Die hebben hier vorig jaar met judith d'r verjaardag ook staan bekken, en sliepen samen in 1 bed hier boven..
en Esther en Robin hadden volgens mij ook wellis eerder gezoend of niet kweet niet meer
donateur
Ja klopt...
Want toen ik die vriendin van Mandy thuis ging brengen en ik in m'n binnespiegel keek zag ik robins tongetje helemaal los gaan daaro binne...
Whahahaha.. och jah ik bemoei me er verder maar niet mee
Maareh.. je von er dus niet veel aan ?
donateur
Nee man...
Stond echt vol met houthakkers...
't is gewoon jammer dat het maar één zaal was. Ze hadden gewoon een aparte early hardcore zaal moeten maken... maarja.. de opkomst was ook niet zo hoog dus dan stonde daar ook hooguit 10 mensjes ofzo
het word steeds gekker
ik had helemaal GEEN ruzie vanacht en ik heb ook niet met Robin gezoent
Ga lekker over iemand anders verhalen lopen vertellen die niet waar zijn jezus
Ik ga helemaal niets vragen..
als jullie er gelukkig van worden om verhalen over iemand te vertellen die niet waar zijn..mij best !!
Jullie zoeken het maar uit !!!
waar slaat dat op Pinda bel mij om uur of 4/5 vannacht ja michel en esther hebbe ruzie k zeg ja leuk nouja ik kentog nie ruike of dat war is of niet
zoek jij het uit dan doe maar rustig hoor
Maare on topic.. niet zo zijken mensen het was ckr wel weer een goed feesie voor Amigos en zeker voor die prijs alleen jammer dat Stalker de enige was die niet zoon commercieel setje neerzette ey voor de rest links op de dansvloer stonden Pogoërs, rechts op de dansvloer Gabbers dus het was nie eens zo slecht geregeld dacht ik zo
Ja maar ja je ken niet altijd alles krijgen zoals je het wilt ey, ze zijn dr nou 1maal het zijn dr nie weinig ze zijn ook nie zomaar in 1 x weg dus je zal het toch met elkaar uit moeten houwen of niet zeuren en alleen naar Oldskool/Early Rave feesies gaan..