Partyflock

Forumonderwerp · 777792
Waarschuw beheerder
Ik heb een aantal jaar geleden een relatie gehad van bijna 2 jaar. Mijn toenmalige vriend hield niet van stappen, terwijl ik iemand ben die 't liefst ieder weekend op stap gaat:bounce: Ik ging ook voordat ik iets met hem kreeg al vanaf m'n 14e jaar ieder weekend op stap:P

Ik heb toen voor hem bijna meer dan 1 jaar ieder weekend thuis op de bank gezeten voor de tv:/ (heel de videotheek gezien:s) want in 't begin ging die wel mee op stap, maar dat was alleen omdat ie al heel lang achter mij aanzat en 't toen op zo'n manier probeerde om iets met mij te krijgen:lief:

Ik zou zoiets nu dan dus ook NOOIT:no: maar dan ook NOOIT:no: meer doen voor een gozer!!

Wie heeft er ook wel is zoiets gedaan voor een vriend/vriendin??
Of wie blijft er nu nog steeds voor iemand thuis, terwijl die 't eigenlijk niet wil:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind dat je ieder het zijne moet gunnen dus als ik wel wil stappen en mijn vriend niet dan ga ik wel alleen en omgekeerd werkt dat het zelfde

gelukkig wil mijn vent wel lekker mee stappen :D

Waarschuw beheerder
ik en me vriend gaan ons eigen weggetje, als we gezellie met z'n tweeen wat willen doen dan doen we dat en als we liever een avondje gaan stappen met vrienden zonder elkaar dan doen we dat ook. vrijheid is heel belangrijk. elk weekend elkaar niet zien vanwege stappen vind ik overdreven maar af en toe is toppie. zo hou je ook beter contact met je vrienden.

Waarschuw beheerder
nee, laat elkaar gewoon in hun eigen waarde. ik heb nu bijna 4 jaar een relatie met mijn poepie en als je elkaar dan de hele tijd op de hielen zit wordt je gek. je vrienden zijn net zo belangrijk als je vriend/vriendin. als je die laat vallen dan kan je nog een moeilijke periode tegemoet gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand het echt waar is, misschien wel......
Wil namelijk toch ooit een toekomst opbouwen.
Het zal dan niet meer iedere maand zijn,
maar af en toe
Waarschuw beheerder
zou der wel rekening mee houden maar om nou ieder weekend op de bank te zitten :nee: je kan best af en toe is uitgaan desnoods blijft hij dan maar thuis :)
Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeej...

ik heb bijna 2 en half jaar een relatie gehad.. voor die tijd ging ik ook elke week stappe...

maar toen ik verkering had.... ben ik 2 jaar niet weze stappe gewoon niet...en ben nu de schade flink aan het inhale:)

maar liefde maakt blind

Waarschuw beheerder
ik zou dus echt nooit thuis blijven voor me vriend:no:

hij moet me accepteren zoals ik ben.:yes:

(K)
Werkzaam bij Elements of Bass
Artiest Teflon.
Waarschuw beheerder
Zou jij stappen opgeven voor je vriend of vriendin??:lief:

Ja dat zou ik wel want als je van iemand houd dan geef en neem je in een relatie.
Je kunt ook samen leuke dingen doen en samen stappen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC TEFLON op maandag 28 november 2005 om 15:41:
Zou jij stappen opgeven voor je vriend of vriendin??

Ja dat zou ik wel want als je van iemand houd dan geef en neem je in een relatie.

maar tis juist.
zou jij je uitgaan opgeven voor je vriendin.!!
dan ga je ook niet samen stappen:no:
Waarschuw beheerder
Niet omdat hij dat zou willen. Wel als ik dat zelf zou willen :P
Waarschuw beheerder
Je kan wel leuke dingen samen willen doen.. maar als zij dat ook niet wil.... dan is het best saai hoor elke zaterdag avond beetje voor de tv zitte... en zondag weer vroeg wakker zijn...

