Partyflock

Forumonderwerp · 778483
4 volgers · 135649x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op zaterdag 1 oktober 2005 om 10:24:
En uh,Spint heb ik niet;geen flau idee wat`t wel is.... zit gewoon op het blad witte,kalk-achtige vlekjes

misschien toch meeldauw,of een vorm/soort van meeldauw
(grouwe meeldauw,valse meeldauw?)

iig gelukkig dat het geen spint is toch :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgende week weer eens rustig aan met mijn nieuwe hok beginnen...

ff kijken wat ik precies ga doen

zowiezo een kweekhok van 1.20 bij 1.00 onder een 600 watt
moet alleen nog ff kijken of ik een drooghok er naast knal
ik wou ook op mapito gaan kweken

iemand nog tips ?
Waarschuw beheerder
donateur
gvd :@

net weer een beetje rot gevonden.....

dus alvas weer maar een paar knoppen er uit geknipt,
deze zijn al een stuk voller als die van afgelopen maandag.

hopen dat de rest nog een week of 2 kan blijven staan
Waarschuw beheerder
Zo, vandaag weer een halve plant weggeknipt, nog twee halve en één hele te gaan :)

Bij mij zit er ook hier en daar een klein beetje rot in, maar ik ben al aan het knippen en als je het rookt merk je er toch niks van :smoke:
Waarschuw beheerder
Jappie.NL of RICARDO DEN HAAG...vraagje,

jullie doen binneteelt bijde toch?
kheb een droogkastje gebouwd,afzuiging van 250kuub met 325kuub filter...is nogal grote afzuiging op dit kastje,in het begin zonder ventilatiegaten zoog hij de deur strak vast:P

mja het moet ma zo,maar nu hangt hij en begint de afzuiging te brommen,erg irri zo naast je bed...op rubbers hangen kan helpen,maar dit brommen lijkt van binnenuit de bekisting te komen...kan het zijn dat hij teveel kracht heeft en teveel tegendruk omdat het kastje zo klein is?
dus niet genoeg aanzuiging van lucht?
zou meer ventilatiegaten helpen?
of andere tips... graag doe anders geen oog dicht :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ehm,je hebt de afzuiger al in je kast nhangen neem ik aan ?? Tja aan rubberen ringen hangen helpt wel wat :yes: ;ben zelf ook nog op zoek naar 4 stuk`s,iemand een idee :o
Verder zou ik aan de onderkant een gat van minsten 10 cm. in doorsnede maken,hij moet natuurlijk wel z`n werk kunnen doen,en eventueel doe je aan de binnenkant een buis die je 1xin`t rond legt;scheeld ook aardig wat geluid (Y)
Ikzelf heb nu zo`n iso-flex slang van 12.5 doorsnee,met 3cm.steenwol vulling en 2lagen palstic+folie,hoor je nix meer van ;) en eventueel zo`n regelaar,hoeft ie ook niet de hele tijd vol uit,als je slaapt zachtjes aan en overdga wat sneller ofzo...

Succes :smoke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben ook dealer, so what
Waarschuw beheerder
thnx zitten ideén bij...moet goed komen.

ene de afzuiging hangt buiten de kast,filter erin.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:51:
...

waar slaat dit op?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:06:
kan het zijn dat hij teveel kracht heeft en teveel tegendruk omdat het kastje zo klein is?

denk ik eerder
Uitspraak van Jappie.NL op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:48:
;ben zelf ook nog op zoek naar 4 stuk`s,iemand een idee

ja die uitlaatrubbers die ze bij autos gebruiken (Y) autohandel dus :d
en eventueel zo`n regelaar

zon regelaar kan ook flink geluidsoverlast maken :yes: als ik die van mij laag zette dan bromde die als een gek :s
maar das bij mij nie zon probleem omdat ik goed de kamers isoleer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:54:
denk ik eerder

