Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 135591x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Koning combo B.V.O:bier: op woensdag 5 oktober 2005 om 18:39:
Heb ook een fortuin in de tuin staan

Het weer is de komende 2 weken nog "top"

En ik ga het allemaal verkopen

IK WIL T WEL KOPEN HOOR
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:22:
zo hoort t!!

leuk kasje vol.... :respect:

is die kleine al aan het sparen voor z'n uitzet :D
Waarschuw beheerder
Dit zijn mijn plantjes!
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001dfe272b386e421a010097eb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BMQ6QKSC[/img]

Ben al wat rot tegengekomen:( hoop dat het niet doorzet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en waar in assen woon je? ;D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op woensdag 5 oktober 2005 om 23:09:
en waar in assen woon je?

en voor mensen als jou is maar 1 benaming: Vieze rat
Waarschuw beheerder
IK WIL T WEL KOPEN HOOR

:D je hebt zelf staan :D

Plus het feit dat ik het aan bekende verkoop..
Als je hier iets afspreekt of zegt waar je woont weet je cker dat je tuin leeg is :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Koning combo B.V.O:bier: op donderdag 6 oktober 2005 om 09:22:
je hebt zelf staan :D

maar buitenwiet doet het goed op de engelse export lijn , en krijg je meer voor dan wneer je het slijt voor de nederlandse markt :bier:
plus je kan je binnenwiet er mee mengen zodat je meer centen krijgt terwijl je kwalitatief minder goede wiet dr tussen heb zitten :p
Waarschuw beheerder
Nogmaals mijn plantjes maar dan van nu
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001e00cca4840ad11a0100ceea]http://www.mijnalbum.nl/Foto=73GZBR3R[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001e00ced23076651a0100ceea]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UYEGNK84[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001e00d0b4fb32bf1a0100ceea]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YD3Z8RVW[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
m'n eerste oogst is zo goed als droog

morgen lekker :smoke:

Waarschuw beheerder
hoe drogen jullie ????
Waarschuw beheerder
donker
18tot20graden
lv van 40tot50% (lv=luchtvochtigheid)
duurt ongeveer 7 tot 12 dagen
waneer de stengels in je toppen breken waneer je het buigt is het droog,de stengel mag niet buigen!

drogen kan je op droogrekkie's doen,droognetten of zelf wat in elka bouwe.
als je veel te drogen hebt is een afzuiging+filter ideaal...tgeeft nogal een sterke geur de eerste paar dagen.

[img width=480 height=640 cacheid=000a608f001e01ec54baef551a0100e975]http://i17.photobucket.com/albums/b69/apeldoorn/DSCN2687.jpg[/img]
afzuiging door de wand van de kast heen,

[img width=480 height=640 cacheid=000a609a001e01f6131a95851a0100e975]http://i17.photobucket.com/albums/b69/apeldoorn/DSCN2684.jpg[/img]
Binnekantje,bovenin filter,van onder af na boven toe komen 26 drooglagen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-T-W op donderdag 6 oktober 2005 om 16:43:
26 drooglagen

dat ziet er goed uit (y)
zeker wel lamme vingers van 't knippen ;)

ik droog in de schuur op een kruisnet dat gaat tot nu toe ook prima (kom denk wel ruimte te kort)
alleen het is niet echt warm genoeg 's nachts
eerste lichting is wel al bijna droog...... :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apvdh op donderdag 6 oktober 2005 om 18:03:
zeker wel lamme vingers van 't knippen

neej nooit,als je de goeie schaartjes hebt krijg je nergens last van.
en af en toe even kleine pauze :)

Uitspraak van Apvdh op donderdag 6 oktober 2005 om 18:03:
alleen het is niet echt warm genoeg 's nachts

beter dat je het iets kouder hebt dan te warm,bij te warm droogt je top te snel en dan alleen de buitenkant en blijft de top binnenin vocht houden,kruimelt nogal kut :P
bij wat kouder droogt het geleidelijker,duurt wel iets langer.

