Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 135649x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
Waarschuw beheerder
:yes: dat is mijn gedachte ook erachter (Y)

Waarschuw beheerder
ze treden zowiezo niet hard op...ookal heb je 300 8) dat is juist het mooie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 18:15:
ze treden zowiezo niet hard op...ookal heb je 300 dat is juist het mooie.

tuurlijk de straf valt altijd mee,zeker als het je eerste keer is dat je gepakt wordt en je verder geen strafblad hebt,alleen stroom jatten wordt zwaar bestraft.
het mooie is deze hobby leverd (als je wilt) veel geld op,en de straffen zijn (te) laag.
niet zo gek dat nederland +/- 60.000 kwekers heeft :)

Waarschuw beheerder
goed he 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 5 november 2005 om 19:19:
strafblad hebt,alleen stroom jatten wordt zwaar bestraft

das ook dom :/ betaal gewoon je stroom des te minder is de kans dat ze aankloppen. en zo extreem vebruikt het nou ook weer niet dat je zegt; ik jat de stroom want dan verdien ik veel. uit een hokje van 20m² met een plant of 400 komt echt wel genoeg vanaf om de stroom te dokken :)

edit: ik bedoel PTW niet dom, maar stroomk jatten in het algemeen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
btw, nu het in een keer kouder wordt, wordt de verse lucht die aangezogen wordt ook flink kouder :/ hoe vangen jullie dit verschil nu op? vorig jaar hebben we er toch wel problemen mee gehad :(
Waarschuw beheerder
hmm...misschien zuig je wel teveel lucht weg (overmaat afzuiging?) gewoon ff dimmertje erop, geven de lampen niet voldoende warmte? weet niet wat voor hok je hebt en wat de mogelijkheden zijn qua verwarming, in een groot hok kun je altijd zo'n radiatortje halen die je zo in et stopcontact plugt..ff temp. instellen en klaar..

of gewoon afzuiging of halve kracht, goed ventileren en tabs voor co2 , dit lijkt me alleen wel een beetje link :9

B-creative
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dimmertje heb ik al ;) lampen geven ook genoeg warmte af, maar snachts wordt het gewoon echt koud :S ik heb er ook al zo'n 3kw staalkachel bij, maar ook die krijgt het zwaar af en toe :S

creatief zijn wel al :jaja:

Waarschuw beheerder
Gaat snachts ook je afzuiger zachter??Bij mij word het geregelt met een thermostaat.Word het warm,gaat afzuiger harder draaien,word het koud...gaat ie zachter :9

hé hé troep is bijna droog B) nog 1 of 2 dagen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 08:48:
dimmertje heb ik al lampen geven ook genoeg warmte af, maar snachts wordt het gewoon echt koud ik heb er ook al zo'n 3kw staalkachel bij, maar ook die krijgt het zwaar af en toe

creatief zijn wel al

gewoon extra lampje ophangen hahahaha B)

maar heb je dan snachts je lampen uit? kun je niet handiger snachts je lampen aanzetten dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes: s`nachts je lampen aan i.p.v. overdag,scheeld al heel wat temperatuur verschil :P
Wat ook wel wil helpen is als de lampen uit zijn je verse lucht inblaas uit zetten;dan hebben de planten toch niet zo veel verse lucht nodig...ikzelf heb`m gelijk met de lamoen gezet;lampen aan,aanvoer ook aan..

Morgenavond gaat`n zware :smoke: avond worden :kwijl: ff mee doen met`t kampioenschap waterpijp roken O:) Nou 1e zal ik wel niet worden want het is alweer een hele tijd geleden dat ik zo`n ding heb leeggetrokken :p Daarna ff pannenkoeken eten om m`n vreedkick te stoppen,en daarna tijd voor`n striptease in`t blow-cafe ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op maandag 7 november 2005 om 12:45:
Morgenavond gaat`n zware avond worden ff mee doen met`t kampioenschap waterpijp roken Nou 1e zal ik wel niet worden want het is alweer een hele tijd geleden dat ik zo`n ding heb leeggetrokken Daarna ff pannenkoeken eten om m`n vreedkick te stoppen,en daarna tijd voor`n striptease in`t blow-cafe

dat is een overzichtelijke avond :yes: :smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op maandag 7 november 2005 om 12:45:
`nachts je lampen aan i.p.v. overdag,scheeld al heel wat temperatuur verschil

en als je dag&nachtstroom hebt is et nog goedkoper ook :D

Waarschuw beheerder
kwam nog wat fotos tegen uit de oude doos :d
me eerste hokkie ,daar waar de liefde is begonnen .
uiteraard op aarde toen nog , want van hydro wist ik nog geen reet af :d
[img width=400 height=302 cacheid=000aaadc001eeebe3b7c60891a011016dd]http://img467.imageshack.us/img467/8467/hpim19881zt.jpg[/img]
[img width=400 height=302 cacheid=000aab0f001eef690360ac4a1a011016dd]http://img467.imageshack.us/img467/640/hpim19892vj.jpg[/img]
:smoke:

