Partyflock

Forumonderwerp · 777229
12910x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Als vervolg op het "Hoera onze Nick is geboren" topic...

Is hier het:

Watch Nick Grow Topic! :D

[img width=408 height=75 cacheid=001365020003f611c53f62821a00bd1feb]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1107386940/2/1/2/255/165/165/0/148/206/nick.png[/img]

Aangezien het kleine mannetje snel groot wordt, is het nu tijd voor een grote jongens topic :p
Het idee is eigenlijk het zelfde als het vorige topic...
Alleen wil ik nu hier een beetje bij gaan houden hoe meneer groeit enzo...Doe ik thuis ook wel in zijn groeiboek en in een ander boek...maar heb gemerkt dat er een hoop mensen zijn hier die graag willen weten hoe t met hem gaat :jaja:

(Aangezien het aantal PBtjes die ik elke keer mag ontvangen ;p)

Dus daar gaan we dan :9

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb0017342118a4fb0c1a00bd1feb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GNNUMXEN[/img]
Nick net geboren 48cm en 2620 gram :D

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb0017345ed947d7f81a00bd1feb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XJMU6RPA[/img]
1 Maandje oud! 50cm en 3470 gram :)

[img width=500 height=371 cacheid=001289bb0016308e47bfc3f11a00bd1feb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7ERZ7TJQ[/img]
2 Maanden oud! 54cm en 4720 gram 8)

[img width=356 height=480 cacheid=001289bb0018f6da3c729a861a00bd1feb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3LCWLH8S[/img]
3 Maanden oud! 58,2cm en 5720 gram :jaja:

Verder kan je alles wat er nog komen gaat hier onder in t topic lezen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Maarja voordat het zover is :O
Duurd nog wel ff :s
Maarja komt wel goed 8) Positief blijven denken :x
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom :D

komt wel goed :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wilde leuke nieuwe foto's erop gooien :/ is mijn camera gewoon echt helemaal leeeeeeeeeeeeg :/

Dus eerst maar ff batterijtjes opladen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
moon had ze gewoon in der vibo gestopt :x 8) :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik wilde het niet zeggen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:no: in de oplader :9

en ze zijn weer vol! :D
Want hier zijn de foto's! (L)

[img width=386 height=520 cacheid=000c074900229b1d3e54c27f1a014f4617]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/100_3067.jpg[/img]

[img width=478 height=643 cacheid=000c074a00229b2c4728cdca1a014f4617]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/100_3070.jpg[/img]

[img width=478 height=643 cacheid=000c075000229b3e7a48e47a1a014f4617]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/100_3071.jpg[/img]

[img width=386 height=520 cacheid=000c074e00229b4181647c1e1a014f4617]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/100_3069.jpg[/img]

(L) :D b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom ffies klagen :/

Nick is ziek :( geen koorts, maar wel verhoging...:/
Hij is flink aan de diarree :s...gisteren 3 spuitluiers vol, waarvan de laatste zo erg dat hij tot aan zijn nek onder de stront zat (sorry voor de details 8)) :kotserdekots: :X 8)

Heb m zo in bad gemikt 8)...daarna heeft hij gelukkig wel lekker geslapen...nou ja...hij heeft me tot 4 uur vanacht bezig gehouden...en toen geslapen van 4 tot 7 (met het uurtje erbij tot 8 ) veels te kort dus :vaag:

Vanmiddag lekker samen met hem in bed gaan liggen, kotste hij eerst nog even zijn fles eruit...:/
toen samen van half 1 tot half 4 liggen slapen :$ was wel ffies lekker 8)

Heb net nog even zijn temp opgenomen, was 38,5...dus nog wel ffies in de gaten houden :jaja:
Heb hem voor de zekerheid nog maar wel een zetpilletje gegeven, en hoop dat hij een beetje kan slapen...

Hij is echt zielig :(...wil alleen maar bij je hangen en jammeren...Maar wonder boven wonder blijft hij toch nog best vrolijk :)
Hoop dat hij er weer snel bovenop is...want dit is echt niks voor dat ventje :no: en mama vind t ook maar niks :$

Ga nu ffies lekker niks doen, en een bakkie koffie drinken ofzo :) ff lekker bijkomen...want ik denk dat ik weer een drukke nacht voor de boeg heb ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ben vanmiddag zo geschrokken joh!