Je moet doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P-T-W op zaterdag 1 oktober 2005 om 13:27:
iig gelukkig dat het geen spint is toch

nee gelukkig niet :O

Waarschuw beheerder
anouk ga jij s lekke rmet barbies spelen ofzo :s

Waarschuw beheerder
floppie dan maar :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo floppie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb er 1 achter in de tuin staan.2 meter.kleine toppe.gaat binnenkort naar iemand in zijn achter tuin.die heeft daar een kas.das wel beter.heeft ook lampen+verwarming.dat word vies veel smokuh als er wat an komt
Waarschuw beheerder
Ikzelf heb nu zo`n iso-flex slang van 12.5 doorsnee,met 3cm.steenwol vulling en 2lagen palstic+folie,hoor je nix meer van

was vanplan 2a3 meter van zulke slang eraan te maken,de afzuiging zuigt vanuit de kast en blaast recht na benede op de vloer,zit ongeveer 1,80m tusse de uitblaas en de vloer.
dus dan slang tot boven de vloer of er een bocht in maken en het ergens anders heen leiden?
een bocht erin neemt afzuigkracht weg,zou wel ideaal wezen iets minder zuigkracht.
en scheelt het echt goed veel zoeen slang of valt het nogal tegen?

Uitspraak van meppel maniak:xtc: op zondag 2 oktober 2005 om 16:09:
kheb er 1 achter in de tuin staan.2 meter.kleine toppe.gaat binnenkort naar iemand in zijn achter tuin.die heeft daar een kas.das wel beter.heeft ook lampen+verwarming.dat word vies veel smokuh als er wat an komt

verplaatsen kan,zolang je hem nie uit te graven hoeft :P
ene 12/12 zette die lamp(en) dan,heb je wel de goeie lampen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitlaat rubbers :respect: wat een idee (Y)

Ikzelf heb een slang van +- 3m.en die heb ik in een bocht liggen en dan naar zon klapraampje toe,boven de deur naar`t balkon;heb ik wel zo`n beige rooster ervoor gemaakt,zodat`t niet opvalt...`t scheeld misschien een beetje zuigkracht maar een hoop herrie !! en daar gaat`t om :yes:

Ging ik voor de 2e x binnen 3maand speciaal d`r heen voor die highlife cup winnaar ;alweer uitverkocht :s alleen gruis en voorgedraaid..gelukkig hebben ze daar ook wel aardig wat keus :smoke: kom de week wel weer door,alleen die hees (à 9.50) is niet te roken...

Morgen maar ff een paar rubbers halen :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op zondag 2 oktober 2005 om 21:55:
Ikzelf heb een slang van +- 3m.en die heb ik in een bocht liggen en dan naar zon klapraampje toe,boven de deur naar`t balkon;heb ik wel zo`n beige rooster ervoor gemaakt,zodat`t niet opvalt...`t scheeld misschien een beetje zuigkracht maar een hoop herrie !! en daar gaat`t om :yes:

is t luchttoevoer ?
Waarschuw beheerder
:no: afvoer,naar buiten,onderin m`n kast heb ik een kleinere UFO met zo`n gewone flexslang voor inblaas van verse lucht,die hoor je nog meer dan de afzuiger..

Strax ff bij automat langs (Y)

Wat een smerig wietje ,dei hHees uit `t Bunkertje :s

Gelukkig is die Shiva wel lekker :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op maandag 3 oktober 2005 om 12:49:
met zo`n gewone flexslang voor inblaas van verse lucht,die hoor je nog meer dan de afzuiger..

heb je je inblaas afgesloten met een panty ? doe ik altijd je weet nooit wat je mee zuigt van buitenaf ,
Uitspraak van Jappie.NL op maandag 3 oktober 2005 om 12:49:
Wat een smerig wietje ,dei hHees uit `t Bunkertje :s

Gelukkig is die Shiva wel lekker :kwijl:

vroeger hadden ze ok master kush die was lekker :yes: weet nie of dat nog in dat assorti zit :smoke:
Waarschuw beheerder
Die panty moet er nog komen...Ze hebben daar wel een snoep-automaat,waar wiet en hash enzo inzitten,opzich wel makkelijk :yes: master-kush...eigenlijk niet zo opgelet..;had ook een beetje haast want m`n nichtjes en m`n tante stonden te wachten..

