Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Whaha dus jij liep op je 6e al rond in de Central Studio's
Grappig...
maar waarschijnlijk ben je wle de enigste die het mooi vind
nee hou niet van techno geef mij maar TERROR OF SPEEDCORE..
Neem je ook wat voor mij mee.
* Colaatje, gooit pindaatje naar Moon.Wij vieren overwinning alvast hé .Doe jij ook mee Jeany ? *
Transformer citeer 21 mei 2005 15:58
ik vind dat KnijperDwergje geen recht van spreken heeft... zij is niet zo heel erg mooi
nee jij bent lekker
Alsjeblieft Rietje erbij?
Bij mijn hoofd krijg ik tenminste niet het gevoel dat ik moet poepen...
echt wel zielige nutteloze mensen op de wereld
die zich allemaal un leven moeten zoeken whihi lach me helemala scheef
Je bent net een kerel bah
* Gooit 'n borrelnootje op de grond voor ons Knijpertje *
Onze vorige hond at ook altijd van de grond
* Gooit 'n borrelnootje op de grond voor ons Knijpertje *
Onze vorige hond at ook altijd van de grond .laatste aanpassing 21 mei 2005 16:12
Moon, ze heeft d'r eerste woordje geschreven .
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA je hebt un vriend zag ik en MIJN moppie neemt jou niet whih dat weet ik heel zeker whihi enne whihi hahahha ik lag me dood stom wijf denk je nou echt dat MIJN Moppie jou wil hahhahahhahahahhha ik krijg buikpijn van het lache hahah
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHAHA je hebt un vriend zag ik en MIJN moppie neemt jou niet whih dat weet ik heel zeker whihi enne whihi hahahha ik lag me dood stom wijf denk je nou echt dat MIJN Moppie jou wil hahhahahhahahahhha ik krijg buikpijn van het lache hahah
Maar stiekem ben je wel BANG
Anders zet je niet 10x in je profiel dat als je
moppie van jou is
Ik zal ook niet verder gaan kijken als ik jou was
Waarom lach je zoveel?Ik zal me doodschamen als ik zo'n forum had geopend en helemaal als ik zo beledigt zal worden.
vind ik fijn als mensen van me walgen whihi
die denken allemaal dat ze zelf allemala ZO PERFECT ZIJN
![[img width=214 height=227]http://groups.msn.com/_Secure/0SgCfAlYWkDtH1PjKMBDwQjhT20XXCMhfe3bC81c33NB8kff4L1F3u4W9DIiWD6ioZSSE*uUNMi4BKVSrkHGUCQIH8ZVUwIzQpf5AIQrKBS3LsUubdZV1QA/19%20mei.bmp?dc=4675523171024092865[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0SgCfAlYWkDtH1PjKMBDwQjhT20XXCMhfe3bC81c33NB8kff4L1F3u4W9DIiWD6ioZSSE*uUNMi4BKVSrkHGUCQIH8ZVUwIzQpf5AIQrKBS3LsUubdZV1QA/19%20mei.bmp?dc=4675523171024092865)
Absoluut niet! Maar wij zijn niet zo dom om een topic
erover te gaan openen
Als m'n hond er op wilde klimmen trapte ik dat beest eraf...
och boeie.. maar evengoed bedankt.. ik kan er niet van wakker ligge.. die denken allemaal dat ze zelf allemala ZO PERFECT ZIJN
* Spuit Moon schoon, Iel Moon, doe dat niet meer hé.Zo heb je straks nog enge ziektes *
ik word een beetje misselijk van die half kale kunnen ze die neit hier verwjderen
hoezo verwijderen zijn er genoeg die half kala zijn hoor
wat vinden jullie van mn foto whihi
Ik vind je foto leuk!
Lieve meid, meer dan de helft van de vrouwelijke pf-ers heeft jou zogenaamde liefde van je leven binnen 3 tellen in bed, ALS ze dat al willen.
