuw beheerder
bretels zijn zeker niet racistisch.
het is eerder lachwekkend om dat te dragen als jongere. mn opa draagt ze ook. en Bassie en adriaan trouwens ook ;)

Waarschuw beheerder
pff idd ;) hehe j ziet t eigelijk nooit zo veel maar goed (all1 bassie toch??:P)