Partyflock

Forumonderwerp · 777451
Artiest {SHOWLIST artist 28034, 64219, 54418}
Waarschuw beheerder
19/05 - Tomorrowland

Stilaan drukt ID&T zijn stempel op dance in België. Na de uiterst geslaagde Belgische edities van Tiësto In Concert in Hasselt en een uitverkochte Sensation White in het Antwerpse Sportpaleis is de volgende logische stap een groots opgezet zomerfestival. In tegenstelling tot Nederland kennen wij in België geen echte traditie op het gebied van dance festivals. Maar in Nederland zijn dance festivals zoals Mysteryland, Dance Valley, Defqon of Extrema, niet meer weg te denken en door de jaren heen zelfs veel populairder en groter geworden dan Nederlandse rockfestivals.

Het grootste, mooiste, breedste, bekendste en tevens oudste dance festival van Nederland is
Mysteryland, één van de paradepaardjes van ID&T. Het is niet zomaar een festival op een weide met tenten, maar een heel uitgebalanceerd concept met heel veel aandacht voor detail, allemaal ingekaderd in een prachtig natuurgebied. Al deze kleine details en extra’s zoals decoratie, onwaarschijnlijk veel acts, tal van randanimaties, kleine gezellige coktailbars, strandjes, vuurwerk en nog zoveel meer maken Mysteryland tot een onvergelijkbaar festival en een ongekende beleving. Meer dan 3 weken wordt er met man en macht gebouwd om alle bezoekers één fantastische zomerdag te bezorgen waar iedereen het ganse jaar met plezier op terugkijkt.

Ook in België zijn we op zoek gegaan naar een terrein dat minstens even mooi is als de Floriade in Nederland en dat is niet evident. Maar recreatiedomein “De Schorre” in Boom kan wedijveren met de Nederlandse Floriade; een prachtig aangelegd terrein in een oase van groen, vele vijvers, een natuurlijk amfitheater en grote open ruimtes.

We hebben samen met onze Nederlandse collega’s lang zitten nadenken over de perfecte naam voor wat het perfecte festival moet worden. We konden voor de bestaande voor de handliggende naam Mysteryland kiezen. Maar anders dan met Sensation, wat volgens ons een meer internationaal gegeven is, vond ID&T het erg belangrijk om Mysteryland ook een meer Belgische identiteit te geven. Dan dachten we oa. aan de beste Belgische partners die aan het festival moesten kunnen meewerken of aan het fantastische festivalterrein dat een unieke identiteit heeft. Daarom hebben we er voor gekozen om Mysteryland in België een eigen naam te geven, namelijk: Tomorrowland.

Tomorrowland wordt een festival met een Belgische eigenheid maar wel volledig gebaseerd op alle succes ingrediënten en volledig in de geest van zijn Nederlandse broertje Mysteryland.

Wij zijn ons heel erg bewust dat een dance festival zoals Tomorrowland naast de beste partners ook behoefte heeft aan een geweldige DJ line up, daar hebben we dan ook voor gezorgd! De definitieve programmatie wordt begin juni bekend gemaakt, maar hierbij alvast een voorsmaakje van wat je in de 8 areas (2 outdoor stages en 6 tenten) kan verwachten.

Eerst en vooral is er de ID&T mainstage: de open air stage waar de allergrootste namen in het
prachtige natuurlijke amfitheater van De Schorre het beste van zichzelf zullen geven. Wat dacht je van Sasha of Ferry Corsten en dit zijn zeker niet de enige namen, er volgen nog enkele heel grote kleppers.

België is en blijft een land waar techno één van de belangrijke stromingen blijft binnen de
elektronische muziek; daarom zijn er twee techno areas. De eerste wordt gehost door Cocoon;
wereldwijd één van de meest gewaardeerde, bekendste en invloedrijkste labels. Natuurlijk kan dan Sven Väth niet ontbreken maar ook Josh Wink of Marco Bailey zullen er bijzijn. De andere area wordt gehost door Kozzmozz wat zonder twijfel al bijna 10 jaar de populairste techno feesten van België organiseert hier zullen oa Technasia en Joris Voorn voor stomende DJ sets zorgen.

Voor het hardere werk wordt een open air stage gebouwd voor Q-dance; de populairste hardstyle organisatie ter wereld. Met namen zoals Yoji Biomehanika, Luna, Promo, Coone, Technoboy, Darkraver wordt het daar beslist één groot feest.

Voor het fijnere en meer kwalitatieve werk zijn we heel trots om met één van de populairste club van België te kunnen samenwerken. Culture Club… met o.a. Felix Da Housecat en de residents kunnen we een uiterst kwalitatieve line up voorschotelen, meer name volgen later. De Culture Club area zal net zoals de club, uit twee tenten bestaan met een extra urban tent met Chuckie, TLP en Mystique.

Blackhole Recordings is het label van Tiësto. Hier wordt vooral kwalitatieve trance gedraaid, een mix tussen grote buitenlandse namen die zo goed als nooit in België komen zoals Jon ‘o’ Bir of Eddie Halliwell en de Blackhole DJ’s zoals Cor Fijneman of Fred Baker.

En natuurlijke Versuz de grootste en populairste discotheek van België waar een mix van trance, progressive, groove en house te vinden zal zijn, allemaal in de typische uitgelaten Versuz sfeer. Met niemand minder dan Armin Van Buuren, Dr. Kucho en de Versuz residents wordt het ook daar een spetterend feest.

Je kan in ieder geval uitkijken naar een onvergetelijk dag. Tomorrowland zal een festival worden waarvan het niveau gelijk is aan Tiësto In Concert of Sensation. Het is niet evident om van de eerste keer een nieuw dance festival met een programmatie van dit kaliber te kunnen neerzetten daarom hopen we jullie dan ook massaal te mogen verwelkomen op 14 augustus!

Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow is Mystery

bron: http://id-t.be/be/news-subpage.php?newsid=366
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Hhmm ben benieuwd naar dit nieuwe concept, al zal ik Tomorrowland waarschijnlijk niet gaan bezoeken! :)

Waarschuw beheerder
Promo
er mogen nog meer hardcore-namen komen in de lijst

ik ga ook ja :p

Waarschuw beheerder
ff de rest van de lin-up afw8e dan zien we wel:bounce:

Waarschuw beheerder
mij best :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
tja... jammer dat ID$T t organiseerd ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat belgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 07:04:
mij best

ok dan :)

nu nog zien of het te bereiken is met de trein, anders kan ik niet aan de drank hangen :d

Waarschuw beheerder
ik haat belgen

das nogal oppervlakkig he eikel!

ik ga er waarschijnlijk wel eens heen, benieuwd of het wat word!

Waarschuw beheerder
nu nog zien of het te bereiken is met de trein, anders kan ik niet aan de drank hangen

er rijdt een bus van De Lijn vlak tot de ingang dacht ik...

Waarschuw beheerder
toch jammer dat id-t ze geld en tijd investeert in het kopieren van feesten naar het buitenland ipv goede (!! dus geen njoy meuk) feesten zelf geven in nederland. ik wil nog steeds shockers terug :@
Waarschuw beheerder
id&t België staat toch los van id&t Nederland... de feesten worden apart geregeld... dus voor de Nederlandse feesten moet je bij de id&t afdeling van NL zijn ;)

Artiest {SHOWLIST artist 45523, 3020}
Waarschuw beheerder
moet wel zeggen dat ze een vet originele naam hebben bedacht.... NOT!!

tomorrowland...
voorheen een brute tent in rotjeknor..

en op zondag? lekker! :s
mag je nog een keer gaar naar huis crossen op zondag aaf en met je über gare kop op maandag op je werk verschijnen.. goed geplanned!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat het op een Zondag is, de Belgen zijn de 15e allemaal vrij maar de Nederlanders niet.
Waarschuw beheerder
voorlopige line-up:

Main Stage:
Ferry Corsten
Sasha

Cocoon Stage:
Ada (live))
Richard Bartz (live)
Toni Rios
Pascal Feos
Marco Bailey
Josh Wink
Sven Väth

Kozzmozz Stage:
Technasia
Joris Voorn

Q-Dance:
Yoji Biomehanika
Technoboy
Promo
Coone
DarkRaver
Pavo

Culture Club:
Erol Alkan
Justice
Felix Da HouseCat
Chuckie
TLP
Mystique

Blackhole:
John 'o' Bir
Eddie Halliwel
Cor Fijneman
Fred Baker
MIKE
Mark Norman
Ton T.B
Mojado

Versuz:
Armin van Buuren
Dr Kucho
Residents
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [terror]Neophyte op zondag 22 mei 2005 om 13:17:
id&t België staat toch los van id&t Nederland... de feesten worden apart geregeld... dus voor de Nederlandse feesten moet je bij de id&t afdeling van NL zijn

was ook meer bedoeld in mijn "ik wil shockers terug" actie ;)
Waarschuw beheerder
+ Ronald Van Gelderen

Waarschuw beheerder
goeie line up tot nu toe :yes:
even de rest afwachten
Waarschuw beheerder
Ziet er leuk uit... misshien wel ff kijken

Artiest {SHOWLIST artist 3981, 40242, 130241}
Waarschuw beheerder
Line up is nog verre van compleet!

