Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Lieve meid, meer dan de helft van de vrouwelijke pf-ers heeft jou zogenaamde liefde van je leven binnen 3 tellen in bed, ALS ze dat al willen.
Uitspraak van KnijperDwergje op zaterdag 21 mei 2005 om 15:29:
wat vinden jullie van mn foto whihi
Ik vind je net een kerel.... Whihi
Idd.. en het niveau ging drastisch naar beneden toen jij een topic ging openen, wat zeg ik! toen jij je aanmelden
Net een paard
Ik heb zin om die whihi eruit te slaan .
wat die foto of de whihi?
Als jullie dr foto toch allemaal zo walgelijk vinden, waarom dan nog in dit topic blijven..?
Als jullie dr foto toch allemaal zo walgelijk vinden, waarom dan nog in dit topic blijven..?
Nee ik wil slaan!
Hou jij d'r vast, dan sla ik het eruit
Ben je niet zo goed in dan, denken
dat 'denk' je verkeerd namelijk
om en om?
Ik wil ook
en als klap op de vuurpijl rij ik samen met Nick over haar heen met de kinderwagen
Oh Moon, wat 'n geweldig idee .Moet Nick niet toevallig 'n spuugje doen op dát moment