BIj ons in de shop (Far-Out) heb je zo`n kauwgomballen automaat,kun je voor 2 euro een toppie wiet halen,en in 5 stuks zit een briefje waarmee je voor 12 euri mag uitzoeken (Y)
Waarschuw beheerder
Ja das idd wel beter dat ze nu zo'n snoepkast hebben staan kun je tenminste nog kiezen welke top je wilt hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
bruine haartjes beginnen t ekomen:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb helaas me halve plant moeten knippen vandaag

weer een hele berg rot in mijn plantje

ik heb hem nu lekker kaal geknipt zodat de rest van de toppen helemaal vrij hangen, hopen dat de rest nu nog ff kan blijven staan

Waarschuw beheerder
wij hebben ze vanmiddag weer in de tuin gezet, onder het dekzeiltje vandaan.

t blijft de hele week weer mooi weer, en dat willen de dames maar wat graag!
:D :D
zo hier en daar zitten er ook wat rotte plekken in, maar die laten we gewoon even zitten.
het zijn maar hele kleine stukjes en misschien breidt het zich niet verder uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 20:50:
zo hier en daar zitten er ook wat rotte plekken in, maar die laten we gewoon even zitten.
het zijn maar hele kleine stukjes en misschien breidt het zich niet verder uit.

bedoel je in de tpojes el ? dat kan je dr beter uithalen dan :yes: als het in je toppen zit .als het dr eenmaal zit hoe klein da nook tast het 100% de rest van je top toppen aan :yes:
Waarschuw beheerder
Die toppen met rotte plekken kun je er beter meteen afknippen inderdaad, liever vandaag nog dan morgen :yes: en oppassen voor kruisbesmetting, want voor je het weet zit alles vol en kun je je planten wel weggooien :)
Waarschuw beheerder
Moet binnenkort maar denk ga knippen 1 plantje voor de lol blow niet meer!! maar blijft toch leuk zo plantje plant en als die klaar is uiteraard 1 stickie smoken om het af te leren
Waarschuw beheerder
donateur
heb weer ff bij mijn kindjes gekeken, gaat heel goed met de buitenplantje, wel hier een daar een bruin plekje, maar die ga ik er zometeen uithalen

en de haartjes eginnen ook mooi bruin te kleuren!
Waarschuw beheerder
:yes: goed opletten nu voor Bud-rot : heb er zelf ook al een paar topjes tussen weg moeten halen..thc-aanmaak gaat ook de goeie kant op :yes:
Vanmiddag ff Power-Top toevoegen voor de laatste 2 weekie`s en dan een mes door de stam drukken (zal wel eerst een gat moeten boren,dat ding is bijna 5cm in doorsnee!!) En tegen die tijd ook ff een plu erboven hangen,of eerder als`t weer slecht word..

:smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op dinsdag 4 oktober 2005 om 13:00:
en dan een mes door de stam drukken (zal wel eerst een gat moeten boren,dat ding is bijna 5cm in doorsnee!!)

[img width=640 height=480]http://i17.photobucket.com/albums/b69/apeldoorn/stamdikte_wiet.jpg[/img]
zoiets ;)

ene over die isoflex slangen, eerst de binnekant goed vast-tapen aan de uitblaas toch,zodat de lucht de ruimte ertusse opvult,die laag met steenwol?
anders heeft het weinig dempend effect ofnie?

Waarschuw beheerder
heb gistere al 2 plante geknipt en nat was het 900 gr . ni slecht voor men eerste keer .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:23:
heb gistere al 2 plante geknipt en nat was het 900 gr . ni slecht voor men eerste keer .

900gr nat,hou je tusse de 150&200 droog over,dus tusse de 75&100 droog per plant.
redelijk voor 1ste keer :)

maar buitenstruiken kan je met gemak 500tot wel 1000 gram droog afhale mits alles optimaal is,

iig een goedkope blow gekweekt zo :D

Waarschuw beheerder
ken ze inderdaad die dr 1100 1200 gr per plant aftrekken :d
eg werelds :smoke:
Waarschuw beheerder
Bruine haartjes komen er ook bij mij ja, alleen al wat moeten knippen en te drogen gehangen door die kut schimmel, maar ja dat hou je buiten toch he.