Komen nog enkele super naampjes bij "vermoed" ik ze :)

feest!

Waarschuw beheerder
aanwazig(y)

line up ziet er nu al goed uit!

en of die belgen kunnen feesten:respect:

echt wel!!
Waarschuw beheerder
vet vaag,

kreeg via de post van id-t belgie een grote tomorrowland
envelop, met een grasveldje erin soort iets van flyer

zag er wel cool uit haha
Waarschuw beheerder
wel een paar leuke techno naampjes zitten ertussen
Waarschuw beheerder
+ Estuera in de Black Hole tent

Waarschuw beheerder
mss wel n kijkje gaan nemen... ik zie nog wel ...
rechtstreeks na de FFDP
Waarschuw beheerder
added: T-Quest, Kozz (Kozzmozz tent)

Waarschuw beheerder
hehe ... DEAL !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 12:42:
DEAL !

Ik zie nog wel hoort er ook nog bij ;)

Wat kost het eigenlijk en waar is't ergens in belgie?
Ver van A'werp?
Waarschuw beheerder
Is in Boom vlak bij Antwerpen en het kost 40€

Waarschuw beheerder
word echt wel vet:) kan bij me ex in boom blijven slapen dus das helemaal makkelijk:) gratiz hotel:D
Waarschuw beheerder
waarom staat deze line-up niet op Mysteryland???

Moet ik daarvoor helemaal naar belgie afreizen??? Pfff :(
Waarschuw beheerder
Lijkt me best gaaf.

Belgen zijn misschien wat minder uitbundig als Nederlanders maar dat weet je vantevoren. Ik ben jaren veel in Belgie op stap geweest en dingen als agressie ofzo kom je amper tegen.

Daarbij blijft Belgium Trance gewoon dik heersen dus die Versuz tent zie ik ook wel zitten.

Pfff wordt een wqeekendje heej, eerst Solar van Extrema, met een La Rocca stage...en de dag erna dit feest met een vVrsuz Stage...Belgie rockt! (l)
Waarschuw beheerder
16/06 - Tomorrowland Truck op City Parade

Volgende week zaterdag 25 juni vindt voor de vijfde keer de City Parade plaats, dit jaar voor de derde keer in Luik. Honderdduizenden jongeren zullen die dag weer massaal uit de bol gaan op de muziek afkomstig van de 36 trucks die aan de parade zullen deelnemen. Eén van die trucks zal gehost worden door ID&T’s Tomorrowland. We verwachten dan ook dat jullie allemaal massaal rond de Tomorrowland truck gaan feesten.

misschien eindelijk de volledige line-up ook dan?
Waarschuw beheerder
Deze week zijn er weer een aantal nieuw namen aan de line up van Tomorrowland toegevoegd.

Sasha, Sven Väth, Ferry Corsten, Ada (live), Technasia, Yoji Biomehanika, Barthelomeo, Felix Da Housecat, Chuckie, Jon O' Bir, Armin van Buuren, Joris Voorn, Technoboy, Erol Alkan, Eddie Halliwell, Tweety, Justice, Cor Fijneman, Dr Kucho, Prinz, M.I.K.E, Richard Bartz (live), T Quest, Promo, TLP, Fred Baker, Mojado, Dave Lambert, Ronald Van Gelderen, Prophet, Mystique, Starski & Tonic, Isabel, Marco Bailey, Filliz, Mark Norman, DJ Ton TB, Coone vs. Dark-e, Ghost, Fredo & Thang, Kozz, Pascal Feos, DarkRaver, Yves De Ruyter, Toni Rios, Josh Wink, Bart Maes, Luna, Pavo, Smos & Baby Bee, Estuera, Tom Leclerq, James Holden, The Advent (live)… more to come!
Waarschuw beheerder
Veruit de beste line-up die ik al heb gezien. Het kaartje is al LANG binnen dus de 14e wordt zeker een feestelijk dagje.

PS: Vind em zelfs stukken beter dan de Nederlandse versie...
Waarschuw beheerder
Wat een gruwelijke line-up...Antwerpen/Boom is gemakkelijk aan te rijden vanaf hier. Zal alleen wel lastig kiezen worden, want een festival met alleen maar goede djs... Gelukkig staan er een aantal ook op de Nederlandse versie, dus zal ik in Belgie diegenen eruit pikken die niet in Nederland draaien!

Hier heb ik zin in zeg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vond de line-up al lekker,maar beter en beter,zo hoord het,kaartje is al binne en heb er al lekker zin in.

Dit gaat gewoon "HET" outdoor feesje van Belgie worden!!

En we gaan lekker met de bus,op 15 min zijn we erwel :9
Waarschuw beheerder
Technasia en Joris Voorn zullen niet aanwezig zijn.

zie website technasia voor meer info

Waarschuw beheerder
weinig tot geen interresante namen....

als er nog paar vette namen bijkomen word het misschien wat..

wanneer is het?

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Niet van de party,aangezien er de week erna DB en de week erna ML is....

Waarschuw beheerder
Vette namen ja, dit wordt een twijfelgevalletje :)

Waarschuw beheerder
Wat kan mij die line-up nou boeie, ik wil een goed georganiseerd festival met vette decoratie! Dat ze daar maar werk van maken! Ik zeg sfeer neerzetten!!

Waarschuw beheerder
er zitten een paar goeie namen tussen, wat de hardstyle area betreft komt het volgens mij wel in orde. maar verder vind ik de line up toch nie zo vet. maar ja, dat ligt misschien aan mij.
het concept klinkt in elk geval heel goed, zeker voor een feestje in Belgie. dat zijn we hier nie gewoon :D
als het nu nog echt wordt zoals ze beloven...

dat het op een zondag te doen is vind ik op zich ook wel leuk. maar natuurlijk nie al te slim van hen, aangezien alleen belgen de dag erna vrij hebben

Waarschuw beheerder
Ik vind het juist gaaf dat men gekozen heeft voor clubs/discotheken die area's hosten! In Nederland heerst meer het idee van 'we gooien er een stapel grote namen tegenaan en het zal wel loslopen'.

Nu krijgen de resident dj's van verschillende discotheken de kans om er een vette party van de maken, en ik weet zeker dat dat wel zal gaan lukken :)

Jammer dat cherry moon geen area host :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 21:02:
dat het op een zondag te doen is vind ik op zich ook wel leuk. maar natuurlijk nie al te slim van hen, aangezien alleen belgen de dag erna vrij hebben

Ja,da mss wel,voor ons is het een feesje dat we thuis zitte,zeker jammer voor de Nederlanders ...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 21:34:
Ik vind het juist gaaf dat men gekozen heeft voor clubs/discotheken die area's hosten! In Nederland heerst meer het idee van 'we gooien er een stapel grote namen tegenaan en het zal wel loslopen'.

Nu krijgen de resident dj's van verschillende discotheken de kans om er een vette party van de maken, en ik weet zeker dat dat wel zal gaan lukken

Jammer dat cherry moon geen area host

En club's in overvloed bij ons.
Gaat zeker een lekker feesje worden:yes:

En de Cherry Moon,die zien we weer op Antwerp is Burning hé
Waarschuw beheerder
Site online!

