Uitspraak van StampertjeShanna op maandag 23 mei 2005 om 12:04:
Maar moet je nou in iedere zin kk gebruiken?
Idd
De mensen die er mee spotten, gun ik t wel om het te krijgen.. Weten ze tenminste waar ze mee spotten..!!
word nie mee gespot word gewoon als stopwoord gebruikt.. dus kk je moe niet zo kk zeiken ja kk
hehe jaa idd kk is gewoon een scheldwoord heh
jaa maar ik ken toch niet aan iemand zien of die kk heeft?? tegewoordig zijn der heel veel mensen kaal
een ander woord voor kk moet gaan verzinne en dat ff snel dan dan moet je denke en denke is bij meeste niet hun sterkste punt..
Ja maar je kunt er wel mensen mee kwetsen, maar dat boeit jullie natuurlijk niet.
Simpele zieltjes
kk .... et ligt te lekker in de mond ... en heb het mezelf gewoon aangeleerd ..om het zeggen als iets gruwelijk fout gaat
toch moet ik het idd afleren ... ook al heeft het scheldwoord bij niet de betekenis die mensen gelijk denken ...
en ik heb van die dagen dan wil ik niet slapen en dan zet ik gewoon teringherrie op en ga ik nog ff genieten in me kamer
als je pep gebruikt wil je in je kamer nog doorraggen tenminste dat had ik toen
alleen ziet dat er wat vreemd uit voor me ma, dat k na 10 uur feesten nog ff in me kamer vol doorga
Ja maar je kunt er wel mensen mee kwetsen, maar dat boeit jullie natuurlijk niet.
Simpele zieltjes
ik vind sissy gewoon bitchymaar das mijn mening
wie weet kan ze aardig zijn.. heb t iig nog nooit gezien dus tja..