Waarschuw beheerder
(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de befpiraat returns op maandag 7 november 2005 om 13:23:
Jullie zijn hierbij allemaal gearresteerd!

zoui je dus geen poot hebben om op te staan ,want net als jij met je politie teken ,kan de rest hier ook wel eens dingen neerzetten die niet waar zijn :d ,zou toch echt op heterdaad moeten zijn en trouwens weinig bewijs voor een hok van een paar jaar geleden :d

Waarschuw beheerder
en dan alsnog :9

heb hokken niet thuis staan B) dus een inval zou geen ramp zijn 8)

Waarschuw beheerder
hokken thuis is zowiezo niet slim :no: ik maak me ook nergens zorgen over ,plus discusierren over kweken is niet strafbaar en materiaal uitwisselen ook niet , op grond daarvan mogen ze geen zaak beginnen tegen je , vandaar dat dr weer vele forums open zijn ook :woopwoop:
:smoke:

Waarschuw beheerder
idd...kep geen hok, ben een brave tuinkwekert O:) maar daarom mag ik dr wel over lullen

Waarschuw beheerder
o:)
Waarschuw beheerder
leuk eerste hokkie ricardo, ik ga iets van een waaier aanschaffen voor bij me planten.. is het wel het makkelijkst als ie heen en weer beweegt toch?? of is gewoon steeds dezelfde richting ook genoeg (maar met scheef groeing lijkt me dat onhanding)

Waarschuw beheerder
wind op je planten is slecht,laat het heen en weer tussen je plant en lamp gaan.

Ik gebruik helemaal niks :9
Waarschuw beheerder
aanzuiging vanonder afzuiging van boven.
trek je de lucht door je planten heen, is goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op maandag 7 november 2005 om 13:56:
ik ga iets van een waaier aanschaffen voor bij me planten.. is het wel het makkelijkst als ie heen en weer beweegt toch??

een waaier mag niet ontbreken in een hok vind ik ,een waaier circuleert de kamer de lv word weggevoerd en de warmte verspreid zich beter over de kamer , dus het is wel aan te raden
de eerste dagen in groei zal ik de waaier niet op de planten zetten .
wneer je ze in bloei gaat zetten voer je het een beetje op en plaatst je ze gewoon op je planten . dat ze lekker bewegen . en hoe verder je komt in het proces voer je de waaier snelheid op . zodat de plantjes dr aan kunnen wennen steeds , waaier op je planten zorgt dr voor dat je stevige stelen krijgt die niet gauw omknakken als dr een beetje grote top aan zit . alleen de laatste dagen voor oogst niet je waaier op je planten zetten .

als je bij part time wietteler zijn eigen text kijkt dan heb je dr een mooi schematje waar alles in staat van a tot z .of anders haal je eff schema bij de growschop .daar staat alles op en in ook van plantje tot stopcontact :d
Waarschuw beheerder
donateur
'k zou de waaier nooit op de planten zetten, maar boven de planten langs en onder de lampen door, hierdoor voer je warmte van je lampjes meteen af en zal de warme/vochtige lucht bij de planten mee naar boven gezogen worden. Ik zou ook eerder voor een 4 kleine ventilatoren kiezen dan voor 1 of 2 groteren. De circulerende lucht moet ook nooit ergens stil komen te staan. daar zal dan als eerste bubrot kunnen ontstaan.
Waarschuw beheerder
Ik moet ook een nieuwe ventilator halen,deze is na 3 maanden al stuk :s stand 1 doet`t niet meer,en op 2 maakt ie veel lawaai...