Mainstage
Sasha
Ferry Corsten
M.I.K.E.
Ghost
Ronald Van Gelderen

Cocoon
Sven Väth
Ada (Live)
Richard Bartz (Live)
Toni Rios
Pascal Feos
Marco Bailey
Josh Wink

Kozzmozz
Monika Krüse
The Advent (Live)
T-Quest
Kozz
Secret Cinema
Cyrix
Andre Galuzzi

Q-dance
Yoji Biomechanika
Technoboy
Promo
Yves De Ruyter
The Prophet
Luna
Coone vs Dark E
Darkraver
Pavo

Culture Club 1
Felix The housecat
Erol Alkan
Justice
Starski & Tonic
Fredo & Thang

Culture Club 2
Chuckie
TLP
Mystique

Black Hole
Jon O'Bir
Eddie Halliwel
Cor Fijneman
Fred Baker
Mojado
Mark Norman
DJ Ton TB
Estuera

Versuz
Armin Van Buuren
Dr Kucho
Dave Lambert
Bart Maes
Tom Leclerq

Café D'Anvers
Andy Caldwell
Sven Van Hees
Prinz
Smos & Baby Bee
Isabel
Bartholomeo
Tweety
Filliz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van El Tigre op zaterdag 9 juli 2005 om 11:47:
Q-dance
Yoji Biomechanika
Technoboy
Promo
Yves De Ruyter
The Prophet
Luna
Coone vs Dark E
Darkraver
Pavo

Daar zal ik heel de dag staan denk ik :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Line up ziet er best ok uit :)

JOSH WINK :bounce: is ruim 1,5 jr geleden dat ik deze meneer gehoord heb.....en we gaan ook zeker moeite doen hem hier te horen...
Verder Sven Väth en Q-dance offcourse...
En die Belgen maar observeren ;P

Nou hopen dat meneer de planner deze week meewerkt, de verzoeken liggen iig al op tafel....en das ruim van tevoren....dus daar kan het niet aan liggen :no:

:cheer: :woopwoop: :cheer:

Waarschuw beheerder
Vind de line-up ook zeer aangenaam.
Vooral de Culture Club & Cocoon.

Even wachten op de vliegtijden, als we optijd terugvliegen zaterdag is het misschien wel een optie.

Betere line-up als de Nederlandse Mysteryland vind ik zelfs.
Waarschuw beheerder
donateur
Al goed dat de Q-Dance een open air stage is,gaat veel volk naar komen kijken;),me inc:D

Waarschuw beheerder
12 augustus The Oh On Tour @ Oostende [BE] 22:00-08:30

08:45 trein richting R'dam

13 augustus Fast Forward Dance Parade @ R'dam 11:00 - 17:00

13augustus Loudness @ Tropicana R'dam 22:00 - 06:00

14 augustus Tommorowland @ Boom 14:00 - 02:00

15 augustus : Verrot
( dit word het weekendje wel :d :lijn: )
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha

Wij gon just de zaterdag nor The Return,Greg C cd release party en dan Tomorromwland,algoe da ge den dag derna thuis zijt hé;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 09:45:
Verrot

:D kapotlache
Waarschuw beheerder
Zojuist te horen gekregen dat ik een duo ticket heb gewonnen. Wordt dus 2 uur in de auto zitten en dan beuken op de q-dance area.
Waarschuw beheerder
ik heb ook een duoticket:d
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een duoticket :d Q-dance here I come :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Huh?!? Duoticket??
Vriendin en ik konden, ieder afzonderlijk, geen krtn krijgen via ticketbox.....kaarten waren nie te vinden :S in systeem :X
Weet iemand hier iets meer over?? :|

Waarschuw beheerder
donateur
*vriendin meldt zich*

Nou...iemand??????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Q-dance geeft dagelijks duotickets weg. Gewoon even een mailtje sturen wrm je de kaarten wilt winnen. Info op q-dance.nl
Waarschuw beheerder
Heb ook een duoticket gewonnen. Mij hoor je niet klagen. A.s. maandag zou die verstuurd worden. Q-dance :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
the return . greg C release party ?
klinkt intresant ...heb je wat meer info daarover ? en over de locatie ?
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) thnx 4 the tip!! Gaan we f aan meedoen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je al gedaan Naomi?? Ik heb al een mailtje gestuurd!! :jaja:

Waarschuw beheerder
heb ook n mailtje verstuurd .
dusjah hopen maar ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 11:56:
the return . greg C release party ?
klinkt intresant ...heb je wat meer info daarover ? en over de locatie ?

http://the-return.be/

Hier zul het wel vinden ;)
Waarschuw beheerder
Josh Wink is geschrapt uit de line-up
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook een duo ticket gewonnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Yeah me 2!!!! :flower:
Waarschuw beheerder
Timetable Versuz Area:

13.00 - 15.00 Tom Leclerq
15.00 - 17.00 B
17.00 - 19.00 Dr Kucho
19.00 - 21.00 Bart Maes
21.00 - 23.00 Dave Lambert
23.00 - 01.00 Armin van Buuren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van El Tigre op maandag 1 augustus 2005 om 11:50:
Josh Wink is geschrapt uit de line-up

WTF!!!??? :| :/ En waarom is dat?? :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 18:44:
Yeah me 2!!!!

Nu ik nog :D

* edit: I won :cheer: :woopwoop: B) *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
YEAH!! Nu Wendy nog!!! :flower:

Waarschuw beheerder
he, ik win helemaal niet :( !!!
ik win verdomme ook nooit wat :(
wat voor reden geven jullie op dan ?
Waarschuw beheerder
Ik wil ook winnen :(

Come on Q, show us the tickets 8)
Waarschuw beheerder
donateur
In Nederland gooien ze er blijkbaar mee:D

Zouden ze bij ons ook is beter doen:9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op woensdag 3 augustus 2005 om 20:32:
In Nederland gooien ze er blijkbaar mee

Nou goed ook, want ik zou nie weten waar ik kaartjes in NL zou moeten kopen!! Op de site staat FRS, maar nergens bij de FRS kan je de tickets krijgen!! Gelukkig hebben we nu de tickets (gewonnen) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 21:15:
Nou goed ook, want ik zou nie weten waar ik kaartjes in NL zou moeten kopen!!

Bijna nergens te vinde dan...,is wel raar hé,aangezien er redelijk wat Nederlandse artietsen gaan zijn,of anders mss dat het een feestdag erna is voor ons en voor jullie niet ...

Weet het zelf niet hoor,maar goed dat er toch nederlanders aanwezig ga zijn,nederlanders in the house is nooit ni slecht;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mijn vriendinnen en ik zijn allemaal vrij maandag, dus komt helemaal goei!!

Ja echt vreemd, maar goed, wij hebben iig kaartjes en zijn zondag aanwezig!!! Wie weet komen we je nog wel tegen!!! Kunnen we ff een dansje maken, gezellie :bounce:

Waarschuw beheerder
nu weet ik nog steeds geen reden om op te geven ...
jullie helpen me ook niet meteen he :(
Waarschuw beheerder
Wooohooooeeeeeeeeeeeeeeee :respect:

We hebben jou er als één van de dagwinnaars uitgekozen.

Belgie here we come :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 10:26:
nu weet ik nog steeds geen reden om op te geven ...
jullie helpen me ook niet meteen he

Volgens mij wint iedereen, die mailt, een duoticket, dus kzou zeggen, doe je best en verzin iets leuks!! :flower:

Anders hebben wij misschien nog wel 1 of 2 tickets te koop!!! :jaja: Maar ik wil ze eerst zelf in handen hebben en dan kijken wie er mee gaat en anders te koop aanbieden!!