Waarschuw beheerder
die bovenste foto met dat slakkenhius . ik zie een kier van hier tot gunter , en daglicht uit een raam ? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 19:34:
die bovenste foto met dat slakkenhius . ik zie een kier van hier tot gunter , en daglicht uit een raam ?

zie je goed,maar dat is een kier tussen de bovenkant van de kast en een schuine wand van het dak :)
nix ernstigs...
ene daglicht? komt vanuit het dakraam ja,heeft geen invloed die kast is lichtdicht....
scherpe ogen heb je wel !!
Waarschuw beheerder
heb je ff mooi inmekaar gefixd :yes: (Y)

Ik laat dei PP buiten nog 2 weekie`s staan als`t kan met`t weer :kwijl: haartjes beginnen nu eindelijk een beetje bruin te worden (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op vrijdag 7 oktober 2005 om 12:51:
heb je ff mooi inmekaar gefixd

Ik laat dei PP buiten nog 2 weekie`s staan als`t kan met`t weer haartjes beginnen nu eindelijk een beetje bruin te worden

thnx,vind ut zelf ook mooi gelukt :)
ene kheb ook nog paar pp dames ergens wild staan,zelfde als jou.... nog 1,5 a 2 weekies dan zijn ze precies goed!
anders ma vroeger oogsten.
ma ik gok erop dat dat er niet inzit,alleen 2003 dat was een ZWAAR TOPjaar voor wiet :D

Waarschuw beheerder
beetje grote afzuiger voor zo een kleine filter.

Waarschuw beheerder
eerste plant vandaag geknipt, :D
whahahah lamme vingers ervan gekregen!!!!
de rest morgen en na t weekend:)
Waarschuw beheerder
donateur
oefening baart kunst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 18:48:
beetje grote afzuiger voor zo een kleine filter.

euhh 250kuub op 325kuub filter.. zo hoort het!!
tis alleen een te grote afzuiging voor dat kassie...

lijkt miss lomp groot,komt doordat er 160mm opzit inplaatsvan 125mm,zit een flensje tussen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ah,zo yheb ik`t ook in m`n hok: 125mm inblaas,en 160mm afzuiging,met een flensje ertussen naar 125mm.voor de afzuigslang ;)
Nog 3 weekie`s en dan knippen maar !!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
nog 6 weekjes geduld en dan is mijn oogst klaar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op zaterdag 8 oktober 2005 om 09:19:
,zo yheb ik`t ook in m`n hok: 125mm inblaas,en 160mm afzuiging,met een flensje ertussen naar 125mm.voor de afzuigslang

heb je alleen die 160mm op dezelfde manier als mij bevestigd of heb je in je hok 250kuub afzuiging hangen?
Waarschuw beheerder
ehm,erin,ik weet niet precies hoeveel capacitijd heeft,`t is zo`n ufo model,van 160mm.,en op de grond ligt er 1 van 125mm.
Ik heb dat ding aan de binnenkant opgehangen d.m.v.plastic banden,van +- 2 cm.breed die heb ik aan het plafond vast gemaakt aan een beugel...werkt wel aardig :yes: moet alleen nog ff nieuwe banden maken op m`n werk,en dan 2 uitlaatrubbers er tussen scheeld nog meer trillingen :p

Pff,en nu ff bij komen met`n :smoke:
Waarschuw beheerder
Hier een paar pictures van mijn 2 dames op het balkon.

Hier foto's van plant 1:

[img width=114 height=167 cacheid=000a65fb001e13f4d5ec89961a0102253b]http://img349.imageshack.us/img349/7707/buitenplantbloei122jm.th.jpg[/img]

close-up van de hoofdtop:

[img width=114 height=167 cacheid=000a6606001e14008cf88da51a0102253b]http://img349.imageshack.us/img349/8312/buitenplantbloei140ex.th.jpg[/img]

Foto van plant 2:

[img width=114 height=167 cacheid=000a660f001e1419db4919381a0102253b]http://img349.imageshack.us/img349/7616/buitenplantbloei155ai.th.jpg[/img]

close-up van de hoofdtop:

[img width=114 height=167 cacheid=000a6614001e142bde6401531a0102253b]http://img349.imageshack.us/img349/1018/buitenplantbloei134kf.th.jpg[/img]

Nog een week hooguit 2 en dan is het oogsttijd :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001e178403b0ff841a01026652]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IO3KGTBH[/img]

[img width=360 height=480 cacheid=00000045001e178c6f109bc91a01026652]http://www.mijnalbum.nl/Foto=POMWHQOM[/img]

[img width=360 height=480 cacheid=00000045001e179631ae47261a01026652]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BXY3X6LM[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001e17a1e589da5d1a01026652]http://www.mijnalbum.nl/Foto=OSPJWABA[/img]

haha, ze zijn een beetje mislukt :P
eerst in potten gehad, daarna in vollegrond, waarna ze lekker zijn doorgeschoten, waardoor ik dus boven mn toppen een lange steel met blaadjes zit.

achjah, oefening baart kunst :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoooo ben ik weer :D