Uitspraak van KnijperDwergje op zaterdag 21 mei 2005 om 15:29:
wat vinden jullie van mn foto whihi
Ik vind je net een kerel.... Whihi
Idd.. en het niveau ging drastisch naar beneden toen jij een topic ging openen, wat zeg ik! toen jij je aanmelden
Net een paard
Ik heb zin om die whihi eruit te slaan .
wat die foto of de whihi?
Als jullie dr foto toch allemaal zo walgelijk vinden, waarom dan nog in dit topic blijven..?
Als jullie dr foto toch allemaal zo walgelijk vinden, waarom dan nog in dit topic blijven..?
Nee ik wil slaan!
Hou jij d'r vast, dan sla ik het eruit
Ben je niet zo goed in dan, denken
dat 'denk' je verkeerd namelijk
om en om?
Ik wil ook
en als klap op de vuurpijl rij ik samen met Nick over haar heen met de kinderwagen
Oh Moon, wat 'n geweldig idee .Moet Nick niet toevallig 'n spuugje doen op dát moment
geen zin in
Ik zag op de foto's dat ie dr ook al uitlacht
stoer ventje
Belle... Mooie foto's in je account.. Tattoo gek???
ook een nieuw woord?
Manish..
ook een nieuw woord?
ik heb r eentje... misschien dat er een 2e bij gaat komen
Tis manisch..
www.nti.nl
behoorlijk...
ehhh lekker q... ?
Ga mezelf zo ff klaarmaken denk ik
Kom we openen 'n eigen "Kwebbel topic".Waar we regelmatig bijeenkomen om de aanval in elkaar te knutsel
Kom we openen 'n eigen "Kwebbel topic".Waar we regelmatig bijeenkomen om de aanval in elkaar te knutselen !
baal ik ervan dat ik niet in Friesland woon....
stond in je profiel... maar vertel...
![[img width=514 height=597]http://groups.msn.com/_Secure/0WAAdA!4aqbzuvSeNFcadfgK3!mV*WPghC*JIfwS33mEebSKYxMUIKZW!L1gANiKYzCsUzt14Dv6sCVSaqSqVS!qrPIY7vQ4T279Wli7Rf8oBE4CcIX2xueSpxtrYz65SLgAAAP****8/miene%20lieverd%20en%20ik.bmp?dc=4675520304804635502[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0WAAdA!4aqbzuvSeNFcadfgK3!mV*WPghC*JIfwS33mEebSKYxMUIKZW!L1gANiKYzCsUzt14Dv6sCVSaqSqVS!qrPIY7vQ4T279Wli7Rf8oBE4CcIX2xueSpxtrYz65SLgAAAP****8/miene%20lieverd%20en%20ik.bmp?dc=4675520304804635502)
die voorste ja, wat moet die kerel met dr
en jullie zijn weer gefacineerd met ons... klopt het weer...
duss
Wel triest, omdat jij het blijkbaar nodig vind om iemand de grond in te trappen.
Heb je misschien zelf een minderwaardigheidscomplexje?
Of vroeg ze er zelf om??
ik heb niks te klagen..... Eerder grootheidswaan... jij??
Heb nergens gelezen dat ze er om vroeg om afgezeken te worden
Je zegt het goed.. GrootheidsWAAN
Lees is tussen de regels door... Zie het grotere verband is....
Zelfkennis... It's a gift...
Snap je dan niet wat een waan is?
Hoe dom ben je?
Je overschat jezelf. En niet zo'n klein beetje ook.
Als je ook maar een beetje verstand had (of gevoel) zou je niet zulke trieste reacties plaatsen
Laten we eerlijk met zo'n kop en dan op zo'n foto... JA dan vraag je er EG wel om om afgezeken te worden, kop as een trekhaak, pfff. Nou nie geen lopen zeiken dat zoiets nie gezegd mag worde he!
As je zoiets doet kun je, nee MOET je, bepaalde reacties verwachten en slikken!