Nick was weer ietsje beter, op de diarree na dan...
Dus dacht ga eventjes met hem wandelen buiten, want het was zulk lekker weer! Heb een nieuwe zwembroek voor hem gekocht en een poedertje tegen de diarree

Maar ok...Nick zat de hele tijd te roepen...Mama! Kindje Eten! (dat zegt hij dus als hij trek of honger heeft ) dus ik dacht Mooi! hij heeft trek dus zal wel weer beter gaan

Dus maar eventjes naar de Hema gegaan...want een patatje ofzo zag ik niet echt zitten, vette rommel als zijn maagje zo van slag is maar ok

Lekker broodje gezond en een flesje melk...hij lekker mee eten en drinken
Gingen we samen de kinderstoel wegzetten toen we klaar waren, Liep hij mee aan mijn hand...laat hij echt ineens zomaar los! en voor ik t wist lag hij plat met zijn gezicht op de grond maakte echt een klap

Dus ik die kinderstoel opzij gegooid (nog bijna op een andere vrouw ) en hem opgepakt...
Tand door zijn lip, en brullen!
Ik was zo bang dat hij hard op zijn hoofd was gevallen...dus op de weg naar huis gewoon bij de huisarts naar binnen gelopen ....gezegd dat hij hard was gevallen en een beetje suf werd...
Dokter heeft hem gelijk helemaal nagekeken, en is gelukkig niks ernstigs aan de hand...ook zijn lip hoefde niks aan gedaan te worden

Wel moet ik hem elke 2 uur wakker maken vanacht...want moest hem wel goed in de gaten houden...
Durfde hem niet eens op zijn bedje te leggen vanmiddag ...maar net viel hij dus echt in slaap...en zit me nu alweer zorgen te maken....loop om de 10 min zijn kamertje in maarja...voor alle zekerheid he?

Het zit dat ventje ook echt niet mee... Zijn eten kwam er ook weer vrolijk uitzetten net, en het poedertje tegen de diarree opgelost in water ook net zo hard
Morgen de huisarts weer bellen om te vragen wat er anders nog is tegen die ranzige luiers...want dit schiet niet echt op
Waarschuw beheerder
donateur
moon zie msn :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie t :O
Waarschuw beheerder
donateur
Nouwja dat spul hielp mij wel,vorig jaar :P

Waarschuw beheerder
Beterschap voor je kleine vent Moon... :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b) Yonina b) op maandag 27 maart 2006 om 20:45:
Nouwja dat spul hielp mij wel,vorig jaar

Hoop dat het Nick ook gaat helpen :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 20:53:
Beterschap voor je kleine vent Moon...

Thnx wijffie :)

Heb m net voor de eerste keer wakker gemaakt....vond hij helemaal niet leuk 8) Stront chagerijnig gelijk :9
iig een goed teken! :D als je hem wakker maakt is hij dat altijd namelijk ;p en als hij uit zichzelf wakker wordt is het de vrolijkheid zelfve! :D (L)

Hoop dat het zo blijft...en er geen gekke dingen gebeuren :)

Waarschuw beheerder
En nu zijn we weer 1 dagje verder... :)
Hoeist met Nick nu Moon?
Issie nog steeds ziek? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nou afgelopen nacht ging eigenlijk best goed :)

alleen als ik m wakker maakte werd hij chagerijnig 8)

Alleen toen ik wilde gaan slapen ging hij mij wakker maken :p maar hij was wel superlief! (L) Lekker met hem in mijn bed gelegen en uiteindelijk wilde hij zijn eigen bedje weer in :)

Vandaag ging redelijk...alleen is t kotsen wel gebleven :/
Hoewel het vanmiddag wel redelijk ging...alleen zijn drinken kwam er elke keer uit :s

Eten vanavond ging goed....tot zijn flesje :s toen kwam alles er gelijk weer uitzetten :s
Heb m lekker in bad gedaan net, en hij ligt nu op bed...is nog wel wakker :jaja: maar hij klinkt vrolijk :)

Ben benieuwd hoe de rest vd avond en nacht gaan verlopen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op dinsdag 28 maart 2006 om 19:42:
Ben benieuwd hoe de rest vd avond en nacht gaan verlopen

Hou ons op de hoogte... b)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou daar zijn we weer 8)

Nick heeft het afgelopen nacht en vandaag echt super gedaan! :D

Overgeven is zo goed als over! en hij houdt alles weer binnen! b) Diarree is ook zo goed als over! vandaag maar 1 vloeibare luier gehad ipv een stuk of 7 8) Dus gaat al een heel stuk beter!