Waarschuw beheerder
delta je plantje ziet dr nie zo best uit :no: en denk dat je doorschieters gaat krijgen , dat is een grote top die niet compact is , maar ale kanten opgroeit behalve dat die dichtgroeit . je had m beter in die pot kunne nlaten staan , je heb m over gezet in de volle grond , en de energie die die kon gebruiken voor die top , heeft die nu moeten verdelen over meerdere wortels aanmaken en de top. plus ik denk dat die door het verpotten en de extra energie voor wortel aanmaak ,beetje gestrest is geraakt. je blad heb hele dunne vingers . volgend keer gewoon in het medium laten staan lijk me beter :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 10 oktober 2005 om 10:20:
zoooo ben ik weer

hai hai

Waarschuw beheerder
ik heb mijn plantjes net geknipt 18 kilo erbij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 14:00:

nat droog ? en van hoeveel plantjes dan ?
18 kilo is lekker hoor :yes: zo eff na de zomer :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wiet stinkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van herber op maandag 10 oktober 2005 om 15:07:
wiet stinkt

stront ook :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van herber op maandag 10 oktober 2005 om 15:07:
wiet stinkt

weed heeft 1 van de lekkerste geuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 14:02:
nat droog

ze zijn nou aan het drogen
Waarschuw beheerder
Ja,ja mensen het is er bijna tijd voor :kwijl: nog 2 à 3 weken,en dan knippen maar !! Mooi gelijk met m`n binnenwietje klaar ;)

Pfff,wat een weekend....`k heb een zooi klappen gekregen,en weet me god niet meer wat er gebeurd is :s ben 4 uur `kwijt`van de hele nacht...en`n lens,en 2 oorbellen,en een dik oog rijker :s en kreeg net te horen dat een bekende ,die al een tijd vermist werd,zichzelf heeft opgehangen....
Leuk begin van de week weer...

Eèn remedie voor :

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
Waarschuw beheerder
Pfff,wat een weekend....`k heb een zooi klappen gekregen,en weet me god niet meer wat er gebeurd is ben 4 uur `kwijt`van de hele nacht...en`n lens,en 2 oorbellen,en een dik oog rijker en kreeg net te horen dat een bekende ,die al een tijd vermist werd,zichzelf heeft opgehangen....
Kut man.. :flower:

heb zelf ook een dik (blauw) oog, kapotte knieen, ellebogen, wang, en mond.. was weer hendig weekendje met de osdorp posse in lisse.. (alles aan mezelf te danken hoor, beetje mosh pitje bouwen :devil: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laatste foto van voor t oogsten:
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001e1cfcb6b2fa7c1a0102b7f9]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MI3GI8KF[/img] we wilden gewoon niet langer wachten dus zo'n beetje alles er af geknipt..

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001e1d028cf50f181a0102b7f9]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RQ4WNVDD[/img] zo hier en daar nog wat laten zitten om te kijken wat dat nog gaat doen( valt te proberen toch?)

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001e1d05835af7891a0102b7f9]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VNUD47UN[/img]
alles opgehangen en nu afwachten wat t gaat doen..

heb gister( kon niet wachten:P ) een jointje er van gedraaid maar werd er alleen maar erg moe van...

of zou at toch komen omdat ik vanaf Qlubtempo niet meer geslapen had?:P
Waarschuw beheerder
donateur
zo ellepel dat word zeker lekker roken.

ik moet er morgen ook aan geloven, ik krijg nu wel heel veel rot... :@

ik heb hem al 2 dagen geen water gegeven ik ik laat hem nu 24uur binnen staan, en dan lekker knippen, drogen en :smoke:

de eerste oogst van 2weken geleden is al voledig in rook op gegaan:
- smaak was redelijk (voor een buiten weedje...)
- stonedheid was ook goed te doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 14:00:

18kilo nat erbij? bij wat? had je nog meer al dan?
ene vertel ens hoeveel plantjes je had staan,

Uitspraak van Jappie.NL op maandag 10 oktober 2005 om 19:49:
Pfff,wat een weekend....`k heb een zooi klappen gekregen,en weet me god niet meer wat er gebeurd is ben 4 uur `kwijt`van de hele nacht...en`n lens,en 2 oorbellen,en een dik oog rijker en kreeg net te horen dat een bekende ,die al een tijd vermist werd,zichzelf heeft opgehangen....

