Partyflock

Forumonderwerp · 778484

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik word zo gek van mensen die alleen maar lopen te zeiken over mensen die de *zoekfunctie* moeten gebruiken omdat het topic al eens is geopend of iets wat op hetzelfde neerkom.......

dus tony fontana ken hier ook weer over klagen:-d

net of iedereen die en topic opent eerst gaat zoeken of dat het onderwerp al ens is aangesneden op hert forum:-s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:11:
Ik studeer niet, ik heb geen grote woorden, ik vind gewoon dat je ongelooflijke onzin uit zit te kramen, en ik ben behalve donateur ook admin.

Same here O:)

Ik ben alleen geen admin :S

Waar blijft ie nou :[ ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoor ik hier het woordje admin?? ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Zolang je woorden als "kneus" gebruikt in je reply's zal je dat ook niet snel worden denk ik Tony ;)

Waarschuw beheerder
donateur
admin

Gefeliciteerd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:13:
Zolang je woorden als "kneus" gebruikt in je reply's zal je dat ook niet snel worden denk ik Tony

Ik gebruik Qneus :[

Heb ook nog niet gesolliciteerd hoor O:)

Waarschuw beheerder
meestal zijn die gasten met die stoere uitspraken van "kom dan hier" en alles van die sportschoolgasten.. maar dit is gewoon een kleine dikzak die óf zit te faken óf een hele slechte vader wordt. Jammer :no:

Waarschuw beheerder
en ik opende dit topic om ff te melden dat mensen die een topic openen en niet weten of dat er al eens een keer een topic over geopend is altijd maar dezelfde domme opmerkingen krijgen........

reageer gewoon niet want als het echt zoveel klikken kost dan moet er vooral op gereageerd worden:-s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:14:
maar dit is gewoon een kleine dikzak die óf zit te faken óf een hele slechte vader wordt

En als bezoeker van een partysite maar liefst 2 bezochte feesten in zijn feestarchief heeft staan :S

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
Ze krijgen dezelfde opmerkingen omdat ze t blijkbaar nooit leren. Voordat je een topic opent en zeker als je denkt dat t al bestaat check dan eerst ff bij de zoekfunctie. En als jij nou een keer deze klotetopics niet opent was er zoiezo helemaal niet geklikt. Gebruik de zoekfunctie nu maar even hoe je jezelf moet verwijderen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we er géén afzeiktopic van maken jongens (en Stampertje). Dan moet ie dicht :(

:p

Waarschuw beheerder
hou geen partyagenda bij...sorry tony:-d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tony Fontana op zondag 22 mei 2005 om 13:56:
simpele ziel

Uitspraak van Tony Fontana op zondag 22 mei 2005 om 13:52:
Je bent zo dom geboren

Uitspraak van Tony Fontana op zondag 22 mei 2005 om 13:46:
Misschien voel jij je beter thuis op www.gayforum.nl

Is toch niet echt bevorderlijk voor de sfeer hier Tony, terwijl je dat als medewerker wel hoort te zijn ;)

Waarschuw beheerder
En als bezoeker van een partysite maar liefst 2 bezochte feesten in zijn feestarchief heeft staan

en ook niet van plan is tot 2006 ergens heen te gaan. (tjonge wat loopt die agenda ver door :P)
Waarschuw beheerder
donateur
en ik opende dit topic om ff te melden dat mensen die een topic openen en niet weten of dat er al eens een keer een topic over geopend is altijd maar dezelfde domme opmerkingen krijgen........

Snap je dan niet dat het je dus extra simpel maakt aangezien jij lang niet de enige ben die een dergelijk topic als deze aanmaakt?

Ben je nou echt simpel, of weet je eigenlijk niet hoe de zoekfunctie werkt, en is dit een verkapte schreeuw om hulp?