Wel is hij nog lekker suf...en slaapt veel, maar dat kan geen kwaad :)

Vanmiddag zijn we even bij mijn vader op visite geweest, lekker gefietst :) Meneer zat lekker te showen in zijn zitje met zijn zonnebril op b) 8)

Wel werd hij een beetje hangerig...dus na een uurtje weer naar huis gegaan en hem lekker op bed gelegd :)

Daarna gegeten, en nu ligt hij net weer een klein kwartiertje op bed :)

Dus we komen er wel! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op woensdag 29 maart 2006 om 20:36:
Nick heeft het afgelopen nacht en vandaag echt super gedaan!

Yeeaaah :cheer:

Overgeven is zo goed als over! en hij houdt alles weer binnen! Diarree is ook zo goed als over! vandaag maar 1 vloeibare luier gehad ipv een stuk of 7 Dus gaat al een heel stuk beter!

Wel is hij nog lekker suf...en slaapt veel, maar dat kan geen kwaad

Gelukkig dan maar... :)

Vanmiddag zijn we even bij mijn vader op visite geweest, lekker gefietst Meneer zat lekker te showen in zijn zitje met zijn zonnebril op

Stoere vent is het toch ook hé b)

Dus we komen er wel!

Zo te horen knapt meneer al weer wat op, das fijn om te horen Moon! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag was echt helemaal super! :D Hij is weer zo goed als beter :jaja:

Heeft 1 vieze luier gehad, en verder weer goed gegeten en gedronken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 30 maart 2006 om 19:16:
vandaag was echt helemaal super! Hij is weer zo goed als beter

:cheer: fijn om te horen!

Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 30 maart 2006 om 19:16:
Heeft 1 vieze luier gehad, en verder weer goed gegeten en gedronken

Aah fijn joh!, nu maar hopen dattie weer lekker slaapt vanacht, dat kan jij ook wel gebruiken denk ik... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 00:25:
Aah fijn joh!, nu maar hopen dattie weer lekker slaapt vanacht, dat kan jij ook wel gebruiken denk ik...

Hij werd net ffies wakker 8) had een natte luier...maarja niks ernstigs :p alleen geplast :cheer:

Heb m weer in bed gelegd met een lekker warm flesje...dus die zal zo wel vertrokken zijn 8)
En dan duik ik er ook lekker in :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 31 maart 2006 om 00:32:
Heb m weer in bed gelegd met een lekker warm flesje...dus die zal zo wel vertrokken zijn

Aaaah die Nick toch... ;)
Gelukkig issie weer beter :cheer:

Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 31 maart 2006 om 00:32:
En dan duik ik er ook lekker in

En bij deze: lekker geslapen dan hihi?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 10:46:
En bij deze: lekker geslapen dan hihi?

:jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=000c138e0022c24a42ed028d1a0153962d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/IMGP0817.jpg[/img]
[img width=480 height=640 cacheid=000c13a90022c2a5382d51ed1a0153962d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/IMGP0815.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000c13930022c2514885d9561a0153962d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/IMGP0834.jpg[/img]
[img width=480 height=640 cacheid=000c13950022c2630f25a3861a0153962d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/IMGP0837.jpg[/img]
(L)

Lekker banjeren in de tuin :D Steentjes eten 8) Nee Nick dat mag niet! :O
Snel een handje vol in zijn mond proppen :D

Monstertje (L) :D

Waarschuw beheerder
Ontdeugende Nick toch...
En Moon is dit z'n 'befaamde standje' op 1 been? :D
Wat is het toch een boeffie hé! [img width=21 height=18 cacheid=000024db0022c2c3a89be2ec1a01539cce]http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/liebe/d094.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 22:48:
En Moon is dit z'n 'befaamde standje' op 1 been?

hahahah ja zo ongeveer wel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 2 april 2006 om 22:50:
hahahah ja zo ongeveer wel

Haha, jah heel appart... [img width=15 height=15]http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/frech/f010.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
zie dat plukje haar op de onderste foto 8)