bij begin is dat niet zo erg maar op gegeven moment wil je tog wel ook leuke dingen gaan doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC TEFLON op maandag 28 november 2005 om 15:41:
Zou jij stappen opgeven voor je vriend of vriendin??:lief:

Ik vind ook dat je allebei je eigen dingen moet kunnen doen in een relatie :) En waarom zou je niet lekker kunnen gaan stappen zonder hem? Je hoeft toch niet altijd alles samen te doen als je een relatie hebt... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 28 november 2005 om 15:57:
Ik vind ook dat je allebei je eigen dingen moet kunnen doen in een relatie En waarom zou je niet lekker kunnen gaan stappen zonder hem? Je hoeft toch niet altijd alles samen te doen als je een relatie hebt...

vind dat ze gelijk heeft:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
neee nooit!!!!

soms lijkt het erop dat ie niet vaak meer uitwild, word ik best wel gek van, als ik een hele week werk, vind ik het gewoon heerlijk om op zaterdagavond lekker te knallen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoek een middenweg zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
jah idd ik zou ook een midden weg zoeken ene keer uit dan niet of lekker met vrienden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiRELL@ op vrijdag 20 mei 2005 om 11:03:

Never nooit niet dat ik dat ooit zou doen...
Gaat ie maar in zijn eentje bankhangen..

Ik ga wel mee bankhangen als ik t stappen zat ben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja mijn lieverd is veel belangrijker dan stappen
Waarschuw beheerder
donateur
Of wie blijft er nu nog steeds voor iemand thuis, terwijl die 't eigenlijk niet wil

Uhm ja tis geven en nemen in een relatie!
Zelf ken ik het ook...ik stap liefst van donderdag tot zondag...maar goed heb ook rekening te houden met!
Maar tis soms best balen als je een weekend niet op stap gaat, maar dan komt het een volgende weekend weer helemaal goed;)! Of gezellig met allemaal vrienden thuis zitten..maakt soms ook een hoop goed! Dan ben je niet uit..maar wel onder vrienden, een borrel en muziek;)!

Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 28 november 2005 om 16:18:
als ik een hele week werk, vind ik het gewoon heerlijk om op zaterdagavond lekker te knallen

:yes: precies...tis ff een uitlaatklep!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het in mijn vorige relatie op moeten geven toen mog ik helemaal niet meer weg dat heb ik 3 jaar vol gehouden en nu heb ik een nieuwe vriend ik ga nu ook niet meer vaak stappen maar ik zou het nooit meer helemaal opgeven en dat hoef ik ook niet want hij gaat ook gewoon mee stappen:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik zal alles wel op willen geven voor mijn vriend dus dat ook :D (L)
Waarschuw beheerder
gewoon combineren..... je moet elkaar respecteren.... dus als jij wil stappen... ga je stappen :devil:
en de volgende weekend zit je weer knusjes tegen je lieffie op de bank... :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 28 november 2005 om 21:20:
gewoon combineren..... je moet elkaar respecteren.... dus als jij wil stappen... ga je stappen
en de volgende weekend zit je weer knusjes tegen je lieffie op de bank...

Inderdaad.
Waarschuw beheerder
als het niet te vaak zou gebeuren, dan kan het wel.
maar je moet ook kunnen gaan wanneer je zelf wil..
maar denk dat je zelf tog ook af en toe wel eens een lekker weekendje bij je meid of bij je vriend wil zijn?
Waarschuw beheerder
aan de ketting leggen die zooi:D

Waarschuw beheerder
Ik zou het nooit opgeven maar misschien wel wat minderen...En als mn vriendin er moeite mee heeft, jammer dan. Gaat ze maar gezellig mee...of anders blijf lekker thuis :yes:
Waarschuw beheerder
Heb dat ook eens gehad ja, nou écht niet meer. Laat die mensen die niet uit willen gaan maar lekker verkering nemen en trouwen met mensen die ook niet uit willen gaan en laat ons lekker feesten.

Dankzij mijn huidige vriendje ga ik nou juist meer uit! Love you baby (K)

Waarschuw beheerder
Je kan best eens tijd voor elkaar vrijmaken, maar als je zin hebt om te stappen moet dat zeker gewoon kunnen...(ook zonder elkaar)

Je hebt toch vrijdag én zaterdagavond....

