Partyflock

Forumonderwerp · 777969
5 volgers · 42592x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=208 height=311]http://www.splif.nl/sfiles/SPLIF-LOGO11.gif[/img]

okee 3de poging!!!

En als er nog viezerikken zijn die hier een slotje willen, dan hebben ze meestal geen leven.

Dit is namens de ECHTE rokers onder onsO:)

Veel praatplezier toegewenst (again)
Waarschuw beheerder
donateur
jongeeee

Waarschuw beheerder
lekker dan schut
Waarschuw beheerder
donateur
owwh wat relaxt
Waarschuw beheerder
:( :[ grrrrr
Waarschuw beheerder
donateur
maar dat is juist goed
Waarschuw beheerder
uhuh
Waarschuw beheerder
donateur
daar hou ik wel van

Waarschuw beheerder
neegh stop is
Waarschuw beheerder
donateur
vertel dan is iets leuks al.........
Waarschuw beheerder
dit is ook een doods topic ;)

word niet veel boeiends gezegt he :P
Waarschuw beheerder
donateur
jahwel
Waarschuw beheerder
oja wat dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
filmpie van hoe hard ik aan het masturberen ben

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.stopracism.tk ?

Waarschuw beheerder
oke ik vertel wat leuks:)

Gisteravond ben ik aangereden terwijl ik aan t bezorgen was voor het Aziatische voedselconcern A Yik. Het voorval vond plaats op de kruising plantage/florastraat. Ik reed op de plantage op de vespa zonder licht. Ik zag een auto staan die stond te wachten om linksaf te slaan. Toen kwam ik aanrijden en ik had voorrang maar de beste man zag mij niet dus trok doodleuk op en ik week nog uit maar het was al te laat. Ik werd knoerthard geramd en daar lag ik op het koude asfalt. Toen begon ik te schelden en zo en proberen op te staan. Dus die jongen stapt uit helemaal geschrokken en hij ging meteen ze excuses aanbieden. Hij stotterde helemaal al weet ik niet of dat door de schrik kwam of niet. Dus ik zeg met mij gaat t opzich wel. Nou, wij zijn auto even bekeken en al zijn schade zat rond ze nummerplaat wat bevestigde dat ie me wel geramd heeft. Allemaal deuken in ze nummerplaat enzow maar verder geen noemenswaardige schade ofzow. Maar omdat ik zonder licht reed en zonder helm leek het me geen goed idee om er werk van te gaan maken aangezien ik dan zelf de lul kan zijn. Dus ik zeg: ik laat t hierbij als je t goed vind. Nou die gozert kon nog steeds geen woord uitbrengen dus die brabbelde iets dat leek op oke:)

Dus ik wens die gozer nog een prettige avond en ik liep verder naar A yik. Toen ik mezelf daar verbonden had enzo dacht ik: Jezus.. een peukie zal er nu wel in gaan! Dus ik op zoek naar me peuken maar die zaten niet meer in me zak:p Die waren en dus uitgevallen tijdens mijn ellenlange vlucht door de lucht O:) Noujah ik weer terug naar dat kruispunt lopen en daar lagen me peuken:D Al waren ze wel overreden door die zelfde lul die mij ook al aanreed! Hij dacht zeker dat ik nog niet genoeg pech had.

En vanochtend werd ik wakker met een knallende koppijn en een dikke knie. Verder is het allemaal goed maar ik stel het natuurlijk altijd op prijs als jullie allemaal met fruitmanden en MCDonalds bij me langs komen hoor O:)

Wat een verhaal he..
Waarschuw beheerder
hehe 8)

Waarschuw beheerder
donateur
nou al..we gaan dr werk van maken hoor komt voor mekaar :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 13:49:
lekker dan schut

:aai:

Waarschuw beheerder
(F)

Waarschuw beheerder
:9

Waarschuw beheerder
:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:nocheer:

Waarschuw beheerder
:aai:
Waarschuw beheerder
we leven allemaal met je mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hogen op maandag 17 oktober 2005 om 18:12:
we leven allemaal met je mee

With who?
Waarschuw beheerder
al schut lees die topic is door man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hogen op maandag 17 oktober 2005 om 19:04:
al schut lees die topic is door man

?
Waarschuw beheerder
mooi he, dat hele verhaal wat al heb neer gezet, lijkt me stug dat je dat niet heb gelezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hogen op maandag 17 oktober 2005 om 19:07:
mooi he, dat hele verhaal wat al heb neer gezet, lijkt me stug dat je dat niet heb gelezen

Ik heb nix gelezen en zie ook nix. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 19:14:
Ik heb nix gelezen en zie ook nix.

koop een brilletje schut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 15:54:
oke ik vertel wat leuks

Gisteravond ben ik aangereden terwijl ik aan t bezorgen was voor het Aziatische voedselconcern A Yik. Het voorval vond plaats op de kruising plantage/florastraat. Ik reed op de plantage op de vespa zonder licht. Ik zag een auto staan die stond te wachten om linksaf te slaan. Toen kwam ik aanrijden en ik had voorrang maar de beste man zag mij niet dus trok doodleuk op en ik week nog uit maar het was al te laat. Ik werd knoerthard geramd en daar lag ik op het koude asfalt. Toen begon ik te schelden en zo en proberen op te staan. Dus die jongen stapt uit helemaal geschrokken en hij ging meteen ze excuses aanbieden. Hij stotterde helemaal al weet ik niet of dat door de schrik kwam of niet. Dus ik zeg met mij gaat t opzich wel. Nou, wij zijn auto even bekeken en al zijn schade zat rond ze nummerplaat wat bevestigde dat ie me wel geramd heeft. Allemaal deuken in ze nummerplaat enzow maar verder geen noemenswaardige schade ofzow. Maar omdat ik zonder licht reed en zonder helm leek het me geen goed idee om er werk van te gaan maken aangezien ik dan zelf de lul kan zijn. Dus ik zeg: ik laat t hierbij als je t goed vind. Nou die gozert kon nog steeds geen woord uitbrengen dus die brabbelde iets dat leek op oke

Dus ik wens die gozer nog een prettige avond en ik liep verder naar A yik. Toen ik mezelf daar verbonden had enzo dacht ik: Jezus.. een peukie zal er nu wel in gaan! Dus ik op zoek naar me peuken maar die zaten niet meer in me zak Die waren en dus uitgevallen tijdens mijn ellenlange vlucht door de lucht Noujah ik weer terug naar dat kruispunt lopen en daar lagen me peuken Al waren ze wel overreden door die zelfde lul die mij ook al aanreed! Hij dacht zeker dat ik nog niet genoeg pech had.

En vanochtend werd ik wakker met een knallende koppijn en een dikke knie. Verder is het allemaal goed maar ik stel het natuurlijk altijd op prijs als jullie allemaal met fruitmanden en MCDonalds bij me langs komen hoor

Wat een verhaal he..

dit bedoel ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hogen op maandag 17 oktober 2005 om 20:16:
dit bedoel ik

jongeeee nou en.

Al ken alles hebben.
Waarschuw beheerder
buhuh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hihi

Waarschuw beheerder
donateur
echte bikkel he..

denk dat al een beetje te veel met afgelopen zaterdagnacht in ze hoofd zat ;)