Hij heeft over t algemeen erg kort haar :jaja: alleen dat stukje, bij zijn kruin zijn echt lange slierten 8)

Zit eraan te denken om te laten knippen...of om ff aan de slag te gaan met de tondeuse...dit is geen gezicht 8)
maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van; laat t nog maar ff groeien tot een beatle kapseltje ofzo :9 en dan gaan we wel ff naar de kapper :9

misschien suggesties? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 2 april 2006 om 22:58:
zie dat plukje haar op de onderste foto

Whehe een beetje een alfalfa-look van de boefjes :P

[img width=144 height=174]http://innocentbystander.typepad.com/photos/uncategorized/alfalfa.jpg[/img]

Zit eraan te denken om te laten knippen...of om ff aan de slag te gaan met de tondeuse...dit is geen gezicht

Mjah maar om met de tondeuse het iets korter te maken kan geen kwaad denk ik toch?

maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van; laat t nog maar ff groeien tot een beatle kapseltje ofzo

Das natuurlijk ook wel stoer ja! b)
Beetje gel erin en whoppa :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:01:
Whehe een beetje een alfalfa-look van de boefjes

:D moet ik t alleen ff zwart maken :9

Mjah maar om met de tondeuse het iets korter te maken kan geen kwaad denk ik toch?

Moet alleen ffies kijken hoe hij reageerd op de tondeuse 8) aangezien hij een kammetje al niks vind als ik een kuifje of hanekammetje probeer te maken :9

Das natuurlijk ook wel stoer ja!
Beetje gel erin en whoppa

Kheb zelfs gekleurde gel b) blauw, groen en gele 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 2 april 2006 om 23:03:
Moet alleen ffies kijken hoe hij reageerd op de tondeuse aangezien hij een kammetje al niks vind als ik een kuifje of hanekammetje probeer te maken

Nou kheb hier een mannetje van 25 zitten, en die vind het af en toe ook nog wel eens 'irriterend'
Maar ik vind het wel leuk om te doen! 8)

Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 2 april 2006 om 23:03:
Kheb zelfs gekleurde gel blauw, groen en gele

Ja? stoer joh! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:07:
Nou kheb hier een mannetje van 25 zitten, en die vind het af en toe ook nog wel eens 'irriterend'
Maar ik vind het wel leuk om te doen!

ik doe mijn broertje ook altijd :p

Maar denk dat ik ff met hulp van oma t bij Nick ga proberen 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:07:
Ja? stoer joh!

:jaja: :D zag ze staan bij de kruidvat :p en d8 die neem ik mee :D
had ze al eens eerder gezien...waren toen alleen gewoon 6 euro voor zo'n klein pokke flesje :/
en nu maar een euro per stuk 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op zondag 2 april 2006 om 23:11:
Maar denk dat ik ff met hulp van oma t bij Nick ga proberen

Ja inderdaad gewoon ff beetje afleiden ofzo ja... :yes:
Kun je inderdaad proberen!

had ze al eens eerder gezien...waren toen alleen gewoon 6 euro voor zo'n klein pokke flesje

Sjees :o beetje gekkewerk dan ja!

en nu maar een euro per stuk

Das al heel wat beter! 8)

Maareh kga naar mijn bedje toe, morgen om 6 uur loopt de wekker weer af... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:14:
Maareh kga naar mijn bedje toe, morgen om 6 uur loopt de wekker weer af...

nu wel gelijk gaan ;)

slaap lekker wijffie :D (K)

Waarschuw beheerder
Foto`s zijn weer super moon!

Leuke schoentjes ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
thnx sjavvie :D

ja schoentjes worden alweer te klein :(

maar heb al hele leuke nieuwe gezien O:) 8)

Waarschuw beheerder
Schoenenfetisch in maat 20 O:) hahaha

Ach, die gozer moet er toch goed bijlopen B)
Waarschuw beheerder
donateur
8) zoiets ja :9

Hij heeft helemaal niet veel schoenen O:)

Hij heeft ook helemaal geen nieuwe nodig...:X maar ze waren zo lief 8)

zal wel ff foto/plaatje ervan zoeken :9
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=296 cacheid=000c13bb0022c2e9beb002e71a0153a338]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/ed_1_b.jpg[/img]

dees (L)