Ik had de 1e x ook budrot omdat ik geen ventilator had denk ik...:@ ach,daar leer je weer van :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op maandag 7 november 2005 om 18:04:
k zou de waaier nooit op de planten zetten, maar boven de planten langs en onder de lampen door,

uiteraard tussen de planten en de lamp in zodat de warmte verdeeld word en afgevoerd en de lv .maar wat ik bedoel is dat je planten best wel wat wind mogen ,en kunnen vangen . is bewezen dat je plant veel sterkere steel van krijgt omdat die van kleins af aan weerstand krijgt .wat weer voordelig is voor de eindopbrengst want dan breekt je steel niet zo gauw af . ik bedoel dus ook niet de ventilator laag en enkel op de plant te zetten .maar die jongen bedoelde dat die helemaal geen ventilator op zijn plant wou richten ivm met schreefgroeien van de plant , en meerdere kleine ventilators zijn inderdaad beter :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
[img=http://img244.imageshack.us/img244/6020/dsc010530pk.th.jpg]
[img width=152 height=130]http://img244.imageshack.us/img244/1994/dsc010547rb.th.jpg[/img]
[img width=152 height=130]http://img244.imageshack.us/img244/7820/dsc010572vh.th.jpg[/img]

zoals je ziet is de temp enigzins onder controle :) we zitten nu op +/- weken, en toen we begonnen was het nog redelijk weer. nu laten we de lampen langzaam wat later aangaan, niet in een keer van overdga naar snachts aan. verder hebben we al ventilatoren staan tussen de lampen en platen. toch zie je op de onderste foto een van de planten die enigzins in de stress zijn ( 3 bladeren :( )toch zijn ze redelijk vol voor 5 weken :D plant is ongeveer 50cm hoog op de foto..

Waarschuw beheerder
donateur
en nee, dit is niet bij mij thuis ;) in je eigen hok moet je niet schijten he..

Waarschuw beheerder
nou...1090 gram van een ruimte van 250x130x150cm met 3 lampjes en 17 planten.Ze zijn een week tevroeg eraf gegaan vanwegen rot :o

vrij netjes nog eerste oogst in dat hokkie B)
Waarschuw beheerder
toch netjes(3x1000watt neem ik dan aan :P;) )
geouwehoer, altijd mooi toch dat je nog meer dan de kilo oogst,als de toprot toeslaat :)

zijn er trouwens nog mensen met speciale wietjes?
dus geen WW,pp,santa enz... ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 8 november 2005 om 14:40:

big buds :yes: original usa big buds :smoke:

Waarschuw beheerder
Heb toch gauw weer nieuwe stekjes nodig :(

Waarschuw beheerder
koop je die toch? :/ 2 dagen kan je ze hebben :9

gebruik 3x 600 :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 16:33:
Heb toch gauw weer nieuwe stekjes nodig

ceas heb me nr :bier:

Waarschuw beheerder
vraag jan en alleman maar krijg ze maar niet :( beetje minder stuk of 8 moet er wel vanaf kunnen

FTP !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 14:43:
big buds original usa big buds

zelf 1x bob marley X big bud gehad geloof ik,klinkt speciaal... was het niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 8 november 2005 om 16:42:
elf 1x bob marley X big bud gehad geloof ik,klinkt speciaal... was het niet.

ken die bon marley plant wel . dus een kruising met een big bud :s maar geloof me de original big buds kunnen flinke joekels worden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 8 november 2005 om 14:40:
dus geen WW,pp,santa enz... ?

super silver bud

Waarschuw beheerder
White tiger.... daar ga je helemaal kapot van :P komt wel uit 1 van me niet favoriete steden (A'dam) maar is wel goed te doen :D.
Waarschuw beheerder
Ik krijg zo m`n nieuwe stekkie`s (L) weet nog niet wat`t word dus 1 grote verassing ;) Zet morgen wel ff erop wat`t is...alles goed en wel,als het maar geen PP is...ik denk zelf iets van NLX ofzo...

Waarschuw beheerder
hoezo geen pp?? vind het een super plant :D

Waarschuw beheerder
hij niet dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 19:01:
vind het een super plant :D

kaktus
Waarschuw beheerder
is er nou ook een speciaal soortje wat echt veel meer wiet aanmaakt? op bij diesluiters van zaadjes staat ook altijd wat je er ongeveer afhaalt. ben ik benieuwd hoeveel iemand al van een plant heeft afgekregen...

Waarschuw beheerder
ik dacht net dat al half 3 was?? hoe kan dat nou??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op woensdag 9 november 2005 om 00:26:
is er nou ook een speciaal soortje wat echt veel meer wiet aanmaakt?

top44 en BigBud zijn ideaal voor SoG... veel op m2 kort groeien...

erg speciaal zijn ze niet, verder zou ik et niet weten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 00:31:
ik dacht net dat al half 3 was?? hoe kan dat nou??

rook je kierewiet dan ofzo ?