Dus wordt vervolgd!!!! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: :D :cheer:

Nu nog ontvangen :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 4 augustus 2005 om 14:45:
Nu nog ontvangen

:jaja: We wachten met spanning :jaja:

Dan introducee uitzoeken, kleertjes uitzoeken, kijken wie (nog meer) de BOB gaat worden en dan :bounce:
Waarschuw beheerder
Word een mooi feessie, ik heb maandag maar meteen vrij geregelt :bounce:

Word gezellie, 1st zaterdag naar Antwerpen, ff kijken of Cafe d'Anvers nog open is of uberhaupt nog bestaat :D Dan hotelletje pakken en zondag door naar tomorrowland, wohoeeeeeeee 8)

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Café D'Anvers bestaat zeker nog vermits ze ook een area hebben op Tomorrowland ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van El Tigre op donderdag 4 augustus 2005 om 17:10:
vermits

Is dit een Belgische woord???? :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 14:41:
Volgens mij wint iedereen, die mailt, een duoticket, dus kzou zeggen, doe je best en verzin iets leuks!! :flower:

Anders hebben wij misschien nog wel 1 of 2 tickets te koop!!! :jaja: Maar ik wil ze eerst zelf in handen hebben en dan kijken wie er mee gaat en anders te koop aanbieden!!

nou ik heb al enkele dagen geleden een mailtje gestuurd , maar nog nx terug gekregen ..

mss nog s opnieuw proberen ?

enjah s het nx ... dan zijn we mss wel in staat om jou kaartjes te kopen... maar 40 per stuk heb ik dr niet voor over..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 18:12:

Zoek het misschien op in een woordenboek der 'Nederlandse' taal ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 19:08:

Denk dat die tickets niet door Belgen te winnen zijn :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El Tigre op donderdag 4 augustus 2005 om 17:10:
Café D'Anvers bestaat zeker nog

Das mooi :respect:

ff los gaan in Antwerpen, can't wait 8)

@ El Tigre
Word blowen in Belgie gedoogt op dit soort feessies ?
Waarschuw beheerder
Ivm het blowen... Ik vrees er een beetje voor. Alle events zijn bij ons aan de deur gelabeled met "zero tolerance". Niet dat het voor mij wat uitmaakt maar is misschien toch belangrijk voor sommigen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kokkenmaster op donderdag 4 augustus 2005 om 20:10:
Ivm het blowen... Ik vrees er een beetje voor. Alle events zijn bij ons aan de deur gelabeled met "zero tolerance". Niet dat het voor mij wat uitmaakt maar is misschien toch belangrijk voor sommigen

Gehehe okidoki thx.

Word weer ballen werk dus 8)
Waarschuw beheerder
Er zijn wel vaak drugshonden aanwezig op Belgische feesten dus toch beetje opletten ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste tijd is het zwaar overdreven bij ons ivm controle!!
Zou uitkijken als ik jou was;)
Waarschuw beheerder
Dat zijn slechte berichten :(

Ach kom goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op donderdag 4 augustus 2005 om 22:20:
Laatste tijd is het zwaar overdreven bij ons ivm controle!!

Bij het binnenkomen van Illusion @ Beach een 2tal weken geleden moest 1 van ons 3 mee naar een kamer waar er grondiger werd onderzocht (kleren af dus). Was zo af en toe dat ze er eens 1tje uitpikten aan de ingang...

Maar nu zal dit wel niet het geval zijn, met zoveel bezoekers.
Waarschuw beheerder
donateur
Ken dat,vorig weekend was het Ghoststyle,hebben ze een vriend van me meegenomen en wij maar lache van,hij ga zen broek moete laten zakke ...,twas nog waar ook:s.

Het zal er vanaf hangen hoe graag ze je gezicht zien ...
Waarschuw beheerder
Wij zien er heeeel lief uit O:)

Achh dan maar niks mee, beter gewoon een relaxed feest, dan onnodig bij de politie zitten.

Wat is een aanrader qua belgische techno tent ? Stonden er een aantal zag ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ½jeKaaS op vrijdag 5 augustus 2005 om 20:08:
Wat is een aanrader qua belgische techno tent ? Stonden er een aantal zag ik

Techno ...,denk dan Cocoon en Kozzmozz,daar zal je het best zitte denk ik;)

Uitspraak van ½jeKaaS op vrijdag 5 augustus 2005 om 20:08:
Wij zien er heeeel lief uit

Dan kun je altijd is probere hé:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op vrijdag 5 augustus 2005 om 20:12:
denk dan Cocoon en Kozzmozz,daar zal je het best zitte denk ik

Kijk das allemaal naast de Q stage, lekker dichtbij dus :D

Nu maar hopen dat de kaarten wel binnen komen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ½jeKaaS op zaterdag 6 augustus 2005 om 09:53:
Kijk das allemaal naast de Q stage, lekker dichtbij dus

Voila,kan niet beter zijn dan hé;)

Kaartjes zullen er wel komen zeker ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zaterdag 6 augustus 2005 om 15:26:
Voila,kan niet beter zijn dan hé

Ja inderdaad, jij bent ook in die hoek te vinden ? ? ?

Uitspraak van Jupiler :bier: - Kevlar op zaterdag 6 augustus 2005 om 15:26:
Kaartjes zullen er wel komen zeker ...

Ik heb ze gewonnen, dus ze moeten binnenkomen, anders grrrrrrrrrrrrr 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Haan404 op zaterdag 30 juli 2005 om 11:45:
Info op q-dance.nl

heb me de pleuris gezocht waar dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ½jeKaaS op zondag 7 augustus 2005 om 11:35:
Ik heb ze gewonnen, dus ze moeten binnenkomen,

Ik heb ze ook gewonnen, ze zouden woensdag opgestuurd worden, nou ik heb nog steeds niets. Of zouden ze a.k. woensdag bedoelen??? :vaag:

Die van me vriendin worden vandaag pas opgestuurd, nou ik hop voor der dat ze op tijd binnenkomen!! :\
Waarschuw beheerder
Al die kaarten die gratis worden uitgedeeld... Slecht verloop van de voorverkoop? :s

Waarschuw beheerder
AH dit is gewoon Shit ja !
ik heb al geen zin meer om dr heen te gaan ...
weer allemaal genep van Q-dance
en ik heb geen zin om 43 pleuro neer te tellen , om alleen maar bij de Q-dance stage te staan.

:(
teleurgesteld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 18:12:
Die van me vriendin worden vandaag pas opgestuurd, nou ik hop voor der dat ze op tijd binnenkomen!!

Die van mij zouden ook vandaag verstuurd worden, morgen zouden ze in theorie aan moeten komen. Ik geef ze tot woensdag de tijd anders ga ik ff rondmailen/bellen. Ik wil natuurlijk wel me gewonnen kaartje 8)

Alles is al gescheduled, zo beter wel :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 18:42:
weer allemaal genep van Q-dance

Watte ? Please leg uit 8)
Waarschuw beheerder
Al een stuk timetable:

Café D'Anvers:
13.00 - 15.00 > Smos & Baby Bee
15.00 - 16.15 > Filliz
16.15 - 17.30 > Tweety
17.30 - 18.45 > Bartholomeo
18.45 - 20.30 > Sven Van Hees
20.30 - 21.45 > Isabel
21.45 - 23.45 > Caldwell
23.45 - 01.00 > Prinz

Kozzmozz

13.00 - 15.00 > Cyrix
15.00 - 17.00 > Kozz
17.00 - 19.00 > Andre Galuzzi
19.00 - 20.00 > Secret Cinema " Live "
20.00 - 22.00 > T-Quest
22.00 - 00.00 > Monika Kruse
00.00 - 01.00 > Advent " Live "

Versuz:
13.00 - 15.00 Tom Leclerq
15.00 - 17.00 B
17.00 - 19.00 Dr Kucho
19.00 - 21.00 Bart Maes
21.00 - 23.00 Dave Lambert
23.00 - 01.00 Armin van Buuren
Waarschuw beheerder
donateur
:O Kozzmozz :)

Ook ik ben nog steeds ah wchten op die gewonnen kaarten :S :/
Waarschuw beheerder
Ik heb helaas niks gewonnen.... iemand hier die ze gewonnen heeft en toch niet van plan is te gaan? ik zoek namelijk nog 2 kaartjes !!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een kaartje over voor 30 eurootjes!!! :-):-)
Waarschuw beheerder
Black Hole Timetable(onder voorbehoud):

13:00 - 14:00 Estuera
14:00 - 15:00 Fred Baker
15:00 - 16:30 Eddie Halliwell
16:30 - 18:00 Ton T.B.
18:00 - 19:00 Mojado (live)
19:00 - 20:30 John O'Bir
20:30 - 22:30 Cor Fijneman
22:30 - 00:00 DJ Montana
00:00 - 01:00 Dimitri Andreas
Waarschuw beheerder
donateur
kaarten én flyer ontvangen: Cocoon, Kozzmozz en Q-dance bij elkaar B) wat wil ik nog meer?!? :D
Oh ja, mooi weer voor deze gehele dag :yes:
Waarschuw beheerder
ID&T Mainstage
Ronald Van Gelderen 13.30 - 15.30
Ferry Corsten 15.30 - 17.45
Ghost 17.45 - 20.00
M.I.K.E. live 20.00 - 21.00
Introducing DJ Sasha 21.00 - 22.00
Sasha 22.00 - 00.00
M.I.K.E. 00.00 - 01.00
Gigantic Outdoor Fireworks: 01.00-01.10