Waarschuw beheerder
Heeeel kjoet :D

Als ik dat soort schoentjes zie staan (gewoon maat ieniemini) heb ik ook altijd de neiging om ze 'alvast' te kopen 8)

Heb niemand om ze aan weg te geven helaas :( dus ik koop ze ook maar niet..gaan de mensen kletsen in almere :P

Haha:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 23:44:
Als ik dat soort schoentjes zie staan (gewoon maat ieniemini) heb ik ook altijd de neiging om ze 'alvast' te kopen

8) dat had ik een paar jaar terug al...toen ik nog nie eens aan kids dacht :9 te erg gewoon die schoentjes :/ :D

Waarschuw beheerder
Oh zo maf ben ik dus niet! :D

gelukkig maar..

Of we zijn allebei niet helemaal goed in ons koppie :/

8)
Waarschuw beheerder
donateur
We mogen trouwens a.s dinsdag naar het consultatiebureau 8)
Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is :jaja:

Want zoals ik m zie is hij echt wel een stuk langer geworden :D...zwaarder valt wel mee denk ik :jaja:
want als ik de foto's vergelijk met een maandje terug en nu? dan heeft hij nu een muizenbekkie (zoals zijn oma zegt ;p) 8) en toen een dikke kop :P

Ook krijgt hij zijn voorlopig laatste prikje :D de volgende krijgt hij dan pas weer als hij 3½ is :cheer: dus zijn we daar dan weer eventjes vanaf! :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 00:06:
Of we zijn allebei niet helemaal goed in ons koppie

8) zal wel meevallen toch? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 3 april 2006 om 00:11:
een muizenbekkie

Hahah :D hij is inderdaad wel wat 'groter' geworden :jaja: niet meer van die bolle wangetjes.

Over wangetjes gesproken, hoe gaat het met zijn exceem? :bloos: ;)

Ook krijgt hij zijn voorlopig laatste prikje

Lekker!!! Gewoon een blij kind :)

zal wel meevallen toch?

Uuhm.. :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 00:17:
Over wangetjes gesproken, hoe gaat het met zijn exceem

ook goed! :D hadden een zalfje gekregen van de huisarts...en t is zo goed als weg! :D
vandaag had hij een beetje een zeurdag...veel geslapen (zal de nasleep van t ziekzijn wel zijn geweest:)) dus ook een knalrode kop :D en lekkere rode appelwangetjes :p

Maar het ruwe en schrale is zo goed als weg :jaja: smeer m s'ochtends nog licht in...en verder hou ik t lekker soepel met Zwitsal op t wangetje :p (heerlijk spul trouwens :D)

Lekker!!! Gewoon een blij kind

Gelukkig wel :jaja:

Uuhm..

Ja joh O:) 8)

Waarschuw beheerder
Zwitsal :kwijl: dat is een verslaving van me!! :D

Heb zelf altijd deze bij me:

[img width=194 height=178]http://www.zwitsal.nl/images/vrijstaandeprod/babycreme.gif[/img]:lief:

En onder de douche `s avonds:
[img width=194 height=178]http://www.zwitsal.nl/images/vrijstaandeprod/slaapzacht_combi.gif[/img]
Zonder de eucaliptus..zooooo lekker :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tjek! b)

Nick had vandaag een groene kuif 8) b)

[img width=386 height=520 cacheid=0001900b00038bf28b2b28ce1a0154228d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/Resizeof100_3126.jpg[/img]
[img width=386 height=520 cacheid=0001900c00038bf3b64b017e1a0154228d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/Resizeof100_3127.jpg[/img]
[img width=386 height=520 cacheid=0001900d00038bf4341b96af1a0154228d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/Resizeof100_3128.jpg[/img]
[img width=386 height=520 cacheid=0001900e00038bf5f257277b1a0154228d]http://i15.photobucket.com/albums/a364/moon_nick/Resizeof100_3131.jpg[/img]

:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 12:20:
Zonder de eucaliptus..zooooo lekker

Nick heeft die allebij 8)
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig dat kuifje :d
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik klaar ben met zijn haar...wil hij altijd t kammetje hebben...gaat hij het zelf nog ff afmaken :D

Was daar alleen net te laat voor met de camera :/ had m net weggezet :nocheer:

volgende keer ga ik klaarzitten :p