kan me er niet aan storen ben te druk bezig met
het botst pas as mensen as jij je er aan gaan ergeren... as je hun ziet staan, en je kijkt een paar meter verder naar de dj isser niks aan de hand en botst er ook niets... neits hoeft te botsen... maar iedereen zorgt ervoor dat het botst... niet nodig...

ik zie liever een gast helemaal uit z'n dak zien hakken op t podium dan van die siliconenwijven die een beetje zogenaamd geil het publiek in kijken.
Het was volgens mijn op Masters Underground Vendetta dat er mensen uit publiek ff op podium mochten dansen toen zag je iedereen ook kijken opeens
Als je behoefte hebt aan vrouwelijk schoon, bestaan daar veel betere alternatieven voor
Ik vind ook dat danseressen wat aan de fantasie moeten overlaten.Zelf dans ik al heel lang en zal toch nooit topless of naakt gaan.Dat vind ik niet nodig.
Maar laat wel alle danseressen in hun waarde he!
Ze moeten het zelf weten wat ze doen en hoever ze gaan
oink!
vaak maken ze vet vage bewegingen, staat iedereen daar te hakken of te raggen noem maar op. staan hun met hun haar te zwaaien past er niet echt bij ..laatste aanpassing 12 juli 2005 17:41
k vind t super om goeie danseressen te zien dansen die meisjes werken er hard genoeg voor om daar te staan
danslessen audities en uiteindelijk op zo'n podium staan dansen. doe t maar eens na daar heb ik wel zwaar respect voor! dan heb ik t wel over danseressen zoals leddie bv..
die naakt danseressen die maar een beetjuh staan te huppelen is leuk voor de geile pubertjes maar meestal staan ze alleen maar een beetjuh met hun tieten te schudden en nog niet eens echt gogodansen
Maar merk wel dat de laatste tijd heel veel meiden, die denken dat ze mooi zijn, ook op het podium gaan staan.. of omdat hun vriend toevallig een bekende dj is
ja dat vind ik ook zonde man.. er zijn zat andere meisjes die dr veel voor trainen om daar te kunne staan en dan zitten er een paar meisjes tussen die niet eens zo heel goed dansen maar echt puur geluk hebben doordat hun vriend een dj is bv
live act Nordcore, hadden ze ons in hun greep? Ik dacht het wel.
Het doel van mc's, live acts en dansers is ons amussant bezighouden om een harmonische toegevoegde waarde te creëren met de muziek, zodat het geheel ervoor zorgt dat er een sfeer wordt gecreërd van het opgaan in.
Blijkbaar zijn menig mensen van mening dat die stijl en soort toch perfect past in het plaatje.
Storen jullie er zich ook steeds aan die kuthoeren op het podium die spastisch bewegen op gabber? Zouden beten een stel true hardcore people daar vooraan zetten. Het is zoiets als een MoH cd uitgeven, maar er een label van TMF op plaatsen.
en het kwam ook wel door de ventilators!!!