Kozzmozz
Cyrix 13u00-15u00
Kozz 15u00-17u00
André Galuzzi 17u00-19u00
Secret cinema 19u00-20u00
T-Quest 20u00-22u00
Monika Kruse 22u00-00u00
Advent Live 00u00-23u55

Q Dance Stage
Greg C 13u00-14u30
Coone & Dark e 14u30-16u00
Yoji Biomehanika 16u00-17u15
Yves De Ruyter 17u15-18u30
Pavo 18u30-19u45
The Prophet 19u45-21u00
DJ Luna 21u00-22u00
Technoboy 22u00-23u00
Darkraver 23u00-00u00
Promo 00u00-01u00

Culture Club
(area1)
maxim lany 13u00-15u00
fredo & thang 15.00 - 17.00
starski & tonic 17u00-19u00
justice 19u00-21u00
erol alkan 21.00 - 23.00
felix da housecat 00u00- 00u55

(area2)
mystique 13u00-15u00
chuckie 15.00 - 17.00
jahzulluh & davidov 17u00-19u00
tlp aka troubleman 19u00-…

Versuz
Tom Leclerq 13.00 - 15.00
B 15.00 - 17.00
Bart Maes 17.00 - 19.00
Dr. Kucho 19.00 - 21.00
Dave Lambert 21.00 - 23.00
Armin Van Buuren 23.00 - 00u55

Café d' Anvers
Smos & Baby Bee 13.00 - 15.00
Filliz 15.00 - 16.15
Tweety 16.15 - 17.30
Bartholomeo 17.30 - 18.45
Sven Van Hees 18.45 - 20.30
Isabel 20.30 - 21.45
Andy Caldwell 21.45 - 23.45
Prinz 23.45 - 00u55

Black Hole
Estuara 13.00 - 14.00
Fred Baker 14.00 - 15.00
Eddie Halliwell 15.00 - 16.30
DJ Ton TB 16.30 - 18.00
Mojado (live) 18.00 - 19.00
John O' Bir 19.00 - 20.30
Cor Fijneman 20.30 - 22.30
DJ Montana 22.30 - 00.00
Dimitri Andreas 00.00 - 00u55

Cocoon
Frank Lober 13u00-15u00
Ada 15u00-16u00
Marco Bailey 16u00-17u30
Toni Rios 17u30-19u00
Sven Väth 19u00-22u00
Richard Bartz 22u00-23u00
Pacal FEOS 23u00- 00u55
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo'n beetje mijn dj-lijst:

* Estuera (Blackhole) > 13.00 - 14.00
* Fred Baker (Blackhole) > 14.00 - 15.00
* Ferry Corsten (Mainstage) > 15.30 - 17.45
* Starsky & Tonic (Culture Club) > 17.45 - 19.00
* Sven Vath (Coccoon) > 19.00 - 20.00
* T Quest (Kozmozz) > 20.00 - 21.00
* Luna (Q Dance) > 21.00 - 22.00
* Monica Kruse (Kozzmozz) > 22.00 - 23.00
* Sasha (Mainstage) > 23.00 - 00.00
* Push Live (Mainstage) > 00.00 - 01.00

Maar zal best wel moeilijk worden om deze allemaal te zien...
Waarschuw beheerder
Wat doen jullie na Tomorrrowland? Iemand goede after-party? Want om 1 uur rijden er geen treinen meer naar huis.
Waarschuw beheerder
Dit is al bekend:

In Eskape, op minder dan 1km van het domein, is een afterparty met Cor Fijneman.. En in Café Banus (vraag mij niet wtf dat is, heb het ook maar doorgekregen via mail van ID&T) is een afterparty met Sven Van Hees...
Waarschuw beheerder
Datum: 2005-08-14
Lokatie: Cafe Banus Aartselaar
DJ's: SVEN VAN HEES
Dj Sen 🇳🇱
Dj Kenny Wazowski
Prijs: tba (--> vieuw site)
Andere info: Unofficial afterparty of Tommorowland (De Schorre, Boom), two hours of Sven Van Hees.

2e afterparty
Lokatie: Club Escape - 1 km van het terrein
DJ: Cor Fijneman

3e afterparty
Lokatie: Café d'Anvers
Dj's: Andy Caldwell, Timaxx, Isabel
Doors: 23h.
Prijs: Free.

Waarschuw beheerder
promo als afsluiter , dat word weer snoeiharde core :respect:

helaas kank dr nie bijzijn
bedankt hoor Q-dance :(

Waarschuw beheerder
I'll be there. Hopelijk valt het weer zondag goed mee. Het is sinds gisteren al een beetje aan het beteren. Hopelijk blijft het die richting opgaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van El Tigre op woensdag 10 augustus 2005 om 11:54:
Q Dance Stage
Greg C 13u00-14u30
Coone & Dark e 14u30-16u00
Yoji Biomehanika 16u00-17u15
Yves De Ruyter 17u15-18u30
Pavo 18u30-19u45
The Prophet 19u45-21u00
DJ Luna 21u00-22u00
Technoboy 22u00-23u00
Darkraver 23u00-00u00
Promo 00u00-01u00

:respect:

Spijtig dat Greg C de opener doet,had meer iets voor meer in de helft te zijn

3 laatste zijn vetjes om af te sluiten:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Phill op woensdag 10 augustus 2005 om 19:24:
Wat doen jullie na Tomorrrowland? Iemand goede after-party? Want om 1 uur rijden er geen treinen meer naar huis.

Is ook een vette party in Cherry Moon,2hard2furious XXl

https://partyflock.nl/party/44280

Daar zal je me vinde denk ek:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ½jeKaaS op zondag 7 augustus 2005 om 11:35:
Ja inderdaad, jij bent ook in die hoek te vinden ? ? ?

Zeker,ga het grote deel in de Q-Dance zitten,maar af en toe is gaan kijken naar Techno is ook heerlijk,Yoji en Yves DeRuyter hoef ik ni te horen:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 00:23:
Hopelijk valt het weer zondag goed mee

Ja hoop ut ook, hier in NL regent ut en onweert ut!! Mag nu wel weer eens beter worden hoor!! :-):-)
Waarschuw beheerder
Qua weer geven ze voor zondag de slechte dag van de week :s Gemiddelde temperatuur van max 17 graden en kans op regen en onweer :s Wat een pokkezomer !!!
Waarschuw beheerder
ach het weerbericht verandert elke halve dag, gisteren gaven ze voor zondag nog 20 graden en wisselend bewolkt.
Een beetje slecht weer houdt mij niet tegen in elk geval met zo'n line-up
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El Tigre op vrijdag 12 augustus 2005 om 16:43:
Een beetje slecht weer houdt mij niet tegen in elk geval met zo'n line-up

Idd. En na het zien van enkele foto's op de ID&T.be site heb ik der helemaal zin in gekregen. De main enzo zien er zeer proper uit :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kokkenmaster op vrijdag 12 augustus 2005 om 15:45:
Qua weer geven ze voor zondag de slechte dag van de week Gemiddelde temperatuur van max 17 graden en kans op regen en onweer Wat een pokkezomer !!!

Volgens het weerbericht zou het gisteren en vandaag ook moete geregend hebben... Nog geen regen gezien, gisteren was het zelfs tamelijk lekker weer (y)

Vandaag valt het ook goed mee en ik denk dat er wel een kans inzit dat het zondag goed komt, maar zoals eerder gezegt, slecht weer gaat mij niet weerhouden om te feesten.
Der zijn trouwens 5 tenten en 2 openair stages (dachtek) dus komt allemaal wel goed!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idd met zijn allen in de tenten!!!

Waarschuw beheerder
ben nog aan het twijfelen dat ik ga... kan er tevoet heen alleen de muziek staat me zo niet aan ...