Kan toch 1 dag chillûhh, 1 dag stappen...

En nog iets...Tis toch ook beter als je ook je "eigen leven" hebt én je schatje....Heb je toch veel meer aan elkaar te melden lijkt mij......

Waarschuw beheerder
af en toe niet stappe of geen biertjes drinke met me maatjes maakt tog ook niet uit.. je mot tog wat voor je meisje over hebbe.. maar geef ook veel om me maatjes.. en die zie k meestal ook wel in t weekend.. dus heb nix te klage.. ma dat soort dinge opgeve? dat niet..:no:

Waarschuw beheerder
elkaar gewoon tot een bepaalde hoogte vrijlaten

Waarschuw beheerder
eg niet

Waarschuw beheerder
als ik dr 1 had.
zou ik het wel opgeven als die persoon dat graag zou willen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets sluipt er een beetje in, in het begin! Dan wil je alleen maar op-,in- en tegen elkaar aanliggen ;),
Waarschuw beheerder
Echt niet. :nee:
1 keer gedaan in een relatie van 2,5 jaar.. :S

Die fout maak ik dus nooit meer.
Waarschuw beheerder
Die fout heb ik een keer gemaakt in een relatie
van 2,5 jr met een jongen die een stuk ouder
was en daardoor t stappen wel gezien had t rustiger
aan wilde doen!!Mja dat zeg je nie tegen een meisje
die 18 is(toen was ik 18) want int begin ging ie wel vaak
mee. dus dat was eens maar nooit weer!! mijn toekomstige partner heeft de keuze of thuisblijven of meegaan:)

Waarschuw beheerder
dat je 1 keer de verkeerde hebt gehad wil niet zeggen dat
de volgende ook een fout is..;)
Waarschuw beheerder
nooit nooit nooit

Waarschuw beheerder
NEIN :[
Waarschuw beheerder
No Way :no: :|
Waarschuw beheerder
Nee zou het stappen niet op geven.. en al helemaal niet voor een jongen.. zou me wel aanpassen maar opgeven :no:

Waarschuw beheerder
NEE!

Waarschuw beheerder
een avond misschien, maar echt niet elke keer hahaha

gelukkig is dat ook niet nodig :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil me best een keer aanpassen, maar je moet toch ook je eigen ding kunnen doen? met je vrienden en vriendinnen... beide moet je je soms aanpassen, maar echt niet altijd
Waarschuw beheerder
mijn vriendin was laatst ook ziek, ben toen ook niet weggeweest, maar de sfeer werd er niet leuker op ;p
ben al vanaf mijn 16e ofzo nooit meer op zat. avond thuis geweest en dan dit...was wel ff moeilijk... maar heb it toch wel overleefd

gelukkig stapt mijn vriendin voor de rest altijd mee, of k met haar, zou ook nooit een relatie met zoon vrouw beginnen, die niet van het weekend houd :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:08:
een avond misschien, maar echt niet elke keer hahaha

precies
Waarschuw beheerder

k weet precies wat je bedoelt... heb er gelukkig een punt achter gezet... schiet gewoon niet op... me volgende vriend moet zker ook wel veel van stappen houden... een x thuis voor de buis is nie zo errug maar zker nie elk weekend :/
Waarschuw beheerder
zou er wel rekening mee houden maar opgeven echt niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Don Miyagi op donderdag 8 december 2005 om 10:14:
gelukkig stapt mijn vriendin voor de rest altijd mee, of k met haar, zou ook nooit een relatie met zoon vrouw beginnen, die niet van het weekend houd

wij :lief: het weekend.. :D

(en ook van hem natuurlijk... ;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:no:

Waarschuw beheerder
Een vriend is natuurlijk leuk.. Maar je moet je fun en je sociale leven er niet voor opgeven.. Stel dat het uit raakt.. En dan.. Nee ik zou het niet opgeven voor men vriend.. :nee: