Partyflock

Forumonderwerp · 778798

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Oke...vind het prima dat jullie mn man aanvallen als hij een lomp topic opent of whatever maar laat mij en mn kind er ff lekker buiten ofzo!!HE TONY FONTANA sukkel dat je bent, beetje vage shit lopen verkondigen over mijn relatie en stoken en dan OOK nog es een oordeel vellen over een baby dat nog niet eens op de wereld is gezet!Zeker niks beters te doen he?Nee je zal wel alleen maar vrienden op internet hebben ik weet al precies wat voor figuur je bent met zon ziekenfondsbrilletje en lekker achter zn pc het kontje schoonlikt van alle moderators want hij is donateur (how stoer) 8)....

ff serieus,geen geouwetiefushoer over mijn gezin want als je aan mn gezin komt heb je me ECHT :[ heb jou niks misdaan dus laat me ook gewoon met rust en als je dan toch zon held bent kom het dan ff persoonlijk tegen me zeggen! :-)

zo en DAT moest ik nou ff kwijt,zielepoten :/

en ja hang er maar weer meteen een slotje aan (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 23 mei 2005 om 16:41:
Ik had jou hoger ingeschat

dus het lag niet aan mij ... ik had haar ook hoger ingeschat :D
Waarschuw beheerder
jij moet niet inschatten je hebt zelf uberhaupt neit eens een iq :-) laat dat maar aan mensen met brein over mislukt schaap!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 23 mei 2005 om 16:47:
laat dat maar aan mensen met brein over mislukt schaap!

echt ... je vind mij lief .. ik voel het O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 23 mei 2005 om 16:45:
doe dat maar niet kan ze al bijna niet meer tellen

een "ninanaomi wil geen naam topic" topic aanmaken ... tering wat een bek vol ... vind het wel een stoer topic B)

Waarschuw beheerder
oja .. enne blaaaaaaaaaaaaaaaaat ... ik ben een schaap ... dan snapt sasje24 het ook meteen weer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 23 mei 2005 om 16:47:
laat dat maar aan mensen met brein over mislukt schaap!

Kom je soms aandacht tekort :S ??

Uitspraak van sassie(f) op maandag 23 mei 2005 om 13:56:
beetje vage shit lopen verkondigen over mijn relatie en stoken

Ik vermoed dat er gisteren bonje in de tent is geweest :9
Waarschuw beheerder
vagejetje BEEEEEEEEH

bonje over wat en met wie :vaag: nee schat,je plannetje gaat echt niet lukken hoor :-D niemand maar dan ook niemand kan tussen mijn relatie komen!try it zou ik zeggen...vergeet je haast succes te wensen :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 23 mei 2005 om 16:54:
vagejetje BEEEEEEEEH

whahahaah ... dus toch gelijkheid ... ook het een IQ van een schaap ??? :D:D:D:D:D

maar dan wel een fokschaap :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 16:55:
Voor iemand die zich zo slim voordoet, kom je toch écht dom over, Sas. Je opmerkingen slaan kant noch wel en schelden kun je al helemaal niet. Je bent gewoon een zielig wijfje wat de verwerking van haar ongeboren baby niet goed kan opbrengen en daarom tegen andermans schenen gaat schoppen.

Je probeert de lelijkheid van je dikke buik te compenseren met semi-relgedrag, wat je al helemaal niet siert. Sterker nog, je wordt er alleen maar lelijker van. Ik zou nog niet op je kotsen, al stond je in de fik. En nu terug naar je greppel.

:O

Oeps :9

niemand maar dan ook niemand kan tussen mijn relatie komen!try it zou ik zeggen..

Good luck met je relatie :flower:
Je zal het nodig hebben :devil:

Waarschuw beheerder
bonje over wat en met wie nee schat,je plannetje gaat echt niet lukken hoor niemand maar dan ook niemand kan tussen mijn relatie komen!try it zou ik zeggen...vergeet je haast succes te wensen

zou er haast anders van denken :9
Waarschuw beheerder
[img width=49 height=35]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/essen/yu3.gif[/img]Tijd geleden dat ik een PF rel heb gezien :D daar gaan we voor zitten :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tering wat een vette smiley :O

Waarschuw beheerder
hehe
Waarschuw beheerder
tering wat een vette smiley :O

Vroeger gebruikte ik hem wel vaker , maar tegenwoordig is het hier nog net geen hippie commune :D:D
Waarschuw beheerder
watskebizzy daarom verbaasde het mij al dat jouw moeder je niet heeft laten aborteren...moet zelfs op de termijnecho al schrikken zijn geweest! Niemand had je gemist hoor,hooguit je computertje :-D

enne tony fontana dank je wel wij hebben in ieder geval een nieuwe impuls gekregen door dat gedrag van jullie,liggen hier samen in een deuk om die geweldige reacties hier :-D

ow en over mijn buik (l) ben er trots op,neemt niemand me meer af en zit het allerallermooisteliefsteschattigste kindje van de wereld in van de allerliefstelekkerste man van de wereld :-D en JA ik snap die jaloerse reacties,geheel terecht namelijk!

(y) later