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand of het mogelijk is om na Tomorrowland met het openbaar vervoer terug te gaan naar Den Haag?

Waarschuw beheerder
dat denk ik niet... of je moet al om 9-10h savonds vertrekken

Waarschuw beheerder
http://id-t.be anders zie hier ff... en er is een camping voorzien ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 21:13:
Tomorrowland met het openbaar vervoer terug te gaan naar Den Haag?

Dan moet je om 22.00 de trein op Antwerpen terug hebben naar Den Haag.

De bussen vanaf de Schorre rijden wel tot 01.30 tot Antwerpen :D
Waarschuw beheerder
Nu vertrekken richting camping... Morgen 'the festival of the year' en verder zien we wel :D

Waarschuw beheerder
Kan je ook daar ook kaarten kopen(op de Schorre zelf)?

Waarschuw beheerder
ja dat kan

Waarschuw beheerder
Het weer is nog steeds ok!!! Houwe zo!

Morgen vermoeden ze maximale temperatuur van 17°C en heel misschien kleine regenbuien...

Waarschuw beheerder
hoeveel kost 'n kaartje,aan de kassa?

Waarschuw beheerder
45 euro aan de kassa, voorverkoop 40 euro ex. fee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 19:47:
voorverkoop 40 euro ex. fee

en 42 inclussief.. afrippers!
Waarschuw beheerder
niks afrippers dat is toch normaal?

Waarschuw beheerder
Dat ze dan ook die prijs op de site vermelden. 2€ extra is niet niets weetje.

Trouwens, ik kwam 1€ tekort bij het halen van de kaartjes. Moest ik terug overhuis speciaal voor dat ene ticket, omdat ze het slecht hebben vermeld op de site.

Trouwens, het weer ziet er goed uit! B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is dan ook het vvk-punt dat die 2€ bepaalt, dat ligt niet vast.
Zij bieden de service aan om die kaarten te verkopen dus mogen er ook wat geld voor vragen(sommigen bvb Music Man Gent) vragen niets extra anderen(FRS) 2€.

Waarschuw beheerder
True, maar dan kunnen ze het nog altijd vermelden.
Tis misschien een kleinigheid, maar die kleinigheid kan het wel erg lastig maken. ;)

En naar mijn weten stond enkel Fnac vermeld op de site als verkoopspunt en één of andere online ticketservice.

MAaAAaaAaaRRrrR, ik ben weg. Moet nog wat volk gaan ontvangen op het Station en dan op weg naar Tomorrowland!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij zijn bijna weg B)

Helaas is er niets zo veranderlijk als het weer :S zelfs een vrouw niet :/

Waarschuw beheerder
ik gok dat jij niet vaak feesten bezoekt ? of je kaarten in VVK gaat halen ? :vaag:

dat is toch maar normaal dat je extra fee betaald ? zo gaat het al jaren ...
mag je nog blij zijn dat je maar 2€ meer hoefde te betalen...

bij midtown vragen ze 2.50€ en als je via ticketbox werkt heb je al gelijk 3.25€ meer..

dus waarom klagen ?

ik heb het ook liever zonder die bijkomende kosten , maarjah wat ken je dr aan veranderen ?

Waarschuw beheerder
Gratis Benji sprong op TomorrowLand op de Samsung Sky Fever

Heb je reeds een Samsung GSM? Breng die zeker mee naar TomorrowLand, want op vertoon ervan kan je gratis met een vriend of vriendin een Benji sprong wagen op de Samsung Sky Fever.
Heb je nog geen Samsung GSM? Niet getreurd, er worden ook massaal scratch & win flyers uitgedeeld waarmee je misschien wel 1 van de 3 Samsung gsm’s wint die klaarliggen aan de Samsung tent bij de Sky Fever. Win je geen gsm dan heb je misschien wel een sprong gewonnen op de Samsung Sky Fever. Volledig uit de prijzen val je gelukkig nooit, want met die scratch & win krijg je aan de Samsung tent zeker en vast een leuk Samsung gadget.

Ik denk toch niet dat ik me daaraan ga wagen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 10:56:
ik gok dat jij niet vaak feesten bezoekt ? of je kaarten in VVK gaat halen ?

dat is toch maar normaal dat je extra fee betaald ? zo gaat het al jaren ...
mag je nog blij zijn dat je maar 2€ meer hoefde te betalen...

bij midtown vragen ze 2.50€ en als je via ticketbox werkt heb je al gelijk 3.25€ meer..

dus waarom klagen ?

ik heb het ook liever zonder die bijkomende kosten , maarjah wat ken je dr aan veranderen ?

Zo gaat het al jaren... zei een 18 jarige tegen een 25 jarige :/

Normaal haal ik men Tickets bij de USA Import en die rekenen meestal geen extra fee aan. Dit is de eerste keer dat ik ze bij de FNAC ging halen en 2€ voor wat extra administratie is erg veel. Kan me nie schelen wat je verder denkt, dit is gewoon mijn mening.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ik zei mijn mening , en die is correct ...
juist toch ?
ik ga dr heus nie over doordrammen...
excuses als je je door mn reactie aangevallen vond , was zeker niet de bedoeling in ieder geval ;)

groeten.

Waarschuw beheerder
en hoe wasut ??

het weer viel vast niet mee zeker :s ?
want hier aan de kust was dr best klepper veel regen en storm !

beetje regen kan best wel , maar zoals het gisteravond was...moet het weer toch wel n groot deel van het festival (outdoor stages) verzieken vrees ik :s... of toch niet ?
Waarschuw beheerder
Eigenlijk hebben we het grootste deel vd dag best geluk gehad met het weer... er zijn wel een paar flinke buien gevallen, maar goed dat mocht (onze) pret niet echt drukken!

De organisatie was niet echt best... een enorm lange rij bij aankomst :S en zeer weinig wc's wat resulteerde in een enorme lange w8 tijd :S

De belgen... sorry.... niet echt feestvolk :no: De meeste staan maar een beetje sukkelig te doen...degene die dansen kunnen beter stil blijven staan want het is te erg voor woorden... Kleding :no:.... en de sfeer... sja heel anders dan hier zal ik maar zeggen.
Ik heb vooral (eigenlijk alleen maar) bij Q gestaan... timetable klopte voor geen meter, maar toen Yoji eenmaal weg was (pffff wat duurde die set lang!) werd het knallen! Heb me super vermaakt... Wat ook wel leuk was was dat de dj's gewoon voor tussen het publiek kwamen staan en gezellig konden kletsen enz. zonder bestormd te worden door iedereen, das dus weer een pluspunt van het Belgenland ;)

Waarschuw beheerder
wss omdat die belgen geen besef hadden dat het de dj's waren die voorin stonden :)
idd kutsfeer hier in Belgie ... das ook 1 van de redenen waarom ik steeds NL heenga om te feesten :)

Timetable klopte niet ?
Promo heeft toch afgesloten hoop ik ?
en dan nog liefst met een HARDE set ?
Waarschuw beheerder
Ja Promo heeft afgesloten :D :bounce:

Enkele dj's waren wat aan de late kant... vandaar dat het werd omgegooid...
Heb er ff een verslagje van gemaakt :)

Waarschuw beheerder
leuk verslagje (y)

Waarschuw beheerder
gg

Waarschuw beheerder
promo de platenwerper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wennemans op maandag 15 augustus 2005 om 10:47:
timetable klopte voor geen meter

Timetable klopte wel hoor, maar dan had je die van www.id-t.be moeten uitprinten en niet op die gratis map moeten kijken die ze op Tomorrowland uitdeelden ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 13:15:
promo de platenwerper

Promo was aan het oefenen voor het WK Discuswerpen. Misschien wel een 2e gouden plak in de toekomst voor Nederland ;)

Waarschuw beheerder
Was echt weer een topfeesje

Ben rond een uur of 4 pas afgezakt naar daar want woonde er toch vlakbij...

Eerst dj ghost zijn set gehoort die vrij goed was en daarna afgezakt naar het q-dance podium....
Werd lekker hard gedraaid dus ben ik daar ook de hele avond gebleven
Zeker lekker sfeertje daar ... af en toe een regenbui gehad maar ach gewoon blijven verder feesten want je feest dan ook niet elke dag in de regen he haha.