Wat een kut weekend :S

ene ellepel je hangt ze daar te drogen,maar wel pal onder een dakraam,beter is het als je ze geheel in het donker droogt... of is dat niet mogelijk?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
`k heb een zooi klappen gekregen,en weet me god niet meer wat er gebeurd is :s ben 4 uur `kwijt`van de hele nacht...en`n lens,en 2 oorbellen,en een dik oog rijker

heb ik ook wel eens als ik naar voetbal gaat in t weekend :d
sterkte dr mee :bier:
een bekende ,die al een tijd vermist werd,zichzelf heeft opgehangen....

gecondoleerd :flower:

Uitspraak van P-T-W op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:01:
ene ellepel je hangt ze daar te drogen,maar wel pal onder een dakraam,beter is het als je ze geheel in het donker droogt... of is dat niet mogelijk?

lijk me ook , dat is ten goede van de thc . zonlicht breekt thc af

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 13:58:
delta je plantje ziet dr nie zo best uit en denk dat je doorschieters gaat krijgen , dat is een grote top die niet compact is , maar ale kanten opgroeit behalve dat die dichtgroeit . je had m beter in die pot kunne nlaten staan , je heb m over gezet in de volle grond , en de energie die die kon gebruiken voor die top , heeft die nu moeten verdelen over meerdere wortels aanmaken en de top. plus ik denk dat die door het verpotten en de extra energie voor wortel aanmaak ,beetje gestrest is geraakt. je blad heb hele dunne vingers . volgend keer gewoon in het medium laten staan lijk me beter

Doorschieters zijn het al zekers, maar als ik ze in de potten had laten staan weet ik niet of ze het zouden overleven :P maarja, over 7 maanden beginnen we alweer aan de volgende kweek :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 08:54:
maarja, over 7 maanden beginnen we alweer aan de volgende kweek

zo kan je het ook bekijken :P

Waarschuw beheerder
waarom zou het in het donker moeten drogen? vorig jaar ook niet gedaan hoor en dat ging toen ook goed.

en als zonlicht htc afbreekt......wat moeten die planten buiten dan? beetje raar verhaal vind ik, lijkt me dat de thc die er al opzit heus wel blijft zitten. ;)

de smaak van de wiet is trouwens supergoed, komt omdat ik van te voren bij alle planten appelsap er bij in gooi, krijgen ze een ietwat zoetige smaak van:D
maar toch is de opbrengst minder dan vorig jaar, topjes zijn klein gebleven, veel te weinig zon gehad, dus da's wel jammer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:58:
en als zonlicht htc afbreekt......wat moeten die planten buiten dan? beetje raar verhaal vind ik, lijkt me dat de thc die er al opzit heus wel blijft zitten. ;)

je knipt de plant af ,en zodra je dat doet ook de toevoer van alle stoffen .en zal de top ook geen thc meer aanmaken . en omdat de top geen thc aanmaakt en zonlicht thc afbreekt klopt de verhouding niet en word dr alleen maar afgebroken en niet meer opgebouwd , zodat de kwaliteit minder word . je moet het opzich zelf weten ,maar het is geen broodje aap verhaal :no:
ps zodra e de top afknipt of uitlaat drogen zal die heel veel thc aanmaken de eerste dagen , is een reactie op uitdrogen. maar zodra dr veel zonlicht of licht op komt is het thc duidelijk minder . ken mensen die dr planten drogen en een paar lampen aan laten staan (haastige broodfokker)en mensen met de zelfde stekken en kweekmethode die dr toppen drogen in het donker . en die wiet is duidelijk sterker , omdat die niet aan zonlicht is blootgesteld , en haastig drogen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ohw okee, goede uitleg :jaja:

maar ja we hebben geen andere plek dus dan maar wat minder thc...

ik blow toch zelden dus dan geeft dat ook weer niet
;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 17:48:
maar ja we hebben geen andere plek dus dan maar wat minder thc...

ik blow toch zelden dus dan geeft dat ook weer niet

t is ook echt iets wat jezelf beter vind :yes: stoned word je dr tog wel van :d rook ie iets meer :d is maar hobby tog :d
ieder heb ze eigen dingen die die doet en zijn gebruiken , en zo ken dr lekker gediscusierd over worden :woopwoop:
:smoke: veel smokeplezier:

Waarschuw beheerder
en we hebben best wel veel dus zowiezo tot volgend jaar genoeg...:D

en anders haal ik een blokje hash erbij en maak ik een mixje van mijn wiet en die hash..
gegarandeerd :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 18:01:
gegarandeerd :vaag:

opzeker al gerookt van de hars van de schaar ?
vin ik zo lekker om te roken dat :d draai dr hele ballen van :d