het was een verbetering van het origineel wat iemand uit mn vriendenlijst leuk leek om op elk topic waar ik aan meedoe te gaan plaatsen.. zal em wel ff poste
Op zaterdag 27 augustus 2005 om 20:03 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.
Overtreder: SCHUTTOSZ SCHOPT KONTEN
Geconstateerd: zaterdag 27 augustus 2005 om 20:03
Categorie: forumonderwerp - dubbel
Omschrijving: Er is geconstateerd dat het onderwerp dat je hebt geopend in bijna identieke vorm al bestaat waarin relatief recent nog activiteit is geweest.
Je kunt jouw opmerkingen aan dat onderwerp toevoegen!
Gebruik volgende keer eerste de zoekfunctie om te kijken of een vergelijkbaar onderwerp niet nog actief is!
Strafpunten: 0
Actie ondernomen: nee
Element: Offensive in Muziek & DJ's
Alternatief: Jullie mening: Dj Paul & Offensive in Muziek & DJ's
Dit is een opmerking, geen waarschuwing.
jah leuk, maar dat wist ik niet, ken ik er wat aan doen?
(permanent verbannen)
donateur
ik was je lekker voor
(permanent verbannen)
Spliff topic
haha,hardcore is dood
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 00:11:
Op zondag 28 augustus 2005 om 15:06 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.
Overtreder: SCHUTTOSZ SCHOPT KONTEN
Geconstateerd: zondag 28 augustus 2005 om 15:06
Categorie: forumbericht - kwetsend / beledigend / provocerend
Omschrijving: Er is geconstateerd dat je een kwetsende, beledigende of provocerende uitlating hebt gedaan in een forum bericht.
Strafpunten: 2
Actie ondernomen: nee
Element: SCHUTTOSZ SCHOPT KONTEN in Hoe was powercore outdoor?, Feesten & uitgaan
zondag 28 augustus 2005 om 11:57
ben blij dat ik niet heen ben geweest
kkzielige line up
kkzielige muziek
en kkzielige naam voor een feest
Bij herhaaldelijke overtreding van het beleid zal automatisch worden overgegaan tot verwijdering van Partyflock.