Echt goede locatie wat ik eigenlijk niet verwacht en dus volgende jaar zijn we er weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Camping
Festival
Camping
Thuis

Tomorrow Land heeft Mystery Land alleszins niet kunnen overtreffen en dan vooral in partysfeer-gewijs maar ik heb toch een goed dagje gehad met heel wat meer zon dan verwacht en ik ben dan ook lichtjes verbrand, maar nam dat er met alle plezier bij :)

Wat we zoal hebben gezien: door de late binnenkomst (uur moeten wachten aan de ingang) hebben we enkel het einde van Fred Baker kunnen zien dewelke ik eigenlijk niet zo denderend vond maar ik was dan nog niet opgewarmd eigenlijk. Ferry Corsten op de main vond ik verre van goed en hij was stukken beter op Illusion @ Beach. Ik weet voor de rest de volgorde niet meer maar Sven Van Hees op CdA was subliem en de stage was ook prachtig en gezellig ingericht. Met de schijnende zon voelde ik me even op een echt tropisch eiland :) Dan even naar Sven Väth die echt zalige (onbekende voor mij) nummers draaide maar toen het 21u was wilden we per sé naar de Q-stage voor Luna en wat een VETTE (!!!) set was me dat en mijn herinneringen aan het gabbertijdperk kwamen direct weer naar boven en in combinatie met de welkome regen (geeft een zalig effect aan de lasers) heb ik staan springen als zot :D Dan nog proberen Monika Kruse en Armin mee te pikken maar omdat het telkens een overvolle tent betrof zijn we na 5 minuten telkens naar buiten gelopen... Als afsluiter dan nog MIKE maar heel zwaar ben ik niet uit mijn dak gegaan. Wel was het moment van Universal Nation magisch met dank aan het overgebleven publiek.

Voor de rest: het reuzenrad eens uitgeprobeerd maar zijn 4 euro eigenlijk niet echt waard alsook het veel te dure (slechte) eten. Een klein stukje pizza of een uitgedroogd hotdogje voor 3 euro stuk vond ik er toch wel iets over... De drank was daarentegen wel heel aardig qua prijs.

Pluspunten:
- het goedkope abonnement op de Release. 30 euro terwijl je er cd's bijkreeg waarvan de samengetelde waarde heel wat meer dan 30 euro bedroeg
- het gezelschap (l)

Minpunten:
- de lange wachttijd aan de ingang maar daar is met die smalle ingang natuurlijk weinig aan te doen. Wel grappig was het effect toen we over de trap heen naar beneden konden kijken. Wij maar denken dat dat de ingang zou zijn maar dan zag je daar nog 100en mensen opeengepakt staan
- het niet direct open zijn van de mainstage-area maar ze waren waarschijnlijk nog aan het strooien dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Spijtig van de regen, maar de zon kwam der met mommenten zeer goed door en die regen kon erger duss... (y)

Sfeer viel idd erg tegen, maar daar heeft de regen ongetwijferld een rol in gespeeld. Al hebben die kleine buitjes ons niet tegengehouden :D

Q-dance stage was echt HARD knallen (y)
En daarmee bedoel ik niet de hardere stijlen, maar ook het volume was zoals het hoort! HARD! En ook zoals eerder vermeld ging het volk er ook hard!! :respect:

ID&T Stage mocht het volume toch ook wat harder, maar daar zijn we niet lang gebleven.

Bij Cocoon zijn we ook niet lang gebelven. Daar hadden ze toch wat meer moeite in belichting en decoratie mogen steken. Kwalitiet van het geluid vond ik der ook nie echt alles. :/

Heb erg goed gefeest in de Versustent. Waar we, zonder het te beseffen, bij de VIPs zaten te feesten. We vroegen ons al af waarom iedereen daar champagne zat te drinke :p

Verder was Café d'Anvers erg lekker. Coole groovy & funky beats die erg dansbaar waren. Vond het er beter dan in de Club. Hebben der trouwens lekker in de regen staan feesten, dat zegt al genoeg over hoe er gedraaid werd. Was dus wel dik ok.

In de black hole was het ook ontzettend goed. Van dance tot trance, vond elke plaat dat er gedraaid werd erg geslaagd!

Kozzmoz was wisselvallig. niet echt speciaal maar ook niet geweldig te noemen. Niet lang gebleven.

Culture club was ook wel redelijk goed, maar der zijn we ook nie lang gebleven.

Mijn top3 in volgorde:
- Q-dance stage
- Versuz tent
- Café d'Anvers (twijfeld tusse café en black hole, maar black hole was ongeveer dezelfde muziekstijl zoals Verzus dus dan maar café, maar tis dus een twijfelgeval)

Opvallend weinig Nederlanders tegengekomen. Had er echt véél meer verwacht. Wel veer Fransen en Walen.

Was idd veeeeels te lang aanschuiven. We waren der om 14.30h en we waren pas binnen om 15.40h :s :/

Over de WC's ---> ID&T, meer WC's!!!
Drank ---> ID&T, meer drankkraampjes!!!

Heb me al bij ERG goed geamuseerd, ben der nog kapot van. Hopelijk gaan we wat meer van dit soort festivals in Belgie krijgen.

Wat ik ook wel redelijk lastig vond, was dat je op bepaalde stukken, maar in 1 richting mocht wandelen. Beetje idioot maarja. Of der moest een logische reden voor zijn die ik over het hoofd zie?

Idd, het was niet beter dan mysreyland. Maar toch heb ik me enorm goed geamuseerd.
Het was een erg belovende eerste editie ;)

Enkele kleine foutjes waar ze ongetwijfeld wel uit zullen leren. ;)

en ik zei mijn mening , en die is correct ...
juist toch ?

Ik vond dus duidelijk van niet, maargoed --> we gaan hier idd geen belachelijk discutie beginnen. Zoals je zei, ieder zen mening en kga der idem ook niemeer verder op ingaan. ;) :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wennemans op maandag 15 augustus 2005 om 10:47:
De belgen... sorry.... niet echt feestvolk De meeste staan maar een beetje sukkelig te doen...degene die dansen kunnen beter stil blijven staan want het is te erg voor woorden... Kleding .... en de sfeer... sja heel anders dan hier zal ik maar zeggen.
Ik heb vooral (eigenlijk alleen maar) bij Q gestaan... timetable klopte voor geen meter, maar toen Yoji eenmaal weg was (pffff wat duurde die set lang!) werd het knallen!

Dan moet je maar is naar de betere Belgische clubs gaan ;)
Het is waar dat er opvallend veel 'marginaal gekleed volk' aanwezig was... maar die mogen zich toch ook amuseren ;)
Ik denk dat dat vooral door de mindere weersverwachtingen kwam en omdat de meeste Belgen niet weten wat aandoen op zo'n festival, omdat die hier erg zeldzaam zijn.
Mij maakt dat echt nie veel uit. Het zou idd leuker zijn als iedereen mooi was, maar spijtig genoeg is dat niet zo. Als uiterlijk dan toch zo belangrijk is, dan heb je duidelijk de Versuztent gemist. Want daar zat, net zoals in de club trouwens, het mooiste volk. En beter dansen als een mongool dan niet dansen ;)
Als ze zich maar amuseren, daar gaat het toch om anders moet je maar modeshows gaan bezoeken ofzo.

Nederland beter? Mja en nee. Heb er ook al ENORM slechte parties meegemaakt die zogenoemd goed zouden moeten zijn. België heeft gewoon niet zoveel ervaring in het organiseren van outdoor DanceFestivals. België moest/moet het meer van zen unbeatable clubs hebben ;) daar kan Nederland belange nie tegenop. Heb nix tegen Nederland ofzo, verre van. heb er veel vrienden, ga er af en toe ook feesten (minder dan vroeger vanwege de afstand), maar vond het een beetje onterechte kritiek sry, No hard feelings :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was super en het weer viel echt hééééél goed mee. Praktisch heel de namiddag zon gehad(ben zelfs verbrand) tot 18u toen is het overtrokken en viel er af en toe wat regen maar het waren altijd heel korte buien.
Nederlanders zijn misschien wel uitbundiger, dat ga ik zeker niet betwisten maar qua kleding vind ik toch dat je ongelijk hebt als je al(lees: sommige ;) ) die Nederlanders met hun extravagante fluo-pakjes ziet lopen.
Ik vond het echt geslaagd voor een 1e editie hier in België. Enkel aan de programmatie op de mainstage schortte duidelijk iets.