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001df846865da1cd1a01000991]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KOAQ774Z[/img]

zo hoort t!!

Waarschuw beheerder
ziet dr inderdaad goed uit :d
Waarschuw beheerder
donateur
Purple is geknipt:D had 5.5 kg nat van 3 planten afghaan is ondertussen ook lekker aan het toppen kweken :)

Waarschuw beheerder
gisteren alle rotte plekjes eruit geknipt.
overdag staan ze in de zon en snachts even onder een zeiltje, worden ze ook niet nat van de dauw.:)

update hoe de dames er nu uit zien:
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001df98c4fc7f20a1a01002f92]http://www.mijnalbum.nl/Foto=PC7JFEQS[/img]
weinig bruine haartjes dus ze moeten echt nog wel een weekje staan denk ik.
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001df99b7aca6e851a01002f92]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NSYD68BY[/img]

ze ruiken nu wel flink, en ze plakken ook heel erg!
:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 11:41:
weinig bruine haartjes dus ze moeten echt nog wel een weekje staan denk ik

een week?? zou je niet denken dat ze nog wat langer moeten?? ik zal ook effe foto van 1 die van mij posten. iemand een idee hoe lang deze nog zou moeten ongeveer?

[img width=500 height=333 cacheid=00000045001df9b8c90291601a010032bc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=V6QOAP4R[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op woensdag 5 oktober 2005 om 12:06:
iemand een idee hoe lang deze nog zou moeten ongeveer?

geen idee :d alleen dat blad ? er komt iets tekort puntje van dat blad kleurt bruin en sterft af . verbranding door de lamp zou het nie zijn ,anders hadden je bovenste bladeren het ook gehad

Waarschuw beheerder
vorig jaar konden we de 2e week van oktober oogsten,maar bij onze planten zit er nog vrij weinig bruine haartjes aan.
als de haartjes voor driekwart bruin gekleurd zijn kun je dus oogsten.:)

dus ik denk bij ons dan minimaal nog een week, t weekend zou wat slechter worden,maar daarna weer beter geloof ik,dus als t lukt over een weekje gaat de boel eraf.
Waarschuw beheerder
:cheer: he Snux,ook eindelijk het juiste Topic gevonden :o (Y)

Part-Time : zo`n geisoleerde flex-slang die kun je kant en klaar kopen !!!! Als jezelf er 1tje probeert te maken is echt onbegonnen werk....

Bij bijna elke Grow-shop kun je ze wel krijgen,kijk maar`s op`t net ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op woensdag 5 oktober 2005 om 12:57:
Part-Time : zo`n geisoleerde flex-slang die kun je kant en klaar kopen !!!! Als jezelf er 1tje probeert te maken is echt onbegonnen werk....

hehe zo bedoelde ik het niet,ik heb kant en klaar ja,uiteraard ga nie klote om een paar eurie's... maar die slangen bestaan uit een binneslang van alu met allemaal gaatjes erin,deze moet je toch eerst goed vast-tapen aan de uitlaat zodat de lucht die er uitgeblazen wordt het stuk ertussen (de laag steenwol tussen de lagen aluminium) opblaast en zo een dempend effect heeft..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 12:13:
vorig jaar konden we de 2e week van oktober oogsten,maar bij onze planten zit er nog vrij weinig bruine haartjes aan.

jup vorig jaar had ik mijn oogst ook allemaal in de herfstvakantie,gok dit jaar ook weer dus nog 2 week miss langer als het weer het toelaat :)

Uitspraak van Sir Vincent op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:50:
Purple is geknipt had 5.5 kg nat van 3 planten

5,5kg nat hajje je planten boven de grond afgeknipt en gewogen? :P
dan haal ik de 70kg wel hehe ;)

Uitspraak van CARLOS KATZIE VAN DE KOSMOS op woensdag 5 oktober 2005 om 11:40:
hoeveel zou je daar denk je droog van overhouden dan??

20%hou je droog over van het natte gewicht ongeveer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook een fortuin in de tuin staan :p

Het weer is de komende 2 weken nog "top"

En ik ga het allemaal verkopen :bier:
laatste aanpassing