Waarschuw beheerder
donateur
*ontopic*
De zoekfunctie gebruiken is ook makkelijker voor jezelf. Als je een vraag hebt, of een mening wilt, kun je gelijk alles lezen. Maar als je een nieuw topic opent, moet je eerst weer wachten op antwoorden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:18:
Laten we er géén afzeiktopic van maken jongens (en Stampertje). Dan moet ie dicht

Envelopje is allang geklikt hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we er géén afzeiktopic van maken jongens (en Stampertje). Dan moet ie dicht

k zal mn best doen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:19:
Is toch niet echt bevorderlijk voor de sfeer hier Tony, terwijl je dat als medewerker wel hoort te zijn

*Verscheurt sollicitatiebrief :cry: *

Waarschuw beheerder
hahhah val wel op dat nadat ik voor de grap op het envelopje heb geklikt alleen nog maar donateurs en admins reageren gheghe:-d

lachen hoor:-)

Waarschuw beheerder
ben ik de enige die ondertussen PB-tjes ook nog s van m krijgt :P? pff nou ik stop met me met hem bezig te houden. denk ik O:)..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 22 mei 2005 om 14:20:
k zal mn best doen

Daar hoef jij je best niet voor te doen :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:22:
ben ik de enige die ondertussen PB-tjes ook nog s van m krijgt

Waarom jij wel :@ ??

Waarschuw beheerder
hahahahahahhaa......

het is zeker zondag ghegheghe
Waarschuw beheerder
donateur
hahhah val wel op dat nadat ik voor de grap op het envelopje heb geklikt alleen nog maar donateurs en admins reageren gheghe

Ben je tegen je vriendin ook altijd zo lollig :S ??

Begin ook wel medelijden met haar te krijgen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
hahhah val wel op dat nadat ik voor de grap op het envelopje heb geklikt alleen nog maar donateurs en admins reageren gheghe

Valt ook wel op dat je klaarblijkelijk niet weet hoe het hele systeem werkt op 'n dergelijke site...

Want bahelve het feit dat je de zoekfunctie niet kunt vinden cq gebruiken, begrijp je ook niet dat als je op het envelopje klikt en er staat dat er al 'n ticket geopend is over deze topic, het niet nodig is om dit nogmaals te doen :D

Waarschuw beheerder
Waarom jij wel ??

misschien kan je een PB aan m vragen :P? hij schijnt van zeiken te houden dus dan wil die t vast over PB ook wel doen
Waarschuw beheerder
donateur
Je heet toch BTW niet echt Gordon hé? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik ook PB's?

Postzegel is zeker antwoord (y)

Misschien kunnen we penvrienden worden?

Waarschuw beheerder
donateur
Stampertje...

Kap nou eens! :/

Verlaag jezelf niet tot hetzelfde niveau (N)

Waarschuw beheerder
hahahahahhahaa..........ik vin dit steeds leuker worden joh...wat een aandacht allemaal zeg:-d
Waarschuw beheerder
donateur
Dit maakt de zondagmiddag toch nog leuk :D :respect:

Waarschuw beheerder
whahah neeeeeeee :D hij heet gordon.. mooier dan dit kan t niet worden.

nightmare walker's feestarchief
Psyclone · The nuclear bass 10 april 2004
A Nightmare in Rotterdam · The Legend Returns... 28 februari 2004

ik verwijs u vriendelijk door naar www.cu2.nl :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:28:
hahahahahhahaa..........ik vin dit steeds leuker worden joh...wat een aandacht allemaal zeg

Zag je deze week nog lopen (y):D

[img width=402 height=295]http://forumspam.articblue.nl/user_related/attentionwhore/images/0022.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Iemand afzeiken vanwege zijn naam getuigt idd ook niet echt van niveau...

Waarschuw beheerder
donateur
Damn mensen :S

Verlaag jezelf toch niet zo!

Het word er zo echt niet beter op hier, terwijl dat wel de reden is dat jullie zeggen te rageren... om het hier beter te maken (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Stampertje...

Kap nou eens!

Verlaag jezelf niet tot hetzelfde niveau

Ik zeik nu toch niet? :[

Moest alleen effe lachen om z'n naam 8)

Bedankt voor je PB-tje gordon 8) je doet je naam wel eer aan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:30:
Iemand afzeiken vanwege zijn naam getuigt idd ook niet echt van niveau...

Laten we het er maar op houden dat zijn ouders geen vooruitziende blik hadden O:)