Waarschuw beheerder
België moest/moet het meer van zen unbeatable clubs hebben daar kan Nederland belange nie tegenop

denk dat dat erg meevalt;)

Waarschuw beheerder
Waarom denk je dat dan?
Leuk dat je hieraan twijfeld. Misschien leer ik nog iets bij, maar wat meer info is altijd welkom bij zulke posts. Anders hebben we der nie veel aan. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een mooi feessie mensen, volgend jaar weer kaarten winnen :yes:

Q ging helemaal los :respect:

FILMPJE:
http://www.toinski.nl/MOV00882.MPG
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
had meer van het filmpie verwacht :p
Waarschuw beheerder
Gehehe, het is meer een impressie :D

Waarschuw beheerder
Hier mijn verslagje van Tomorrowland :)
We kwamen aan om 2 uur, waar we achteraan in de rij voor de ingang aan konden sluiten. We hebben vervolgens 1 uur en 3 kwartier gewacht voor we eindelijk binnen waren! Dat viel wel erg tegen.

Eenmaal binnen gingen we eerst richting mainstage, waar Ferry Corsten al aan het draaien was. Hij zette een fijn setje weg, het was alleen jammer dat het totaal niet druk was daar en de mensen die er wel waren vooral stil stonden. Om die reden besloten we om een rondje over het terrein te gaan lopen..
Eerst langs de Blackhole tent, waar Ton TB bezig was. Het was er goed warm en de muziek klonk behoorlijk schel dus we liepen snel door naar de tent van Versuz.
De Versuz is een van de mooiste clubs in België, en dat was te merken ook! De decoratie zag er erg goed uit, verlichting was netjes, er waren blowers en de sfeer was erg goed. Het was er ook al behoorlijk druk. We hebben daar wel een tijdje staan dansen op die heerlijke groovy tunes van een van de resident dj's.

Vervolgens liepen we door naar de tent die ernaast lag (ben de naam even kwijt) waar ons de ene klassieker na de andere om de oren vloog.. en vervolgens een nummer van benni benassi! Dus zo snel we die tent ingingen, zo hard vlogen we er weer uit

Daarna liepen we verder door richting Q-dance, waar het ook al erg druk was en veel mensen los gingen. Omdat het op dat moment keihard ging regenen renden we naar onze kluis om onze regenjasjes aan te trekken, maar toen we ze goed en wel hadden gepakt was het alweer droog.
Toen liepen we weer naar mainstage, waar ferry corsten zijn laatste plaatjes erop legde en de in belgië wereldberoemde dj Ghost aantrad.
Hij begon met een heerlijk nummertje van mojado maar verder kon ik me niet echt vinden in zijn muziek. Misschien was het gewoon nog te vroeg want ik heb wel een aantal goede sets van hem gehoord. Mijn wederhelft vond er helemaal niks aan, die wou graag eens een keer Pavo zien dus liepen we weer richting Q-dance stage.

De aankleding daar zag er beter uit als mainstage, het was een stuk groter en vooraan ging echt iedereen los op de laatste plaat van dj Yves. Daarna kwam tot onze verrassing de Darkraver opdraven. Eigenlijk stond hij pas om 23.00 gepland dus we stonden er wel even van te kijken.
De Darkraver zette een set weg zoals ik van hem gewend ben; veel (oudere) bekende nummers, in het begin vooral jump en later afgewisseld met de wat oudere hardcore 'muziek'. Ik vond het wel leuk op zich, maar niet echt boeiend.
Het leukste daar was nog de teddy beer. Vraag me niet hoe die daar terecht kwam, maar ineens vloog die door het publiek, en iedereen bleef hem maar verder gooien

Na Darkraver ben ik nog wat gaan eten en hebben we nog een Tomorrowland shirtje gescoord.
De area van Café d'Anvers zag er ook erg leuk uit trouwens, mini strandje aan het water met een hut erbij. Ik zag daar nog op een spanddoek staan dat binnenkort Deep Dish daar weer een avondje komen draaien :D

Al met al was het een erg leuk dagje, wat ik helaas veel te vroeg heb moeten afsluiten.

Het enige minpunt was toch echt de ingang, misschien kwam ik precies op het verkeerde tijdstip aan. In ieder geval was dit een leuk opwarmertje voor Mysteryland :)

Waarschuw beheerder
De belgen... sorry.... niet echt feestvolk De meeste staan maar een beetje sukkelig te doen...degene die dansen kunnen beter stil blijven staan want het is te erg voor woorden

Dan stond je niet bij mij in de buurt :D

Voor een duidelijke sfeerimpressie:

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=1Z0GBM5X883IW2U2PN1O7OED33
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een bom van een feest!!!

Q-Dance ownde,heel de dag gewoon,enkel Yoji moest ik niet zien,ik kan er niet aan doen,hoor hem niet graag.

Greg C,Coone,Dark E,Darkraver ...1 voor 1 een superset en wat het betreft van de mensen die er stilstonde ...,niet veel van gemerkt,zelfs door de kleine buien heen stonden ze te springen,zalig om te zien:)

En het geluid was idd hard!!!!

Nadeel is idd het toilet,ben ik blij dat ik een man ben en zo nu en dan is een plasje ging doen tussen de bosjes,maar vond het echt erg voor de vrouwen ...,dat had wel anders gekunt;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 21:32:
België heeft gewoon niet zoveel ervaring in het organiseren van outdoor DanceFestivals. België moest/moet het meer van zen unbeatable clubs hebben daar kan Nederland belange nie tegenop. Heb nix tegen Nederland ofzo, verre van. heb er veel vrienden, ga er af en toe ook feesten (minder dan vroeger vanwege de afstand), maar vond het een beetje onterechte kritiek sry, No hard feelings

Slyuit me erbij aan,outdoor feesjes zijn niet groot in Belgie op een paar na,maar dit was zeker geslaagd met een prachtlokatie en zal wss jaarlijkes georganiseerd worden;)

Geef je ook gelijk met de clubs,daar staat Belgie bekend om,veel internationale bekende clubs waar menig grote dj namen met veel plezier komen draaien:bier:
+ alle clubs zijn tot in de vroege uurtjes open;)

Waarschuw beheerder
Schol Jupiler! :bier:

Trouwens, heeft er iemand het vuurwerk gezien? Wij zijn om 00:30 vertrokken dus hebben het gemist... Was het de moeite of...?

+ Ik hoop volgende keer ook op wat meer decoratie!!! Geeft meer sfeer. ;) Vond het bijvoorbeel spijtig dat er geen rode draak in het water te zien was ;) En de wegen/paden tussen de verschillende tenten waren ook maar saai!

Doet me inneens denken aan iets anders...
Bijna geen verlichting s'avonds. Terwijl men wist dat er een grote kans was op regen. Het was hard uitkijken om niet in de drats te lopen in het donker, een beetje verlichting had wel erg welkom geweest!
Waarschuw beheerder
Vuurwerk was kort maar mooi, het was in elk geval meer dan ik verwacht had, moet toch ook wat gekost hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 20:24:
Schol Jupiler! :bier:

Schol;):bier:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 20:24:
Trouwens, heeft er iemand het vuurwerk gezien? Wij zijn om 00:30 vertrokken dus hebben het gemist... Was het de moeite of...?

Vuurwerk was niet slecht,maar vond op die moment wel dat Promo nog 1 laatste plaatje moest draaien,maar dat zal niet gemogen hebbe van de organisatie wss,iedereen moest stoppe om 01h00 blijkbaar ...

Anyway,topfeest!!!
Waarschuw beheerder
Deze wazige belg vond het een superfeest, vooral de Q-dance dan!!!!

En Eric, met wat moet ik da filmke afspelen???

Op een gegeven moment draaide yoji een liedje met een hoge vrouwenstem in, iemand een idee hoe deze heet?
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij vertellen welke nummers Promo :lief: heeft gedraaid??

Ik vrees nl dat ik een a-la-sensation-black-2004- (GEWELDIG) setje heb moeten missen van hem :(:(
Waarschuw beheerder
wel het was grotendeels hetzelfde + een aantal van zijn nieuwere nummers